En die zijn vaak weer duurder dan Shetlanders.Maar ze zijn vaak wel errug knap

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
, je zit verder kwa stalling op de zelfde kosten als een shet want meestal doen ze shetjes en a pony's onder 1 prijs
. 
, 
.
.
.
En dan kan je haar of hem dingetjes leren met de kleine en naar bixie wedstrijden gaan hihi
whaaha. 
. Manon_S schreef:@ Kirsten D: Paardrijden is zeker leuk, dat kan inderdaad niet op een Shet.
Maar voor mij is dit niet zo belangrijk meer, het is dat ik Sky een tijdje reed maar anders had ik jaren niet meer gereden.
Ik vind dingetjes leren en dingetjes doen het leukste.. Ik ging met 1 van de Arabiertjes ook naar de amateurkeuring die ik een tijd geleden verzorgde. Moest ik haar leren opstellene etc. Dat vond ik echt zoo leuk! Helaas was het na een paar maanden afgelopen met het verzorgen.
Maar aan zulke dingen merk ik dat ik dat net zo leuk vind als rijden en soms wel leuker.
Lijkt me zo leuk om aan een keuring of show mee te doen en je eigen pony of paard voor te brengen.
Het dier vanalles leren. Ik zie vaak op youtube filmpjes van meiden die hun pony van alles leren en kunnen er zoveel mee doen!
Twee jaar terug toen ik Slash en Dotje verzorgde vond ik dat ook goed genoeg.
Dacht helemaal niet aan rijden. Ik ging met ze naar het strand, door de bossen wandelen, naast de fiets met ze, longeren, rennen etc. Ben denk ik meer van het tutten en dat soort dingen. Rijden is altijd een leuk extraatje maar voor mij niet zo nodig.
Misschien over een aantal jaren dat ik dan voor een groot paard ga waar ik ook op kan rijden.
Wie weet.. Maar voor nu hoeft het voor mij nog niet.