Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Da's ook niet zo praktisch. Maar als het nu een paar dagen droog blijft neem ik aan dat ze wel weer lekker het gras op kunnen. De zandbak is idd lekker om in te rijden als het geregend heeft

Goed joh van dat cijfer! Het is echt vies warm idd, zodra je buiten komt voel je je al plakkerig. Nu is het ook nog bewolkt wat het lekker benauwd maakt. Balen dat Fox binnen moet staan, maarja die rust is natuurlijk wel het beste in haar geval
even hallo zeggen. en Fox ondertussen maar naar d'r hinniken, maar daar trekt ze zich mooi niets van aan. Nou ja, ben blij dat het goed met ze gaat.
Maar wel heerlijk dat het nu de goede kant op gaat met ze! Het komt vast en zeker weer helemaal goed!
Ik heb mijn profiel geupdate
Foto's van Foxy, Roxy en Lady.... Kijk en geniet
Die van Roxy zijn gewoon echt té schattig! Wat had jij een geluk dat er die dag allemaal fotograven rondliepen!
Whis kan ik zonder problemen betalen maar alle extra DA kosten enzo zijn toch wel extra uitgaven... Moet er eeeeven over nadenken 
Misschien moet ik hem maar belonen door ze te bestellen

Stace vind het vast ook heeeeelemaal niet erg?

Die heeft als twenter al heel erg lopen moederen en elk veulen dat zomaar aan komt wandelen is welkom...
Mss in de stal gaan plaatjes kijken, hebben Stace en Whis ook nog wat in te brengen

Nu is het weer ineens prachtig weer met een blauwe lucht!