Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fijn dat het zo goed met Ida gaat!
Ik heb vlak voordat Final weg ging nog 1 keer op d'r gereden. Dat was omdat Andrea of Karin niet kon (kan gewoon niet onthouden wie bij wie hoort..
). Toen heb ik echt met open mond op Final gereden het 1ste kwartier, wat een vooruitgang!! Zoo onspannen en soepel was ze! Helemaal toppie!! Final en Ida hebben het wel getroffen als ik dit alles, naast mijn eigen ervaring, over Ida hoor!
Ik wilde heel graag nog even zien hoe het hoofdstelletje bij Max stond, in 1 woord GEWELDIG. Zo leuk om te zien! Ik heb een foto gemaakt, zet ik er morgen wel even op.

Ik kan me niet herinneren dat ik je eerder heb gezien..
Ik rij trouwens in de maandagavondles (8uu), bij Anneke. 

d0nnaa_dan schreef:weet ik veel, ik denk vraag het maar ff voor de zekerheidNa natuurlijk

d0nnaa_dan schreef:Nixie is ingeslapen, neem aan dat je Final bedoelt?@ Josewoos; waar staan Nixie en Ida nu op stal?
MIJN SCHEIKUNDE REPETITIE VALT UIT!!!

d0nnaa_dan schreef:Uhm Anneke en alle anderen die ik eventueel voor moet lezen, ik ontvang de tijden wel!
Malteserss! Lekkkker!![]()
@ Roos; nee natuurlijk was Dandy niet zo vies, hij wist natuurlijk dat ik niet kwam, want dat had ik 'm woensdag vertelt. En hij probeert me gewoon te pesten!![]()
![]()
Het hoofdstel staat stoer hea! We moeten echt eventjes gauw foto's maken. Heb je eigenlijk 't bitje eraan gehangen? Nee toch..
Jongens; nog één heel zwaar dagje school, en dan weer WEEKEND!![]()
Ideaal!!