Zoo ik ben weer terug van hobbelen! Moest op Never Mind, ging goed! Ik ging vragen of ik lang en laag in mocht rijden, dan doen we nooit en dat vind ik eigenlijk heel belangrijk. En dat mocht en dat voelde wel fijn. Na een poosje wat opgepakt alleen toen ging die wat vast pakken. Dus ff die motor wat meer geactivieerd en toen ging het beter. En we gingen een sprongetje doen. Alleen NM zit volgens mij niet zo lekker in ze vel, hij was op stal echt duf en ziet er gewoon niet zo goed uit....maarja daar kan ik niks aan doen...
ik heb een nieuwe jas niet zo'n hele dikke ofzo, maar dan doe ik er wel een dikke trui onder, en zo kan ik m nu ook al aan, en in t begin van de lente ook nog k zal later wel ff een fototje opzoeken, maar ga nu douchen en naar bed. morgen dr weer vroeg uit, en naar faron
Hallo, daar was ik ook weer eens rijden ging wel, heb voor het eerst in lange tijd weer met me laarzen gereden. Was best wel wennen. En in galop wilde die niet echt lekker doorlopen... Dinsdag was ie fijner aan me been, maar toe. Reden we met 7 nu met 11. Maar verder was ie weer echt fijn hij blijft de leukste!!
hihi en ik rij nu gewoon het hoogst van de manege vond ik toch wel leuk om te horen
Ik had me jas nog niet aan, was nog niet zo koud en anders heb ik er dan niks meer aan
Nou ik moest op Castro vind hem eht suuuper! Tot dat ik ook moest springen toen scheet ik hem wel even hoor hihi hij trekt best hard naar de hindernis toe om vervolgens als hij land kei hard te gaan rennen maar na 2 x een volte te rijden was hij weer rustig en liep die weer super fijn. Ik vind hem echt leeeeuk!!
nee dit is de eerste keer rijden weer na fjordenpaard en dat beest durfte ik al nooit op, maar ik moet ook ff een die makkelijk zit dus ik ga ff kijken of ik witje kan jatten ofzo
net weer gereden, lekker met lange teugeltjes, ze begint nu al mooi r hals te strekken enzo ik weet niet wat het is, maar ze is altijd heel bang om mn teugel aan te nemen, met hals strekken, als ik r zegmaar een meter zou geven neemt ze nog geen halve meter.. maar vandaag liep ze mooi helemaal gestrekt en ging ook niet rennen aan de losse teugel ofzo, dus ik ben weer blij
zometeen op verjaardag.. joehoe.. echt geen zin in
Britt_Sisi
Geplaatst: 09-10-10 13:23
you can count on me like one two three i'll be there and i know that when i need it i can count on you like four three two and you'll be there cause thats what friends suppose to do.