Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Noompiej

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:00

Hoop dat ze vandaag wel even op de wei staan, het is overdag zo warm.En in die stallen is het echt een sauna niet te doen.
Vind de zandbak nu pas echt goed om te rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:07

Het nadeel is dat als het zo nat is dat dan meteen het hele landje word omgeploegd Nagelbijten / Gniffelen Da's ook niet zo praktisch. Maar als het nu een paar dagen droog blijft neem ik aan dat ze wel weer lekker het gras op kunnen. De zandbak is idd lekker om in te rijden als het geregend heeft Ja

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:10

Ik ga me maar eens aankleden en richting Nomad toe.. is nu lekker rustig op stal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:17

Lekker zeg dat je overdag kan gaan, het zal idd wel heel rustig zijn op stal. Wil ook naar stal, heb echt geen zin meer en die tijd gaat ook veels te langzaam vandaag Slapen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:21

Als de zandbak droog is vind ik 'm erg zwaar, maar als hij nat is vind ik 'm wel fijn om te rijden. En die bodem in de binnenbak is altijd super. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:27

De binnenbak is idd heerlijk! Ik rijd er altijd graag in met Whis. Kan me echt bijna niet meer voorstellen hoe we het zonder hadden. Kan me wel die ene keer herinneren dat ik liep te soppen in mijn sokken toen ik een uur les had in de stromende regen op Charming Huilen van het lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 12:56

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 12:57

Ja ik zag het net, hij is echt mooi hoor Ja

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 07:43

Doei! Doei!

Ik heb weer ICT les Haha!

Gister heb ik mijn eerste examen gehad en nu ben ik officieel stuudje geworden, ik had namelijk een 9 Cool

En wat was het vies warm zeg. Ik vind Foxy echt zoooo zielig, dat ze maar binnen moet staan met dat vieze warme weer. Ik heb zondag ook even met haar in de zandbak gezeten, achterin was schaduw, hebben we even lekker geknuffeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 08:44

<- Whiskey in m'n ava Go jij! Go jij!

Haha dan kan je een hogecijfersclubje beginnen met Suus Vork Goed joh van dat cijfer! Het is echt vies warm idd, zodra je buiten komt voel je je al plakkerig. Nu is het ook nog bewolkt wat het lekker benauwd maakt. Balen dat Fox binnen moet staan, maarja die rust is natuurlijk wel het beste in haar geval Ach gut

Whiskey trof ik gisteren buiten aan enneeeh Suus, ik heb niets gezegd over Stace met haar modder-actie hoor. Gisteren had ik nl bijna een zwart paard zo vies als ze was ROFL

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 09:07

Zondag (of zaterdag) stond Whis weer in de paddock toen ik ging wandelen met Fox en kleine Draak, en ze vind het nog steeds errug leuk hoor, zo'n klein draakje.

En die kleine is ook zo'n apekop, Trudy kwam langs met Rejoice en Glory en dan gaat ze daar gewoon naar toe Duivel even hallo zeggen. en Fox ondertussen maar naar d'r hinniken, maar daar trekt ze zich mooi niets van aan. Nou ja, ben blij dat het goed met ze gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:14

Haha wat een dondersteen! Leuk dat ze zo enthousiast is naar andere paarden. Alleen minder voor Fox die het niet zo leuk vind, arme mams. Nu al een brutaal kindje ROFL Maar wel heerlijk dat het nu de goede kant op gaat met ze! Het komt vast en zeker weer helemaal goed!

Whis houd idd erg van veulentjes, toen jullie laatst langsliepen was ze ook helemaal gefascineerd door die kleine Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:20

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:48

Gadver... Je zou hem toch dezelfde behandeling willen geven Hamer Hamer Hamer

Misschien moet je Whis dan volgend jaar maar laten dekken.... Haha!

Go jij! Go jij! Ik heb mijn profiel geupdate Go jij! Go jij! Foto's van Foxy, Roxy en Lady.... Kijk en geniet Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:51

Wat een leuke foto's! Haha! Die van Roxy zijn gewoon echt té schattig! Wat had jij een geluk dat er die dag allemaal fotograven rondliepen!

Pff haha nou ik weet het nog niet hoor Bloos Whis kan ik zonder problemen betalen maar alle extra DA kosten enzo zijn toch wel extra uitgaven... Moet er eeeeven over nadenken Clown

Wat een weertje ineens, regen en onweer. Niet te kort zeg hej Zij zijn groot en ik is klein!

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:55

Ja, ik had echt mazzel met die fotografen, denk dat Foxy dat expres heeft gedaan. Tong uitsteken

Ik zag dat die Thierry de Jong ook zijn leven heeft gewaagd op de wedstrijddag om foto's van Roxy te schieten Haha! Misschien moet ik hem maar belonen door ze te bestellen Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:31

Roxy had Stace ook al benaderd als eventuele pleegmams, is Fox wel een lieve mammie? Want volgens Rox valt 't vies tegen. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:16

Haha arme Thierry, met gevaar voor eigen leven een foto gemaakt Vork

Het lijkt er idd op dat Roxy een nieuwe mams wil Nagelbijten / Gniffelen Stace vind het vast ook heeeeelemaal niet erg? Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:45

Stace vind babypaardjes helemaal niet erg... ROFL Die heeft als twenter al heel erg lopen moederen en elk veulen dat zomaar aan komt wandelen is welkom... Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:02

Haha volgens mij moeten we maar eens even de hengstencatalogus erbij gaan pakken Suus Huilen van het lachen Mss in de stal gaan plaatjes kijken, hebben Stace en Whis ook nog wat in te brengen ROFL

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:35

Stace wat in te brengen? Echnie... Tong uitsteken

Misschien dat ze een mening mag geven, maar of ik iets zou doen met wat Stace vind...? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:42

Nou, ik denk dat Whis en ik wel dezelfde smaak hebben. Tenslotte was zij degene die al eerder inzag dat mijn ex gewoon een sukkel was. Vandaar dat ze de hele tijd tussen ons in ging staan als hij er was ROFL

Mss moet je dan was posters plakken in haar stal, gaat ze ze vanzelf leuk vinden Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:25

Die zijn idd erg mooi Trudy Ja

Zo, over een half uurtje lekker inpakken en wegwezen Vork Nu is het weer ineens prachtig weer met een blauwe lucht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 08:59

Zeg wat is het stil hier Nors opkijken