manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 09:55

Marieke; gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 10:11

Jeeeej! Marieke verjaart vandaag Go jij! Go jij!
Dus ook nog van mij Hartelijk Gefeliciteerd via bokt Haha! Go jij! Go jij!

OrZon ( Tong uitsteken ) moet vroeg opstaan dan zaterdag. Heeft hij een ochtendhumeur of valt dat mee? Vork Zie t al voor me Huilen van het lachen Komt Bianz daar vrolijk op stal: Kom Orson we gaan lekker werken vandaag Haha! Orson die voorzichtig op kijkt "Halloow, weet je hoe vróeg!" en zich nog maar eens omdraait in zn stal Tong uitsteken hihi Plezier buiten vandaag! Tis weer zulk heerlijk weer Ja

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 09:41

Nou, Orson kan zich prima vermaken in de les ookal was het vroeg Knipoog
Anne ook een leuk avondje enge films gekeken, zo hou je je goed bezig he Tong uitsteken
Kims: was Febe blij dat je weer thuis was?
En waren de paardjes blij dat ze op de wei mochten Nel? Of gingen ze gelijk eten?

Vond t feestje echt leuk, dat boerengolf moeten we nog eens doen Hyper! En kado's zijn superleuk, ben er blij mee! Als ik tijd ervoor heb ga ik mn fotowand maken!
Kom ik gister thuis, wil ik Siepie buiten eten geven, komt er ineens een egel die brokjes opeten, moet niet gekker worden Clown komen alle dieren mijn kant op ofzo! Maar als t goed is brengt de buurvrouw Siepie maandag naar t asiel, hopen dat ze daar een leuk baasje voor dr vinden. Ze ligt nu nog ff schattig op de bank te slapen, maar straks moet ze echt naar buiten..

Hier dan de foto's van het boerengolf *LOL*

De 2 teams:
Afbeelding

Extra moeilijkheidsgraad van team 2: Daniel meenemen over het veld heen Clown
Afbeelding

Zo af en toe liet we m gewoon alleen om zelf helemaal in het spel op te gaan!
Afbeelding

Afbeelding

Bianz schiet de bal ver weg (niet richting Daniel die daar in de verte nog zit Huilen van het lachen )
Afbeelding

En de bal lag ook weleens in het andere veld, maar daar draaide Kims de klomp niet voor om!
Afbeelding

Bar speelde ook nog voor bandiet...Daniel vond dit niet leuk, maar moeder Nel kon er wel om lachen ROFL
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De jarige jetten Lachen
Afbeelding

Lig nu alweer helemaal dubbel bij het zien van de foto's Clown

Ga nu snel mn laatste spullen inpakken en dan naar Zoutelande, hoop dat we nog een beetje weer hebben. Ik spreek jullie woensdag weer Doei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 13:23

Whahaha dat verhaal erbij maakt het helemaal af! Het was echt super gezellig!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:37

haha die foto's + tekst zijn echt grappig!!!
T was zeker leuk dat boerengolf!
Voor herhaling vatbaar dus!

Hebben jullie nog lekker gegeten gister?
Daniël was toen ik in oost-souburg fietste in slaap gevallen, ben toen maar naar mn ouders gefietst, die waren gelukkig thuis en die hebben me toen thuis gebracht, was toen rond kwart over 7 thuis, toen nog gegeten en toen lekker slapen allebij, k was moe van t fietsen.

Gisteravond nog flink geschrokken, Gerlien zou Voice binnenzetten, belt ze rond kwart voor 10 op, toen ik lekker in mn bed lag dat ze was vergeten om voice binnen te zetten, ik uit mn bed gesprongen en snel naar braamhof gehaast, stond voice al op stal.... Lenie had ze binnen gezet gelukkig.

Verder vanmorgen de paardjes buiten gezet.
Eerst Nous en jade en die liepen erg enthousiast mee.
op de wei losgelaten en toen spoten ze allebij weg.
Maar dat was al snel over, binnen 1 minuut stonden ze al te eten.
Orson had ik meer van verwacht, die liep ook happy mee en in de wei aangekomen deed ie een beetje snuiven bij een plasje in de wei, toen ik hem losliet ging ie rollen en daarna maakte hij een gek huppeltje naar maarten en toen ging ie lekker eten.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 15:02

Whahahahahaa die foto's Huilen van het lachen Geweldig *LOL* Thirz wil je die ook een keer msn-gedeelde-mappen naar mij? Haha! hihi En boerengolf was idd enorm lollig! Volgende keer doen we t met sneeuw en ijs! Vork (t niveau voor gevorderden Huilen van het lachen ) We moeten t echt nog een keer gaan doen iig! (En dan gaan wij winnen natuurlijk Schijnheilig Tong uitsteken)

Ja egels zijn dol op kattenbrokjes Knipoog Wij hebben een poosje onze tuin egels ook gevoerd. Heel hokje gebouwd van losse stenen om de katten bij de brokjes vandaan te houden. En de volgende ochtend Tink met zn neus over de grond *hier heeft een beestje gelopen!* Hyper! Hihi, maar je bent idd een beetje een beestjes aantrekker op t moment Vork

En nog heerlijk gegeten gister Nel Ja De mamma van Thirz kan heerlijk boerenkool maken Haha! Precies net zo lekker als mijn mamma t kan! *vast samen op kookles gezeten Tong uitsteken * Jammer dat je er toch nie bij kon zijn. Volgende keer wel hoor Nel! Ja
Daniel zag er ook écht moe uit, dus t was te verwachten dat hij snel in slaap zou vallen. Tsja, had hij smiddags maar even moeten gaan slapen. Beetje zn eigen schuld, maar wel jammer.
En jij blij dat je zo dicht bij stal woont en even kan gaan kijken of Voice binnen staat! Gelukkig was Lenie zo aardig om der even binnen te halen Lachen

Was jij ook nog op tijd thuis Kim? Febe samen met pappa Nick geen domme dingen gedaan en alles nog gewoon goed thuis?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:30

Hahaha de foto's zijn echt superkomisch! Lachen Vond het ook echt heel leuk: moeten we zeker nog eens doen! Haha en dan voor gevorderden met sneeuw en ijs?? Pfoeh, dan wel met snowboots aan Knipoog
Fijn Nel, dat je ouders je nog even naar huis konden brengen. Daniël heeft vast lekker geslapen! Wel schrikken idd dat Gerlien Voice vergeten was! Gelukkig dat Lenie ze binnen had gehaald (toen ze het nog kon: wat heeft zij pech gehad zeg!) Jij zondagochtend wachten op actie van Orson: hij was vast nog niet wakker Lachen Toen ik kwam liepen ze elkaar weer onwijs te klieren (bijten en achter elkaar aan klieren) omdat er echt helemaal niks meer te eten op de wei staat. Vandaar dat Orson vandaag weer op de paddock staat; ik vind het mooi geweest, straks krijgt hij weer een blessure.
Voor de vakantiegangers: plezier van de week!
Kims en Marieke tot vanavond!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:56

Leuke foto's meiden! Een potje boerengolf ziet er zeker uit als een goeie zaterdagmiddag besteding Haha! Volgende keer ben ik ook van de partij hoor. Gaat verder alles goed met jullie en was het bij jullie ook zo mistig? Mijn weekend was een beetje saai, had veel liever bij jullie geweest maarja dat ging niet. Het was wel redelijk druk in het museum en heb weer een aantal kindertjes blij gemaakt zullen we maar zeggen.
Vanmorgen zou de monteur voor de CV-ketel komen, dus ik zat maar te wachten en te wachten ik durfde de deur niet uit te gaan. Toen maar eens gebeld en die mevrouw zei in de volste overtuiging dat ie vast wel heel snel zou komen en ik nog maar even moest wachten. Na een uur nog maar eens gebeld en toen zei die meneer dat ze de monteur kwijt waren. Hij had zijn telefoon niet opgenomen en ze hadden al meer telefoontjes gekregen van mensen die graag wilden weten waar de handige harry nou bleef....heb ik weer hoor. Dus ja, nu maar weer een nieuwe afspraak maken.

Hebben jullie nog spannende dingen op het programma staan, wie gaan er weg in de herfstvakantie? Oh dat is natuurlijk nu bij jullie, hier is het pas volgende week. In ieder geval veel plezier voor de mensen die weggaan.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 20:01

Hee psst Cis, ook voor mij is t volgende week hoor Knipoog Rotterdam hoort dit jaar ineens bij Noord ipv Zuid Verward Dus t zusje heeft t deze week en ik volgende week Lachen Of nouja, ik heb na morgen ook 'vakantie'. Doe ik in mijn echte vakantie wel weer wat meer aan school Ja Ga ik nu lekker mee de stad in, donderdagaaf naar Fame en vrijdag lekker wandelen als t mooi weer is Haha!

Lekker zo'n handige Harry die kwijt raakt? Scheve mond Hebben ze hem nu onderhand weer gevonden? Of bestel je nu de handige Hurry?

En nee Bianz, t is juist voor gevorderden omdat die sneeuw en ijs overwonnen moet worden met je teenslippertjes en je zomer-outfit aan Knipoog Dan ben je pas écht een bikkel, dus een échte boerengolfer! Huilen van het lachen haha

Owjee, wat is er met Lenie? Ongelukje met de paarden gehad? Scheve mond klinkt niet fijn iig...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 10:43

Whaha, Cis die uren zit te wachten op een klusjesman Ach gut Die man had er gewoon geen zin in en maakte zn eigen plan Clown Wel zonde van t wachten op niets! Je zit nou toch niet in de kou he?
Anne; ik vond dit boerengolf al best moeilijk, laat staan met sneeuw en ijs Huilen van het lachen Misschien moeten we het eerst nog eens op deze manier doen! (en ik ga al helemaal niet in teenslippers!!)
Arme Voice nog helemaal alleen op de paddock, gelukkig kan je dat nu niet meer hebben! Vind het wel grappig; was gister in de bak aan het rijden en Voice stond echt zo te kijken naar wat de paardjes deden. Misschien doet ze nog ideeen op Clown
Bianz weer helemaal bijgekomen van maandag?
En fijn dat de paardjes dan nog 1 dag van de wei konden genieten, met dit vieze weer staan ze weer beter op de paddock Lachen

Zoutelande was weer leuk; we hadden echt geluk met het weer Ja Leukste vond ik de dropping; kids geblindoekt in de bus gezet, naar bos bij Dishoek gereden en in het donker teruglopen. Kids vonden het wel erg spannend, maar was een gave onderneming! Verder dinsdag hele dag in zwembad gehangen, collega en ik zijn lekker onder de snelbruiner geweest tussendoor; ff relaxen Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 17:19

Jullie hadden zeker geluk! Echt paar mooie dagen gehad! Vandaag is trouwens ook wel een mooie dag Ja Hopen dat we morgen ook zoveel geluk hebben Haha!
Hihi, die dropping klinkt ook echt heel gaaf! Knap hoor dat die kids dat gewoon deden. Weet nog wel bij ons in groep acht.. Toch wel een stel meiden (en een jongen) die t echt nie tof vonden in t donker in t bos. Maar dat was misschien omdat ze zeiden dat er een héél diep ravijn was waar we maar niet in moesten vallen en misschien omdat we met de ruggen tegen elkaar gebonden waren en 1 zaklamp Vork En is er nu een nieuwe serie van 'Wie is t haasje?' Hyper! Ah toe? Ah toe? *springt op en neer* hahaha Huilen van het lachen

Wij zijn gister naar Fame geweest. Was leuk! Pling Zonder Jim dit keer Huilen Ik zn trouwste fan ik, juist ik heb de voorstelling zonder Jim..

Én Thirz en ik (ik meer dan Thirz, want die is tussendoor nog een keer geweest Vork haha) hebben lichtelijk ontwenningsverschijnselen. We zijn sinds 06-09 nie meer wezen stappen! Wow! Om de komende weken nog door te komen, móeten we ergens naar toe kunnen leven!
Dussss ons plan: 8 november gaan we weer eens ouderwets stappen mét goeie muziek, leuke mensen en toffe types in de leeftijd van 21 tot 30 jaar met de verdere eisen: goeie binnen en buitenkant, een bad, masseerhanden, centjes en geen hekel aan paarden Haha! Wie gaat er mee? Pling
*en wie regelt een kudde toffe types die aan die eisen voldoet? Huilen van het lachen *

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 15:42

Hoi hoi,

Lekker op buitenrit geweest, thirz en mariekje?

Bianz, hoe was het met Orson vrijdag?
En hoe is t nu?

O o er heerst weer droes, er zijn al wat paarden dood gegaan hoorde ik, bar ga je nog op wedstrijd?
Of mogen ze bij jullie op stal ook niet weg?
Bij ons hebben ze liever niet dat r nu iemand op wedstrijd gaat.

Even voor de dames die mee gaan naar de Carolien-party van a.s zaterdag; Ik heb heksen hoeden gezien bij de intratuin voor € 1,50
Bianz, Thirz en ik gaan er zo 1 op doen, Cis en Anne willen jullie er ook 1?
Ik ga ze komende week halen, dus als jullie er ook 1 willen, laat het dan even weten.

Verder wil ik graag vóór vrijdag a.s het cadeau maken, dus het losse geld hebben.
Cis en Anne, jullie moeten zelf weten of jullie wat willen geven, maar als je eraan mee doet, graag vóór vrijdag en anders gewoon even zeggen hoeveel je geeft, dan schiet ik het voor.

Over het vervoer hebben we het nog wel even!
Als de mensen die nu niet mee gaan zich bedenken en toch wel mee willen, dan wil ik dat graag zsm weten!!!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 18:22

Hooi!
Hier ff een snel berichtje tussen de visite door Lachen
Huh? Is er nu ook al droes?? Je bedoelt toch zeker rhinopneumonie?
De kids hebben in ieder geval weer een toffe vakantie gehad Thirz, jullie lekker afgepeigerd Knipoog
Cis, is er al een handige Harry voorbij gekomen?
Nel; maak ik het geld naar jou over want weet niet zeker of ik je van de week zie!
O ja, Carolien wilde ook nog weten wat we drinken! Heb al Safari doorgegeven, zijn er nog andere wensen?
8 november stappen? Klinkt goed! Nog een eind weg haha! Klinkt gaaf Anne, naar Fame! En nu een weekje vakantie, heerlijk! Zou superleuk zijn als je foto's wilt komen maken! Ik hoop vanaf dinsdag weer te mogen rijden, dus welke dag komt jou goed uit dan? Zou graag eens foto's van de les willen (Carolien roept dat ook elke keer, zodat ik eens kan zien wat er verandert is), maar da's natuurlijk op zaterdag en ws onhandig voor jou ivm Paardoes (weet niet of je moet rijden en of ik 's middags kan lessen?)
Gisteren bij de osteopaat viel het mee! Op zijn lendenen zat hij wat vast, maar dat kon niet echt veel problemen geven. Ze heeft het los gemaakt en de rest van zijn lijf gecheckt en dat was in orde. Nu 3 dagen niet rijden, mag vanaf dinsdag weer heel rustig oppakken, maar nog niet te hard aan het werk. Ik zou wel wat verschil moeten merken met het ondertreden van achterhand, dus ben benieuwd!
Zijn er nog stapplannen vanavond? Anders veel plezier!
Nou, ben er weer vandoor, bye bye!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 20:07

Hee Nel, leuk dat je een heksenhoed wil gaan kopen, maar heb er zelf al één. Een hippe roze Pling Dus voor mij hoeft t nie.

Safari is goed Vingers aflikken jummm! Verder weinig eisen
En Bianz ik kan alle dagen wel geloof ik, maar zaterdag niet. Deze week is mn rij week en ik ga dit keer eens lekker wel meerijden in de les Lachen Al 2 keer andere dingen gepland in mn lesweek nl. En ik denk nog steeds dat een door de les heen huppelende fotografe niet bevordelijk is voor de concentratie. Zou mij enorm afleiden iig. En speciaal voor de foto het nog eens over doen is misschien ook lastig in de les. Maar kan je die vooruitgang niet ook zien als je gewoon rijdt en ik foto's maak? Dat is toch wat makkelijker te plannen denk ik Ja Ik weet niet wat de weersvoorspellingen zijn voor van de week? In de regen foto's maken is ook zo wat Vork
Ben benieuwd of de behandeling nu zo'n verschil maakt Ja

En Mariekje ging ook mee naar Carolien, toch Mariek? Knipoog Schijnheilig Gewoon meegaan hoor, is gezellie Haha!

Mariek en ik konden niet meer wachten tot de 8ste, dus wij gaan nu alvast even een kijkje nemen en alvast wat toffe types uitnodigen voor de 8ste Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:34

Hoi hoi,

heej bianz, nou t klinkt allemaal wel goed dus met Orson, gelukkig maar!!!
Ja droes heerst er ook, hoorde het van 1 van de nieuwe pensionklant uit de kleine stal.
Zij vertelde dat er al 3 paarden nu dood waren door de droes.
Dus heel vervelend!!

Ik hou wel van safari, pasoa, bessen... etc (zal geen medicijnen inemen, tenzij ik moet rijden natuurlijk.... Knipoog

Anne, je zal lekker opvallen haha, wij allemaal met een zwarte hoed en jij met een roze, maar goed dan alleen nog even cis dr antwoord afwachten....
Dus Cis,...... Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:57

Nou volgens mij is er geen droes hoor, want daar gaan echt niet zomaar paarden van dood.....en ik ben tenslotte een kenner hahaha.... nee geen idee, zou vervelend zijn als het wel droes is...

maar nel, ik wil ook wel mee naar carolien dr feestje, maar ga het niet heel laat maken dan, dus ga zelf met de auto...dus mensen die mee willen rijden, dat kan, maar dan wel op tijd naar huis.... hoelaat begint het eigenlijk? en moeten we echt verkleed?????? doe wel een spin van ons halloween feest in mn haar....

vandaag lekker naar buiten geweest met Thirz en Nous, en Annemijn als fotograaf, deze keer ben ik blijven zitten..... Bloos ...Jade was nogal fel onderweg....maar we hebben t erg leuk gehad....ga er morgen een leuk verslagje van maken, want daar heb ik nu geen tijd meer voor.....

ga nu douchen en dan nog ffies naar de stad met Annemijn....is weer lang geleden...enne, we zullen idd alvast wat toffe types uitnodigen voor de 8e....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 10:41

Ik heb niets gehoord over Droes... bij ons op stal gaan ze ook gewoon op wedstrijd enzo.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:27

Oke dus mariekje gaat nu toch mee.
Leuk hoor, hoe meer mensen hoe beter!!!
Ja het is wel verkleed, beetje dondere kleding aan en wat geks op je hoofd!
Het begint vanaf 8 uur.
Doe je ook mee met het cadeau? Of niet....

Nou voor de rest van de dames die mee gaan, jullie kunnen allemaal mee rijden met mij, heb 4 plekken, want wilco gaat niet mee.
Als je vroeg thuis wilt zijn dan kan je dus met marieke mee, ik blijf tot het einde dus dan kan je met mij mee.

O ja Mariekje, a.s maandag heeft wilco vergadering savonds, dus we moeten even kijken voor de les.
Misschien kan je ook weer dinsdag?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:54

Fijn Nel dat we mee kunnen rijden Lachen
Wilde om mn werk geld wisselen, maar ben net thuis en ben het dus vergeten... Maar donderdag werk ik weer, dus dan zal ik geld wisselen, zal ik het dan zaterdag geven? Moet nog ff kleding passend bij mn heksenhoed zoeken Clown Tof dat jij een roze hebt Anne!
Echt fijn dat osteo meeviel bij Orson, vanaf dinsdag weer lekker rijden dan! Ben benieuwd hoeveel zin ie woensdag op buitenrit heeft Knipoog Kan jij woensdag wel vroeg? Want moet om 8.30u naar ziekenhuis, dus wil ik daarna liefste gelijk door.
Heb je al foto's Marieke? Ben benieuwd!
Kims Wow! waar ben je? Hoe gaat het?

Nou, vind het maar frisjes buiten, blijft toch wel droog he? Nagelbijten / Gniffelen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 13:02

haha, ik hou van opvallen Nel Knipoog En hij is roze met zwart, dus hoor ik er toch nog een beetje bij Tong uitsteken En roze is hardstikke leuk! Ja (de echte Tink Pink fan hè Tong uitsteken)
Ow en Nel ik heb Mariek gister geld gegeven, omdat zij het kon wisselen in klein geld en dat zou ze dan van ons samen aan jou geven.

Heb gister al dúbbel gelegen met Mariek over sommige foto's ROFL Ik ben ook zó benieuwd naar t verhaal + foto's Clown hahaha

*meerijder Mariek meld zich!* Je wist t al, maar ik wil wel met jou mee Lachen Moet maandag om 9 uur op school zijn en das net wat makkelijker als t zaterdag niet té laat is geworden.

Zoektocht naar toffe types is gelukt: een hoop mensen afgestreept van de lijst die vooral niet welkom zijn de 8ste in Schutters! Vork "Hee, meisje heb jij vriend" Nors opkijken "Ja! Ja " Huilen van het lachen En nog een best tof type waar Marieke de kriebels van kreeg en waar Patries en ik t probleem nie zo van zagen op de twijfel-lijst Clown De echte toffe types waren een beetje verstopt gister. Maar zodra de niet-toffe types thuis blijven zoals verzocht, komen die vanzelf wel tevoorschijn Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 18:21

Dus voor de 8e staat er een rijtje toffe type's waar ik uit kan kiezen? *LOL*

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 19:51

uh.. garantie geef ik nie, maar als die niet-toffe types netjes thuis blijven moet t goed komen Tong uitsteken *hoop ik*

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:09

tijd voor een fotoverslag van onze buitenrit gister.......

AfbeeldingVol goede moed gingen we op weg naar de wielemakersbaan.....

AfbeeldingOnderweg.... Jade kan gewoon niet vrolijk kijken, als ze niet naast of voor Nous mag lopen, en dit is dan de hele weg haar o zo vrolijke hoofd... Haha! Bloos ....

AfbeeldingMaar dan kan ze eindelijk weer naast Nous lopen, en kan ze toch nog een beetje vrolijk kijken gelukkig.....

Afbeeldinghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-3LQIJWTL.jpg
Er moest natuurlijk ook even geposeerd worden....jammer dat Thirz er niet opstaat, anders was de foto nog leuker geweest.....

AfbeeldingNous denkt, mmmmm nu we hier toch staan.....eet ik even wat.... Bloos

Afbeelding

Haha! AfbeeldingHeeeey.....zullen we de fiets nemen.....????? Ga ik wel achterop!!!

Afbeelding Haaaaaaaay OK dan!

Afbeelding Terug in de bak mocht Jade ff scheuren, aangezien ze zich buiten niet zo goed kon gedragen....

Afbeelding

Afbeelding Klaar????

Afbeelding Een gesprek van vrouw tot paard....

Afbeelding Kijk, ik kan ook heeeeeel intelligent kijken als ik lig te rollen.... Knipoog

Afbeelding Hoi? ik ben bijna niet vies....toch??????

Afbeelding Stiekem toch drachtig???????

Afbeelding Weltrusten..... Dromen Dromen Dromen

we hebben ook nog een heel grappig filmpje, waarop je enigszins kon zien dat Jade best fel was buiten, maar dat weet k niet hoe k dat moet plaatsen, dus dat hebben jullie nog tegoed....

Afbeeldingoh en nog speciaal voor Thirz...een foto met dr nieuwe dekje....vind m echt heeeeeel cool Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Laatst bijgewerkt door Mariekje22 op 19-10-08 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 20:17

ROFL Sommige foto's Huilen van het lachen
Die ben van Nous blijft geweldig. Hoezo aan t oefenen voor Shrek Clown
En Jade staat ook érrug charming op de foto's. Die foto in de roundpen is lichtelijk vanaf de verkeerde kant Clown Voorkant zou toch iets netter geweest zijn denk ik Vork haha en *cheese* bij t rollen Pling érg mooi! Hihi en naderhand bijna nie vies!

Die foto van jou en Jade samen in gesprek vind ik wel tof geworden Ja

en jullie allebei met de knappe mooie dekjes Go jij! Go jij! Mooi! Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:35