ohhhh leuk , Atlas heeft al een tijdje niet meer voor de kar gelopen... Is een beetje ziek geweest, maar hij vind het zooo leuk . Echt geweldig als ie voor de kar loopt! Maar dan moet het wel lekker weer zijn ja....
Veel paarden vind het leuk voor de kar, ik vind Mazzel ook veel leuker voor de kar, zal wel schelen dat het niet in een bak is, dan vindt Mazzel het al snel leuker.
hahahaha dat zou kunnen . Atlas is zooo grappig voor de kar, hij loopt altijd in 'span' (met zijn schaduw) die volgt ie echt de hele tijd en als zn schaduw ff weg is issie ook helemaal aan het zoeken. owww en hij houd ook van rondkijken, hij wil echt alles zien...
hahaha Atlas heeft wel oogkleppen, maar hij draait gewoon helemaal zijn hoofd naar rechts en links, kijkt altijd zijpaadjes in enz.... Maar wat dr achter m gebeurd kan die niet zien....
Mazzel is net zo, Mexx ook, alles moet je kunnen zien. Was met de rit met Mexx op de veluwe wel erg leuk, er liepen paarden achter haar op de verharde weg, ze hoorde ze wel, maar kon ze niet zien, ze liep echt helemaal scheef.
Ja, was echt heerlijk. Ondanks dat ik niet zo veel met Mexx doe, ging het echt lekker. Dit was de 1e keer met Mexx, we zijn ooit al keer met Kelly geweest, was ook zo super.
Tja, kan het me op zich wel begrijpen Als je paardeneigenaren wil verplichten hun mest op te ruimen/poepzak te dragen, dan ik het wel erg frustrerend als het bij sinterklaas in eens wel mag en als jij altijd de mest maar op moet ruimen. Mijn lijstje: Saskia - Koos Esther - Oxana Wendy - Bowie Ilse - Guus en de rest weel ik niet.
Ik ben er weer, mijn vader moest nog bij iemand op een verjaardag langs, gelukkig wilde hij me eerst even thuis afzetten.
Ik heb natuurlijk heeeeerlijk gereden op de liefste Pony van Smit. Draf en stap ging echt goed, galop was beetje rommelig, sommige stukken gingen goed, soms niet.