Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 14:46

Hiiiii Doei!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 14:50

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 14:51

ladyjoy schreef:
Boesingheliede. Ik kom uit A'dam west (bij Hippodam), dan rijd ik via Osdorp, Badhoevedorp, enne.. een lange weg af en dan ben je d'r Lachen

Oh ja, nu weet ik het weer Haha! Doe je dat met de fiets of auto, want dat is best een stukkie rijden.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 14:54

Wat is er mis met dat paard joh, of met de ruiter Verward

Ben niet zo goed in het beoordelen van die filmpjes. Ik ben meer een recreant, dus niet zoveel verstand van klassiek dressuur Bloos

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 14:58

Schimmelig schreef:

Ben niet zo goed in het beoordelen van die filmpjes. Ik ben meer een recreant, dus niet zoveel verstand van klassiek dressuur Bloos

Er is niets mis met paard of ruiter, maar hij hoord nog niet op zo'n grote wegstijd thuis. Hij rijd tegen Ankie enz. Dan moet je paard toch wat meer in de hand zijn. En dan als hij uitgebeld wordt gewoon blijven doorrijden.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:11

Bonte schreef:
ladyjoy schreef:
Boesingheliede. Ik kom uit A'dam west (bij Hippodam), dan rijd ik via Osdorp, Badhoevedorp, enne.. een lange weg af en dan ben je d'r Lachen

Oh ja, nu weet ik het weer Haha! Doe je dat met de fiets of auto, want dat is best een stukkie rijden.

Ik ga door de weeks met de auto en in het weekend met de scooter (20 minuutjes).

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:12

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:32

Goedenmiddag allemaal Lachen

Zietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 15:42

Was dat niet die gast uit oekraine? echt erg zo een combinatie op zo een wedstrijd, maar dat blijf je houden omdat elk land mensen mag sturen....

Yeeh linda heeft een hele fotoshoot gemaakt Haha! zitten echt goede foto's bij lin!! Ik geloof dat t hier ergens in een topic komt.........

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 16:33

Bonte schreef:
Schimmelig schreef:

Er is niets mis met paard of ruiter, maar hij hoord nog niet op zo'n grote wegstijd thuis. Hij rijd tegen Ankie enz. Dan moet je paard toch wat meer in de hand zijn. En dan als hij uitgebeld wordt gewoon blijven doorrijden.

Had het geluid uit staan Nagelbijten / Gniffelen

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 16:46

ik had die oekrainees (?) op de tv gezien ja..
Je ziet alleen aan de bespiering van het paard al dat hij het niet aankan. (overigens wel een leuk paard voor de rest!) Zo sneu, ik had wel met de combi te doen.. maargoed. Aan de ene kant vond ik het ook wel goed dat ie doorreed: je bent er toch, maak het dan ook maar ff af.. maargoed, als je weigerd de ring uit te gaan en zo'n ophef maakt en het woord van de juru negeerd, nee dat kan niet.

leuke foto's ziet en lav!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 16:51

Schimmelig schreef:

Ik ben ook een recreant...maar als je uitgebeld wordt moet je wieberen en niet wachten op de 2e bel of wanneer het publiek je gaat uitjouwen Clown ..altijd eer aan jezelf en je paardje houden.
Minpunten die ik heb gezien...onrustige staart...wegdrukken van de rug waarbij het hoofd omhoog kwam en als ik eerlijk ben vond ik het paard teveel met zijn hoofd tegen zijn lichaam...oftewel...ver achter de loodlijn.
Maar voor alsnog...ik ben een polderklosser he Haha!

Beer heeft vandaag voor het eerst van zijn leven voor schoenen geregen en was erg braaf met beslaan.Ook waren beide heren goed in de wei.Fax kwam mij niet meteen omver lopen,maar bleef rustig staan waar hij stond en vanmiddag stonden ze lekker te krauwen met zijn 2en.

wordt vervolgd zeg maar Tong uitsteken ...ow...en leuke foto's Lav!!

Groetjes,Tinky

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:08

hoihoi!

Vin het wel vrij bot dat ze die man uitbellen, ze laten hem toe op die wedstrijd, dan mag ie ook rijden.
Al kan het zijn dat ze het paardonvriendelijk vonden ?!

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:08

en het paard loopt op de voorhand, en is blijkbaar nog niet gegymnastiseerd genoeg om zijgangen aan te kunnen, dat zijn grotendeeld krabbels.. erg sneu!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 17:22

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:51

OMG! wat een penny! ik ga daar niet op reageren...sorry, ik ga ff rustig een dutje doen, ben kapot! tot vanaaf!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:51

Die man kan tenminste wel zeggen dat ie heeft meegedaan met de Wereldruiterspelen Cool
Beetje oefenen nog en dan kan ie de volgende keer de kur helemaal uitrijden, hahaha Clown

Fijn dat Fax en Beer het nu beter kunnen vinden, Tink!
Leuke foto's Lav! Knap paard die Nora.

Verder heerlijk genoten van het mooie weer! Ik heb vandaag voor het eerst sinds 1 juni weer een (piep)klein galopje gedaan Bloos

Foogul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:52

scooby schreef:
Vin het wel vrij bot dat ze die man uitbellen, ze laten hem toe op die wedstrijd, dan mag ie ook rijden.
Al kan het zijn dat ze het paardonvriendelijk vonden ?!

De jury was van mening dat het paard onregelmatig liep. Vandaar.

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 18:39

ooh, wat is die capriva een mooi beestje zeg! (en bas mag er ook wezen.. vond hem altijd errrrug leuk op wedstrijden met Q!)(hoe heb je het voorelkaar gekregen hem naar engeland te verkopen?! lieve mensen> hoe zijn zij bas tegengekomen?! )

Foogul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 18:50

muiszje schreef:
ooh, wat is die capriva een mooi beestje zeg! (en bas mag er ook wezen.. vond hem altijd errrrug leuk op wedstrijden met Q!)(hoe heb je het voorelkaar gekregen hem naar engeland te verkopen?! lieve mensen> hoe zijn zij bas tegengekomen?! )

Ja...Basje.. Verdrietig , maar ook: Haha!

Het was een ware zoektocht om de "ware" voor Bas te vinden. Er zijn een aantal belangstellenden de revue gepasseerd. Sommigen klikten niet met Bas, anderen werden verliefd maar hadden niet de mogelijkheden voor een eigen paard. Weer anderen hebben we afgewezen Bloos Maar...tadaa...toen kwam er toch nog een prinses voor het blonde paard. We hebben een heel goed adres gevonden in Engeland via 't Balingehof Ja In Engeland hebben paarden de ruimte. Daar kan Bas veel mooie buitenritten maken. De koper is een leerlinge van Heather Moffit. Zo dus zo'n beetje Ja

En nu moet Capriva z'n makker missen Verdrietig Gelukkig heeft ie nog genoeg vriendjes over Ach gut

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:05

wel leuk voor bas.. (en toemaar.. een leerlinge van heather moffit..)! Hopenlijk krijgt ie het goed!

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:36

Hoi door een vriendin werd ik gewezen op dit topic!!

Ik heb sinds kort mijn eigen paard en ga per 1 okt verhuizen naar stal amstelhoeve in ouderkerk aan de amstel.... Dus dacht laat ik eens hier wat posten Lachen

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:39

Gezellig Suus...welkom Doei!
Ik ga meteen afscheid nemen...ben moe en gaat nog even voor de tv hangen om vervolgens een lekker tukje te gaan doen.Morgen staan de pownies weer te trappelen Haha!
Fijne avond nog iedereen en trusten voor straks Doei! Dromen

Groetjes,Tinky

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:40

Welkom suzanne!
Je hebt een mooie merrie ja (lijkt als 2 druppels water op Boaz, alleen is die ruin Lachen zal ff een foto zoeken!)
Tis hier heel gezellig, maar soms met wat gezever ertussen door, gewoon onzin meebabbelen en je zit goed Knipoog