, Atlas heeft al een tijdje niet meer voor de kar gelopen... Is een beetje ziek geweest, maar hij vind het zooo leuk
. Echt geweldig als ie voor de kar loopt! Maar dan moet het wel lekker weer zijn ja.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, Atlas heeft al een tijdje niet meer voor de kar gelopen... Is een beetje ziek geweest, maar hij vind het zooo leuk
. Echt geweldig als ie voor de kar loopt! Maar dan moet het wel lekker weer zijn ja....
. Atlas is zooo grappig voor de kar, hij loopt altijd in 'span' (met zijn schaduw) die volgt ie echt de hele tijd en als zn schaduw ff weg is issie ook helemaal aan het zoeken. owww en hij houd ook van rondkijken, hij wil echt alles zien...
. Lijkt me echt lekker op de veluwe rijden!! Met en zonder kar.... Volgens mij heb je daar ook heerlijk de ruimte.... 

Mariet schreef:Wendy ga je zondag nog meedoen met de rit bij de boekhorst?

Als je paardeneigenaren wil verplichten hun mest op te ruimen/poepzak te dragen, dan ik het wel erg frustrerend als het bij sinterklaas in eens wel mag en als jij altijd de mest maar op moet ruimen.