Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Zefana schreef:Ga je echt op wedstrijd of is het een grapje?
Dus Liquita....
vossebier schreef:Wie o wie heeft er tijdens haar buitenritje een vervelend kind aangereden met je paard?
vossebier schreef:Ik had al toch zo'n vermoeden...![]()
Shenavallie schreef:Zefana schreef:Ga je echt op wedstrijd of is het een grapje?
Volgens mij is het een grapje, maar ik zou het echt niet erg vinden. Liever op onbekend terrein dan op bekend terreinDus Liquita....
. Ik moet om 14:18 uur en 14:44 uur, dus dan start ik zelf maar. Ik hoef nu niet zo heel erg vroeg op, na een avondje Aprés skiën
.
.....zou wel leuk zijn als het zou mogen....dan kon jij teminste de winstpunten binnen slepen
.
.
EN.... natuurlijk niet te vergeten: meteen door naar Maisie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of (zoals ik zelf zou doen) bij de paarden! Shenavallie schreef:Ik heb echt zooooooo'n hekel aan wachten! We hebben al helemaal 1 bezichtiging gehad... Het is ook eigenlijk te mooi weer voor een Open Huis, iedereen zit natuurlijk met z'n gat op het strand of op een terrasjeOf (zoals ik zelf zou doen) bij de paarden!
. Ik ga vast naar de manege
. LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Ik heb echt zooooooo'n hekel aan wachten! We hebben al helemaal 1 bezichtiging gehad... Het is ook eigenlijk te mooi weer voor een Open Huis, iedereen zit natuurlijk met z'n gat op het strand of op een terrasjeOf (zoals ik zelf zou doen) bij de paarden!
He jaggie, dat kan ik me voorstellen.....nou, sterkte nog even. Ik ga vast naar de manege
.

Sanniiy16 schreef:Dit was de opdracht voor me klasgenootje en ik
koetsier spelen helemaal straks in pak met een mooie gepimpte wagen
http://img245.imageshack.us/img245/6905/dscf1459sf3.jpg

Yinari schreef:Shenavallie, blijft je wel in de Zaanstreek wonen of ga je ons verlaten??
. We zouden eerst emigreren, maar dat gaat helaas niet door. Mij maakt het niet uit waar ik kom te wonen, als het maar niet in de stad meer is (dus ergens in de polder zou mooi zijn, ware het niet dat die huizen daar niet te betalen zijn). Sanniiy16 schreef:Dit was de opdracht voor me klasgenootje en ik
koetsier spelen helemaal straks in pak met een mooie gepimpte wagen
http://img245.imageshack.us/img245/6905/dscf1459sf3.jpg
Sasje_ schreef:En wens mij maar dubbel succes
én ik mag tornado de hele week doen, én ik mag een proefje op hem doen

Shenavallie schreef:Yinari schreef:Shenavallie, blijft je wel in de Zaanstreek wonen of ga je ons verlaten??
Geen flauw idee! Ik zou ook wel met een caravan ergens op een achterafje bij Veldt willen staan hoor. We zouden eerst emigreren, maar dat gaat helaas niet door. Mij maakt het niet uit waar ik kom te wonen, als het maar niet in de stad meer is (dus ergens in de polder zou mooi zijn, ware het niet dat die huizen daar niet te betalen zijn).
Dus Eus, geen Shire volgende week