Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) moet vroeg opstaan dan zaterdag. Heeft hij een ochtendhumeur of valt dat mee?
Zie t al voor me
Komt Bianz daar vrolijk op stal: Kom Orson we gaan lekker werken vandaag
Orson die voorzichtig op kijkt "Halloow, weet je hoe vróeg!" en zich nog maar eens omdraait in zn stal
hihi Plezier buiten vandaag! Tis weer zulk heerlijk weer
En kado's zijn superleuk, ben er blij mee! Als ik tijd ervoor heb ga ik mn fotowand maken!
komen alle dieren mijn kant op ofzo! Maar als t goed is brengt de buurvrouw Siepie maandag naar t asiel, hopen dat ze daar een leuk baasje voor dr vinden. Ze ligt nu nog ff schattig op de bank te slapen, maar straks moet ze echt naar buiten..

) 

Geweldig
Thirz wil je die ook een keer msn-gedeelde-mappen naar mij?
hihi En boerengolf was idd enorm lollig! Volgende keer doen we t met sneeuw en ijs!
(t niveau voor gevorderden
) We moeten t echt nog een keer gaan doen iig! (En dan gaan wij winnen natuurlijk
)
Wij hebben een poosje onze tuin egels ook gevoerd. Heel hokje gebouwd van losse stenen om de katten bij de brokjes vandaan te houden. En de volgende ochtend Tink met zn neus over de grond *hier heeft een beestje gelopen!*
Hihi, maar je bent idd een beetje een beestjes aantrekker op t moment 
De mamma van Thirz kan heerlijk boerenkool maken
Precies net zo lekker als mijn mamma t kan! *vast samen op kookles gezeten
* Jammer dat je er toch nie bij kon zijn. Volgende keer wel hoor Nel!
Vond het ook echt heel leuk: moeten we zeker nog eens doen! Haha en dan voor gevorderden met sneeuw en ijs?? Pfoeh, dan wel met snowboots aan
Toen ik kwam liepen ze elkaar weer onwijs te klieren (bijten en achter elkaar aan klieren) omdat er echt helemaal niks meer te eten op de wei staat. Vandaar dat Orson vandaag weer op de paddock staat; ik vind het mooi geweest, straks krijgt hij weer een blessure.
Volgende keer ben ik ook van de partij hoor. Gaat verder alles goed met jullie en was het bij jullie ook zo mistig? Mijn weekend was een beetje saai, had veel liever bij jullie geweest maarja dat ging niet. Het was wel redelijk druk in het museum en heb weer een aantal kindertjes blij gemaakt zullen we maar zeggen.
Rotterdam hoort dit jaar ineens bij Noord ipv Zuid
Dus t zusje heeft t deze week en ik volgende week
Of nouja, ik heb na morgen ook 'vakantie'. Doe ik in mijn echte vakantie wel weer wat meer aan school
Ga ik nu lekker mee de stad in, donderdagaaf naar Fame en vrijdag lekker wandelen als t mooi weer is
Hebben ze hem nu onderhand weer gevonden? Of bestel je nu de handige Hurry?
Dan ben je pas écht een bikkel, dus een échte boerengolfer!
haha
klinkt niet fijn iig...
Die man had er gewoon geen zin in en maakte zn eigen plan
Wel zonde van t wachten op niets! Je zit nou toch niet in de kou he?
Misschien moeten we het eerst nog eens op deze manier doen! (en ik ga al helemaal niet in teenslippers!!)
Leukste vond ik de dropping; kids geblindoekt in de bus gezet, naar bos bij Dishoek gereden en in het donker teruglopen. Kids vonden het wel erg spannend, maar was een gave onderneming! Verder dinsdag hele dag in zwembad gehangen, collega en ik zijn lekker onder de snelbruiner geweest tussendoor; ff relaxen
Hopen dat we morgen ook zoveel geluk hebben 
En is er nu een nieuwe serie van 'Wie is t haasje?'
Ah toe? Ah toe? *springt op en neer* hahaha 
Zonder Jim dit keer
Ik zn trouwste fan ik, juist ik heb de voorstelling zonder Jim..
haha) hebben lichtelijk ontwenningsverschijnselen. We zijn sinds 06-09 nie meer wezen stappen!
Om de komende weken nog door te komen, móeten we ergens naar toe kunnen leven!
Wie gaat er mee?
* 
Dus voor mij hoeft t nie.
jummm! Verder weinig eisen
Al 2 keer andere dingen gepland in mn lesweek nl. En ik denk nog steeds dat een door de les heen huppelende fotografe niet bevordelijk is voor de concentratie. Zou mij enorm afleiden iig. En speciaal voor de foto het nog eens over doen is misschien ook lastig in de les. Maar kan je die vooruitgang niet ook zien als je gewoon rijdt en ik foto's maak? Dat is toch wat makkelijker te plannen denk ik
Ik weet niet wat de weersvoorspellingen zijn voor van de week? In de regen foto's maken is ook zo wat

Gewoon meegaan hoor, is gezellie

...Jade was nogal fel onderweg....maar we hebben t erg leuk gehad....ga er morgen een leuk verslagje van maken, want daar heb ik nu geen tijd meer voor.....
Tof dat jij een roze hebt Anne!
Kan jij woensdag wel vroeg? Want moet om 8.30u naar ziekenhuis, dus wil ik daarna liefste gelijk door.
waar ben je? Hoe gaat het?
En hij is roze met zwart, dus hoor ik er toch nog een beetje bij
En roze is hardstikke leuk!
(de echte Tink Pink fan hè
)
Ik ben ook zó benieuwd naar t verhaal + foto's
hahaha
Moet maandag om 9 uur op school zijn en das net wat makkelijker als t zaterdag niet té laat is geworden.
"Hee, meisje heb jij vriend"
"Ja!
"
En nog een best tof type waar Marieke de kriebels van kreeg en waar Patries en ik t probleem nie zo van zagen op de twijfel-lijst
De echte toffe types waren een beetje verstopt gister. Maar zodra de niet-toffe types thuis blijven zoals verzocht, komen die vanzelf wel tevoorschijn
*hoop ik*
Vol goede moed gingen we op weg naar de wielemakersbaan.....
Onderweg.... Jade kan gewoon niet vrolijk kijken, als ze niet naast of voor Nous mag lopen, en dit is dan de hele weg haar o zo vrolijke hoofd...
....
Maar dan kan ze eindelijk weer naast Nous lopen, en kan ze toch nog een beetje vrolijk kijken gelukkig.....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3LQIJWTL.jpg
Nous denkt, mmmmm nu we hier toch staan.....eet ik even wat....

Heeeey.....zullen we de fiets nemen.....????? Ga ik wel achterop!!!
Haaaaaaaay
Terug in de bak mocht Jade ff scheuren, aangezien ze zich buiten niet zo goed kon gedragen....
Klaar????
Een gesprek van vrouw tot paard....
Kijk, ik kan ook heeeeeel intelligent kijken als ik lig te rollen.... 
Hoi? ik ben bijna niet vies....toch??????
Stiekem toch drachtig???????
Weltrusten.....

oh en nog speciaal voor Thirz...een foto met dr nieuwe dekje....vind m echt heeeeeel cool
Sommige foto's

Voorkant zou toch iets netter geweest zijn denk ik
haha en *cheese* bij t rollen
érg mooi! Hihi en naderhand bijna nie vies! 
Mooi!