De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 15:53

Joepie :)ddd !!!!!! Vanmiddag is er een afsprakenkaart van BeterBed ingegooid: maandag 4 januari komen onze nieuwe matrassen!!!!!! *\o/* Dennis had er tranen van in zijn ogen: "Zouden we dan eindelijk een keer echt lekker kunnen slapen?" :(:)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 16:22

Shenavallie schreef:
Joepie :)ddd !!!!!! Vanmiddag is er een afsprakenkaart van BeterBed ingegooid: maandag 4 januari komen onze nieuwe matrassen!!!!!! *\o/* Dennis had er tranen van in zijn ogen: "Zouden we dan eindelijk een keer echt lekker kunnen slapen?" :(:)

yhahahahhahahah of iets anders

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 17:05

Haaidiehaai, hier is het jarig jobje even.
Bedankt voor de felicitaties ATE LIQUITA en Wonnitou.
Heb vandaag niet gewerkt bij TNT, maar hier wel genoeg gedaan.
Ik was om half 6 al wakker (net een klein kind hé :D ). Wilde eigenlijk al meteen om 8 uur naar de winkels, maar Ron bleef maar liggen. :Z
Heb dus binnen maar het e.e.a. gedaan.
Van Ron heb ik kerstverlichting voor aan de dakrand gekregen. Ik wist verders ook niks te vragen, en hier ben ik ook heel blij mee. Het staat erg gezellie. Vanmiddag mijn kerstdorp overnieuw gezet, het stond eerst niet naar m'n zin. En ik heb er nu ook grotere bomen bij. (Anke, misschien zijn die kleintjes iets voor Rowan, voor bij een trein of zo?) We zullenkijken of we er nog een redelijke foto van kunnen maken (van het dorp dus) en dan plaats ik hem hier nog.

@ATE, wat leuk dat iemand kontakt met je heeft gezocht via een datingsite (zo heb ik Ron ook gevonden hahaha). Spannend hoor, ik hoop voor jou dat het wat word. Alleen is ook maar alleen.

Nicole1995

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 17:11

Meelen ,van harte met je verjaardag

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 17:11

Leuk voor je Ate,ik heb mijn husby ook zo gevonden

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 18:52

Nicole1995 schreef:
Meelen ,van harte met je verjaardag

Dank je wel. :D

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 18:53

Nicole1995 schreef:

Jij ook al? :=

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 18:54

Ondertussen heb ik bezoek gekregen van Anke en Rowan, die kwamen heel lief een kadootje brengen....voor bij het kerstdorp (:) Nu is het nóg gezelliger.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 19:07

meelen schreef:
Ondertussen heb ik bezoek gekregen van Anke en Rowan, die kwamen heel lief een kadootje brengen....voor bij het kerstdorp (:) Nu is het nóg gezelliger.

vertel wat ?????????????????????

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 19:40

Boompjes en struikjes en een poort, lantaarnpalen en poppetjes.

Van Sanne en Chris heb ik 2 luchtjes gekregen..... Maroussia en Amor Amor, lekkerrrrrrrrrrrrr

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 19:48

Hoi Meelen. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Is het al glad buiten?

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 19:50

Ate, wat leuk om zo contact te hebben met een paardenliefhebber. Heb je iedergeval een onderwerp waar je niet over uitgepraat raakt.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 19:51

Ik heb ook de documentaire gezien over dat autistische jongetje. Ik was er diep van onder de indruk, wat een opgave en wat mooi om te zien bij die sjamanen!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 20:38

Tytje schreef:
Ik heb ook de documentaire gezien over dat autistische jongetje. Ik was er diep van onder de indruk, wat een opgave en wat mooi om te zien bij die sjamanen!!

Wat was dat prcies voor documentaire?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 20:40

meelen schreef:
Nicole1995 schreef:

Ja,hahahaha,je hoort steeds meer om je heen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 20:51

meelen schreef:
Ik was om half 6 al wakker (net een klein kind hé :D ). Wilde eigenlijk al meteen om 8 uur naar de winkels, maar Ron bleef maar liggen. :Z
Van Ron heb ik kerstverlichting voor aan de dakrand gekregen. Ik wist verders ook niks te vragen, en hier ben ik ook heel blij mee. Het staat erg gezellie. Vanmiddag mijn kerstdorp overnieuw gezet, het stond eerst niet naar m'n zin. En ik heb er nu ook grotere bomen bij. (Anke, misschien zijn die kleintjes iets voor Rowan, voor bij een trein of zo?) We zullenkijken of we er nog een redelijke foto van kunnen maken (van het dorp dus) en dan plaats ik hem hier nog.

Jij wist natuurlijk niet dat wij voor de deur zouden staan met een poppetjes e.d. voor je vensterbank (paste niet door de brievenbus en Ron had ons al gezien)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 20:58

Nicole1995 schreef:
meelen schreef:

Grappig hé, ikke 10 jaar geleden. En jullie?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 20:59

winnitou schreef:
meelen schreef:
Van Ron heb ik kerstverlichting voor aan de dakrand gekregen. Ik wist verders ook niks te vragen, en hier ben ik ook heel blij mee. Het staat erg gezellie. Vanmiddag mijn kerstdorp overnieuw gezet, het stond eerst niet naar m'n zin. En ik heb er nu ook grotere bomen bij. (Anke, misschien zijn die kleintjes iets voor Rowan, voor bij een trein of zo?) We zullen kijken of we er nog een redelijke foto van kunnen maken (van het dorp dus) en dan plaats ik hem hier nog.

Jij wist natuurlijk niet dat wij voor de deur zouden staan met een poppetjes e.d. voor je vensterbank (paste niet door de brievenbus en Ron had ons al gezien)

Nee wissiknie, jij zou nog bellen zei je hahaha, maar dat werd aanbellen :+

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 21:01

Heeft Rowan de kaart gegeven? :=

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 21:06

Nicole1995 schreef:

Nicole1995 schreef:
meelen schreef:

Moet zeggen dat het ik het toch wel "eng" vind om zo met een wild vreemde in contact te komen. Een kennis van mij heeft op die manier de ene na de andere date. Heb me ooit ook aangemeld maar doe er niks mee. Kreeg van de week wel een berichtje van een maar heb verder niks mee gedaan. Ben er waarschijnlijk ook (nog) niet aan toe om zo contact te leggen.
Maar om me vast op de toekomst te richten: hoe hebben jullie dat gedaan, na mail contact/telefoontje je eerste afspraakje: Aub tips voor nieuwe die op de datingsite komt! (of het toch nooit doet).

Ja Xan zou voor me aan de gang gaan maar daar heb ik niet veel van te verwachten denk ik, gezien haar acties de laatste maanden (NUL). Maar dat zij haar vergeven hoor!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 21:07

meelen schreef:
Heeft Rowan de kaart gegeven? :=

Ja, vonden ze heel lief van jullie

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 21:40

Hihihi, was leuk en spannend hoor.
Eerst reageren op Ron z'n ........... hoe noem je dat eigenlijk? Uhm.........profiel?
Toen ging ik slapen, had ik dat maar niet gedaan, want de volgende ochtend bleek dat hij een half uur later al teruggerageerd had.
Enfin, even heen en weer mailen, toen een soort msn'nen, dat lukte niet erg. Toen maar bellen........hij wilde eigenlijk meteen al langs komen, maar had 's avonds al een afspraak. Dus die vlieger ging niet op. Dus afgesproken voor de volgende dag...Valentijnsdag. Gewoon bij mij en Sanne thuis. Op m'n werk zeiden ze al, jeetje dat je dat durft hahaha. (tja tegenwoordig zou ik dat niet meer doen met al die rare figuren) Maar goed, Ron kwam langs op de 14e, met een SUPERGROTE bos bloemen.
Het was meteen raak hihihi, hij is nooit meer weggegaan. Eigenlijk wonen we al samen vanaf dag 1.

Nou, was dat geen leuk verhaal, zo op kerstavond? (:)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 00:01

Het dorp.

Afbeelding

Afbeelding

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 00:26

meelen schreef:
Hihihi, was leuk en spannend hoor.
Eerst reageren op Ron z'n ........... hoe noem je dat eigenlijk? Uhm.........profiel?
Toen ging ik slapen, had ik dat maar niet gedaan, want de volgende ochtend bleek dat hij een half uur later al teruggerageerd had.
Enfin, even heen en weer mailen, toen een soort msn'nen, dat lukte niet erg. Toen maar bellen........hij wilde eigenlijk meteen al langs komen, maar had 's avonds al een afspraak. Dus die vlieger ging niet op. Dus afgesproken voor de volgende dag...Valentijnsdag. Gewoon bij mij en Sanne thuis. Op m'n werk zeiden ze al, jeetje dat je dat durft hahaha. (tja tegenwoordig zou ik dat niet meer doen met al die rare figuren) Maar goed, Ron kwam langs op de 14e, met een SUPERGROTE bos bloemen.
Het was meteen raak hihihi, hij is nooit meer weggegaan. Eigenlijk wonen we al samen vanaf dag 1.

Nou, was dat geen leuk verhaal, zo op kerstavond? (:)

Zeer zeker, eind goed.... al goed, je hebt gewoon mazzel gehad om een vent meteen thuis te laten komen en nog een goeie ook. Stel dat het zo'n achterlijke kryp was geweest, bah moet er niet aan denken om zo een over de vloer te krijgen. Zal ook niet zo maar thuis afspreken....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 00:27

meelen schreef:
Het dorp.

Afbeelding

Afbeelding

Mooi, hoor, maar in werkelijkheid nog mooier