Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ladyjoy schreef:Boesingheliede. Ik kom uit A'dam west (bij Hippodam), dan rijd ik via Osdorp, Badhoevedorp, enne.. een lange weg af en dan ben je d'r
Doe je dat met de fiets of auto, want dat is best een stukkie rijden. 
Schimmelig schreef:Wat is er mis met dat paard joh, of met de ruiter
Ben niet zo goed in het beoordelen van die filmpjes. Ik ben meer een recreant, dus niet zoveel verstand van klassiek dressuur
Bonte schreef:ladyjoy schreef:Boesingheliede. Ik kom uit A'dam west (bij Hippodam), dan rijd ik via Osdorp, Badhoevedorp, enne.. een lange weg af en dan ben je d'r
Oh ja, nu weet ik het weerDoe je dat met de fiets of auto, want dat is best een stukkie rijden.
zitten echt goede foto's bij lin!! Ik geloof dat t hier ergens in een topic komt......... Bonte schreef:Schimmelig schreef:Wat is er mis met dat paard joh, of met de ruiter
Ben niet zo goed in het beoordelen van die filmpjes. Ik ben meer een recreant, dus niet zoveel verstand van klassiek dressuur
Er is niets mis met paard of ruiter, maar hij hoord nog niet op zo'n grote wegstijd thuis. Hij rijd tegen Ankie enz. Dan moet je paard toch wat meer in de hand zijn. En dan als hij uitgebeld wordt gewoon blijven doorrijden.
Schimmelig schreef:Wat is er mis met dat paard joh, of met de ruiter
..altijd eer aan jezelf en je paardje houden.
...ow...en leuke foto's Lav!!

scooby schreef:Vin het wel vrij bot dat ze die man uitbellen, ze laten hem toe op die wedstrijd, dan mag ie ook rijden.
Al kan het zijn dat ze het paardonvriendelijk vonden ?!
muiszje schreef:ooh, wat is die capriva een mooi beestje zeg! (en bas mag er ook wezen.. vond hem altijd errrrug leuk op wedstrijden met Q!)(hoe heb je het voorelkaar gekregen hem naar engeland te verkopen?! lieve mensen> hoe zijn zij bas tegengekomen?! )
, maar ook:
Maar...tadaa...toen kwam er toch nog een prinses voor het blonde paard. We hebben een heel goed adres gevonden in Engeland via 't Balingehof
In Engeland hebben paarden de ruimte. Daar kan Bas veel mooie buitenritten maken. De koper is een leerlinge van Heather Moffit. Zo dus zo'n beetje 
Gelukkig heeft ie nog genoeg vriendjes over
zal ff een foto zoeken!)