Jacq, Bianca, Robbie, dit is toch super! Zijn de bazinnetjes uit Wassenaar al wezen kijken? En die foto....ze kijkt echt zo van....is dit het nou? Ontzettend gefeliciteerd!
Karin, het is een mooi ding, ik ga wel mee kijken, hoor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Paardjes waren allemaal superblij dat ze er weer opkonden

)
*
melissa7 schreef:even een vraagje over de hoefsmid. ik wil unox gauw laten bekappen maar welke hoefsmid komt er op stal en is goed. want weet niet hoe unox is bij de hoefsmid. de vorige eigenaar zei dat ie braaf is maar moet dat eerst zien. en hoe gaat dat met de betaling, betaal je dat gelijk of krijg je rekening (ja ben erg blond op dat gebied).
,,
)
,, 
biancaremijn schreef:nee madelon hou me maar eens tegen ben er zeker wel ben veel te nerveus om thuis te blijven dinsdag en ken dan nog even vervelen tot jullie met zat zijn en zeggen zo die is weg voor een week dan, whaa hoopen jullie dan he maar ben gauw weer terug bij mijn paarden familie. he hoe zet ik er gezichtjes bij (blond he)
biancaremijn schreef:nee madelon hou me maar eens tegen ben er zeker wel ben veel te nerveus om thuis te blijven dinsdag en ken dan nog even vervelen tot jullie met zat zijn en zeggen zo die is weg voor een week dan, whaa hoopen jullie dan he maar ben gauw weer terug bij mijn paarden familie. he hoe zet ik er gezichtjes bij (blond he)