!!!!!! Vanmiddag is er een afsprakenkaart van BeterBed ingegooid: maandag 4 januari komen onze nieuwe matrassen!!!!!!
Dennis had er tranen van in zijn ogen: "Zouden we dan eindelijk een keer echt lekker kunnen slapen?"
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

). Wilde eigenlijk al meteen om 8 uur naar de winkels, maar Ron bleef maar liggen.

Nu is het nóg gezelliger. meelen schreef:Haaidiehaai, hier is het jarig jobje even.
Bedankt voor de felicitaties ATE LIQUITA en Wonnitou.
Heb vandaag niet gewerkt bij TNT, maar hier wel genoeg gedaan.
Ik was om half 6 al wakker (net een klein kind hé). Wilde eigenlijk al meteen om 8 uur naar de winkels, maar Ron bleef maar liggen.
![]()
Heb dus binnen maar het e.e.a. gedaan.
Van Ron heb ik kerstverlichting voor aan de dakrand gekregen. Ik wist verders ook niks te vragen, en hier ben ik ook heel blij mee. Het staat erg gezellie. Vanmiddag mijn kerstdorp overnieuw gezet, het stond eerst niet naar m'n zin. En ik heb er nu ook grotere bomen bij. (Anke, misschien zijn die kleintjes iets voor Rowan, voor bij een trein of zo?) We zullenkijken of we er nog een redelijke foto van kunnen maken (van het dorp dus) en dan plaats ik hem hier nog.

winnitou schreef:meelen schreef:Haaidiehaai, hier is het jarig jobje even.
Bedankt voor de felicitaties ATE LIQUITA en Wonnitou.
Heb vandaag niet gewerkt bij TNT, maar hier wel genoeg gedaan.
Ik was om half 6 al wakker (net een klein kind hé). Wilde eigenlijk al meteen om 8 uur naar de winkels, maar Ron bleef maar liggen.
![]()
Heb dus binnen maar het e.e.a. gedaan.
Van Ron heb ik kerstverlichting voor aan de dakrand gekregen. Ik wist verders ook niks te vragen, en hier ben ik ook heel blij mee. Het staat erg gezellie. Vanmiddag mijn kerstdorp overnieuw gezet, het stond eerst niet naar m'n zin. En ik heb er nu ook grotere bomen bij. (Anke, misschien zijn die kleintjes iets voor Rowan, voor bij een trein of zo?) We zullen kijken of we er nog een redelijke foto van kunnen maken (van het dorp dus) en dan plaats ik hem hier nog.
Jij wist natuurlijk niet dat wij voor de deur zouden staan met een poppetjes e.d. voor je vensterbank (paste niet door de brievenbus en Ron had ons al gezien)
Nicole1995 schreef:Leuk voor je Ate,ik heb mijn husby ook zo gevonden
Nicole1995 schreef:meelen schreef:Jij ook al?
Ja,hahahaha,je hoort steeds meer om je heen.

meelen schreef:Hihihi, was leuk en spannend hoor.
Eerst reageren op Ron z'n ........... hoe noem je dat eigenlijk? Uhm.........profiel?
Toen ging ik slapen, had ik dat maar niet gedaan, want de volgende ochtend bleek dat hij een half uur later al teruggerageerd had.
Enfin, even heen en weer mailen, toen een soort msn'nen, dat lukte niet erg. Toen maar bellen........hij wilde eigenlijk meteen al langs komen, maar had 's avonds al een afspraak. Dus die vlieger ging niet op. Dus afgesproken voor de volgende dag...Valentijnsdag. Gewoon bij mij en Sanne thuis. Op m'n werk zeiden ze al, jeetje dat je dat durft hahaha. (tja tegenwoordig zou ik dat niet meer doen met al die rare figuren) Maar goed, Ron kwam langs op de 14e, met een SUPERGROTE bos bloemen.
Het was meteen raak hihihi, hij is nooit meer weggegaan. Eigenlijk wonen we al samen vanaf dag 1.
Nou, was dat geen leuk verhaal, zo op kerstavond?