Ja en Berber had al eerder op moeten stappen! Veel te leuke griet..en qua persoonlijkheid vond ik frank wel leuk, verder ook niet echt! Houd niet van krullen bij mannen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Splinter schreef:jarrah schreef:Wow met 9 in de buitenbak.. is vrij uniek... geloof niet dat ik dat eerder heb meegemaakt in de drie jaar dat ik op de GM heb gestaan!
ik ook niet
 Wel dat we met 6 of 7 in de binnenbak reden. Dat is dan vrij druk kan ik je zeggen.
 Wel dat we met 6 of 7 in de binnenbak reden. Dat is dan vrij druk kan ik je zeggen. Weet dat ik geen super dressuurpaard heb, maar een beetje doorlopen en minder aan de teugels gaan hangen mag toch best wel....Maar hij is wel lief.
 Weet dat ik geen super dressuurpaard heb, maar een beetje doorlopen en minder aan de teugels gaan hangen mag toch best wel....Maar hij is wel lief.   Morgenavond gelukkig lessen. Kan wel weer wat meer tips gebruiken.
 Morgenavond gelukkig lessen. Kan wel weer wat meer tips gebruiken. 

Het eerste wat ik maandag ga doen is een nieuwe vakantie plannen, ik kom tijd te kort
 Het eerste wat ik maandag ga doen is een nieuwe vakantie plannen, ik kom tijd te kort  
  )
)                                                         
 ) ) en zo af en toe uitslapen en niks doen
) ) en zo af en toe uitslapen en niks doen  

Cer schreef:N'avond
Ben inderdaad op de helft van mn vrije weekHet eerste wat ik maandag ga doen is een nieuwe vakantie plannen, ik kom tijd te kort

Vanmiddag lekker met die ouwe bes in de buitenbak gereden, we waren met zn tweetjes (of eigenlijk met zn viertjes dan)

)
 )                                                         

??
??
 .
 .

taverno schreef:Helloooo.
Ik kom net van een feestje af van een collega die afscheid nam en ook jarig is.Was reuze gezellig,het was een high tea met heeeeel veel lekkere hapjes.
Heb nog een aantal oud collega`s gezien dus het was een gekakel tot en met.
Geen paarden vandaag voor mij maar Tence krijgt zijn hapje echt wel.
Fa is zeker lief,anders had je het niet zo lang met hem uitgehouden toch Cynthia?
 Ik had al vrij snel door dat het geen top dressuur paard is. Maar goed, buitenrijden is toch een stuk leuker en daar is ie erg geschikt voor.
 Ik had al vrij snel door dat het geen top dressuur paard is. Maar goed, buitenrijden is toch een stuk leuker en daar is ie erg geschikt voor.