Nouja, ik ga zo maar eens ff kijken bij m'n ex-werk Moet toch mn map ophalen want daar zitten nog persoonlijke dingen in.. Als ze dat weggooien kan ik de hele basisopleiding van de fotovakschool opnieuw doen
poedersuiker hoor Lies... En wat is er thuis dan aan de hand?
Ik heb net een nieuwe geheugenkaart besteld, konden er ineens een stuk minder op m'n kaartje met nieuwe camera Morgen komt er iemand voor Cliché verzorgen kijken... En heb ik les... Ben benieuwd...
__Melis__
Geplaatst: 27-01-11 17:16
Whaha, je zal naar Boris Beer bellen en Carla aan de telefoon krijgen! Was een gekke gewaarwording, moesten allebei hard lachen Mr wel gereserveerd, dus morgen lekker eten bij de beer!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
oww joh wat leuk dat is echt een tijd gelede miss hem wel hoor
0Whisper0
Geplaatst: 28-01-11 14:40
@ Liesje
Waarom heeft die vriend van jou vriend dan zo'n hekel aan jou? Echt klote he, soms lijkt alles in het leven tegen te zitten
0Whisper0
Geplaatst: 28-01-11 14:40
__Melis__ schreef:
Whaha, je zal naar Boris Beer bellen en Carla aan de telefoon krijgen! Was een gekke gewaarwording, moesten allebei hard lachen Mr wel gereserveerd, dus morgen lekker eten bij de beer!
Jammer ik ben vrij Anders had je mij aan je tafeltje gehad
Kendera
Geplaatst: 28-01-11 15:33
0Whisper0 schreef:
@ Liesje
Waarom heeft die vriend van jou vriend dan zo'n hekel aan jou? Echt klote he, soms lijkt alles in het leven tegen te zitten
ik heb nu een erg voor de hand liggend antwoord... maar zal het maar laten
__Melis__
Geplaatst: 28-01-11 17:38
Had net les met knappe kerel! John ging foto's maken, dus heb hem in het wit gehesen! Staat het hem een beetje ?
Banjer
Lid Nieuwsredactie