Met wie dan Sas? leuke man?? Nee zeker niet wekelijks, maar ik rij liever minder dat ik dan extra kan genieten Voel mijn spieren trouwens wel na die heeeele lange galop!
Haha, goede training. Tja, ik heb helaas ook nog een sportschool die ik maandelijks moet betalen... Maar ga ook liever wat minder en dan met een gezellig groepje, dan het rijden om het rijden.
Pppffff dat zeker! Heb je gewonnen met bowlen? Sportschool... wat een vies woord!
Saskia89
Geplaatst: 22-12-13 23:47
Bij blijven drijven hè Milou
Het is inderdaad een vies woord ja. Het is ook niet mijn hobby haha.
Niet eens gewonnen, laatste potje was ik goed op weg, maar in de laatste beurt werd ik net ingehaald. En ik was mijn concurrent nog wel zo aan het afkraken, maar daar werd ie alleen maar beter van . Andere twee hadden al geen kans meer whaha
Tja, toch eens vragen of ik dan weer iets vaker op Trendy mag! Heb spierpijn in mijn rechterbil...... zou het van die lange galop zijn of van mijn landing voor het zadel?
Ik heb ook spierpijn in schouders, voornamelijk rechts, maar dat is volgens mij meer van het schilderen. Mijn rechterbil was nog steeds gevoelig, die was van het wappertje geloof ik! Had die galop ook niet willen missen, wat was dat fijn zeg!
Vanochtend ff stukje gereden op mazzel, vanmiddag gezellig met broer en vriendin op stap geweest en nu wakker om aan nachtje 1 te gaan beginnen straks!
Wat zou beter zijn, spierpijn of spieren die vast zitten . Masseur ging vandaag weer los op me, maar had helaas niet veel zin . Hij voelde het wel gelijk dat ik vast zit, tja dat heb je met zoveel stress .