Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 10:45

Super! Een gezond hengstveulen op MIJN verjaardag! Leuk hoor! Dat had ik niet verwacht......

Jacq, Bianca, Robbie, dit is toch super! Zijn de bazinnetjes uit Wassenaar al wezen kijken? En die foto....ze kijkt echt zo van....is dit het nou? Ontzettend gefeliciteerd!

Karin, het is een mooi ding, ik ga wel mee kijken, hoor!

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 10:55

Ahhhh echt lief zeg.het veulen ligt er lkkr bij en mams denkt ,,wat doet dat beest in mn stal haha.
Is natuurlijk een moment opname ,maar tegen Gold is ze ook heel lief dus voor haar kind zal t helemaal een supermams worden.
Jammer dat de paarden nie in de wei staan ,want had wel willen zien hoe de oude dames club van een afstand hadden staan te loeren naar t veulen
Iig harsikke gefeliciteerd,en uiteindelijk heeft t lange wachten toch nog zn vruchten afgeworpen

Jet ik zie dat jij ook jarig bent ,Dus van harte en maak er een fijne dag van

Groetjes allemaal en ik kom strakkies ff kijken bij t nieuwe kind .

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:40

Voor iedereen die vandaag jarig gefeliciteerd!!

En wat een leuk veulen is het he!! Ik kreeg vannacht al een sms dat het geboren was en vanmorgen een foto via de tel.

Bianca, jacq en robbie gefelicteerd! iets later dan gedacht maar het wachten is beloond!

Kom strakjes zeker moeder en zoon bewonderen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 13:33

Zoo, de paardjes staan inmiddels al weer een aantal uurtjes op het land. Lekker hoor Paardjes waren allemaal superblij dat ze er weer opkonden

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:40

nou als het goed is gaan ze morgenochtend ook weer het land op.

Verder zou ik graag aan jullie willen vragen of er mensen zijn die de komende week s'morgens mee kunnen helpen de paarden buiten te zetten.

Bianca wordt dinsdag geopereerd dus zij kan dus niet meer helpen.
Ik zelf kan er dinsdagochtend wel zijn maar helemaal alleen is niet te doen.

Voor de woensdagochtend....ik ben er dus niet ik moet werken tot 12 uur.
Dus als we die ochtend kunnen invullen zodat de paardjes toch lekker naar buiten kunnen graag.

Donderdag ochtend ben ik er zelf ook weer, maar vrijdag ochtend moet ik weer werken, maar ik ga proberen of ik dat naar de middag kan plaatsen.
Ik laat nog wel weten of dat gelukt is.

Dus bij deze....WIE KOMT ER HELPEN DEZE WEEK???? en welke dag?

Alvast bedankt en ik hoor of zie het wel

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:43

Ik ben er morgenochtend, maar dinsdag heb ik sollicitatie.

Woensdag, donderdag en vrijdag ben ik er als alles goed gaat wel gewoon.

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:46

Hoi hoi nou was indd lkkr dat de paardjes weer ff naar buiten konden ,,en wat een schatje he die kleine Johnieboy

Morgenochtend kan ik helaas nie helpen want moet mn meisie uitzwaaaien want die gaat op kamp,,pfff zal er wel missen hoor (maar wel lkkr rustig,geen discussies enz en strijd )

Enne Sil is alles gelukt thuis ,en ben je nu nie meer hengstig

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:47

Hahahahaha ja hoor, heb zalig film gekeken

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:48

Nou das lkkr ff lkkr ontspannen zooo he

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 19:06

even een vraagje over de hoefsmid. ik wil unox gauw laten bekappen maar welke hoefsmid komt er op stal en is goed. want weet niet hoe unox is bij de hoefsmid. de vorige eigenaar zei dat ie braaf is maar moet dat eerst zien. en hoe gaat dat met de betaling, betaal je dat gelijk of krijg je rekening (ja ben erg blond op dat gebied).

dniejs_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 19:14

madelon ik kan donder dag en vrijdag wel helpen.
*vakantie *

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 19:21

En dinsdagmorgen??? wie is er dan om te helpen??
Ik ben er en wie nog meer......?????

Is er trouwens nog gekletst vandaag met de paardjes??? Ik heb het niet mee gekregen.

goldflower

Re:

melissa7 schreef:
even een vraagje over de hoefsmid. ik wil unox gauw laten bekappen maar welke hoefsmid komt er op stal en is goed. want weet niet hoe unox is bij de hoefsmid. de vorige eigenaar zei dat ie braaf is maar moet dat eerst zien. en hoe gaat dat met de betaling, betaal je dat gelijk of krijg je rekening (ja ben erg blond op dat gebied).

Blondjuh er komt regelmatig een hoefsmid op stal,en je moet gewoon gelijk betalen in principe vragen de meeste voor alleen bekappen 25 euro

dniejs_xx

Re:

moet dinsdag naar school ,,
maar hoelaat moet k dr dan zijn donderdag???(A):P

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 19:40

denise je kan dan niet uitslapen hoor!!!
Ik ben er tussen 9.00 en 9.15 eerder red ik het niet, dus als je kan helpen heel graag.

thanx

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 19:49

Jet, wist nie dat je ook jarig bent vandaag!! Maarre, nog van harte gefeliciteerd!!!!!
Het veulen is echt helemaal super!! PRACHTIG!!!!!!!!!!!!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 19:51

Afbeelding

Hier is ie dan Johnny!!!! (stalbaas Johnny bedoel ik dus!!! )

dniejs_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 19:55

ja ik weet t madelon ,,
k kan door de weeks toch niet uitslapen
word altijd vroeg wakker...*lees vergeet wekker uit te zetten en dan niet meer kunnen slapen(A)*

okeej maar dan zie je me dondedag wel (H)

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:18

oke ben ik dan zat verkeerd whaa.
vandaag 21 mei is ons mooie veulen geboren het is een hengst en heet hoe ken het ook anders JOHNNY even in het kort hoe het ging vannacht.
om half 4 moest jacqie plassen wij samen naar onze camping wc toen had ik al wel het idee dat er iets niet klopte bij spaya maar blond niet aan het veulen gedacht niet na 3 weken.en niet na de droom 2 weken gelee.maar om 4 uur dacht ik spay hou nou eens op met bijten naar je buik maar was niet bijten naar haar buik maar veulen aan het schoon likken.dus ik kijk nog een goed en dacht he 2 hoofden dus ik de stal in en ja hoor daar lag die kleine johnny ik naar de kantine terug en riep jac we hebben een veulen .ja hoor zegt die net als 2 weken geleden zeker ik nee echt er is een veulen wij naar stal terug en jahoor er was een veulen gauw john uit zijn n..t gebeld die kwam gelijk toen geken met z,n allen hoe spaya het veulen schoon likte en het liet staan das wel moeilijk hoor had gelijk een hersenschuding met op staan er hing nog een voerbak whaa maar alles is goed gegaan en om 7 uur moest het hengstje gedronken hebben en gelukkig om 10 voor 7 begon het te drinken eerst kon hij het niet vinden die tepels dan hij liep er gewoon onder door maar uit eindelijk vond hij de weg.en spaya is een kei goeie moeder en echt lief voor haar zoon.s,middags zijn ze onder veel belangstelling de losgooi bak in geweest. bij deze wil ik john en anous heel hartelijk bedanken voor het camperen die 3 weken in de kantine en voor de rest iedereen voor de belangstelling vandaag voor ma en kind.en karin bedankt dat dit mogelijk is om hier neer te zetten.en madelon maandag en dinsdag ochtend ben ik met buiten zetten van de partij anders krijg ik afkick verschijnsele en dat ken ik er nu niet bij hebben na het buiten zetten dinsdag ga ik naar huis en maak ik me klaar voor de operatie dan zijn jullie even van mij af whaaaa.
groetjes en dikke kus voor iedereen van mij

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:23

bianc misschien is het toch voor jezelf beter als je dinsdag op je gemak thuis alles regeld. De paarden komen echt wel buiten, jij hebt het de laatste weken al genoeg gedaan.
Zowel het binnen als buiten zetten dus wat mij betreft mag je gewoon lekker thuis blijven en je voorbereiden voor de operatie.

Maar ik zie je morgen ochtend wel(als mijn baas het goed vindt dat ik morgenmiddag kom werken dan. heb een sms gestuurd maar die l*l stuurt niks terug

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:24

denise ik zie je zowiezo donderdag ochtend

bedankt he!

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:27

nee madelon hou me maar eens tegen ben er zeker wel ben veel te nerveus om thuis te blijven dinsdag en ken dan nog even vervelen tot jullie met zat zijn en zeggen zo die is weg voor een week dan, whaa hoopen jullie dan he maar ben gauw weer terug bij mijn paarden familie. he hoe zet ik er gezichtjes bij (blond he)

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:30

Bianca,Jaqiej,robbie,hartelijk gefelicteerd met jullie veulentje

Was erg gezellig op stal vandaag...enne
john,ben nog thuisgekomen zonder boetes,en met een snelheid van 80 km per uur...ik heb net mijn band opgepompt naar 2.0 bar,en hij blijft goed hard

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:32

biancaremijn schreef:
nee madelon hou me maar eens tegen ben er zeker wel ben veel te nerveus om thuis te blijven dinsdag en ken dan nog even vervelen tot jullie met zat zijn en zeggen zo die is weg voor een week dan, whaa hoopen jullie dan he maar ben gauw weer terug bij mijn paarden familie. he hoe zet ik er gezichtjes bij (blond he)

biancaremijn schreef:

biancaremijn schreef:

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:34

Ik hoef lekker niet meer iedere ochtend om kwart voor 8 in den haag op de praktijk te zijn, dus kan ook weer af en toe buiten zetten als ik niet naar school hoef! Morgen en woensdag ben ik er in ieder geval. Dinsdag moet ik om 9 uur op school zijn (in Leiden) dus dat gaat niet helaas..