Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovefi schreef:ja jorine tuurlijk zo'n paard hebben ze niet op een manege .. en die man heeft egt nikss gezegd hoor
sambagirl schreef:Fe_m_ke schreef:ja en de andere een witte
Leuk leuk die foto's!
Zo te zien was Aad zelf ook mee (witte cap) was die andere soms Maurice?
Op wie zat Amanda eigenlijk? en ik zie Bowie niet mee lopen? mocht die niet mee?
Esile schreef:Ziet er tof uit meiden! Lekker weer ook voor het strand!
Ik ben echt kaput. Heb gister 10 uur gewerkt en vandaag 10...maar ben ook nog gaan stappen gisteravond, dus heb maar 4 uur geslapenBen er nu wel n beetje klaar mee...ga zo lekker mn bed in
Monica24 schreef:Leuke foto's zeg van die buitenrit! Voor die met zijn tweeen, dan lijkt het echt of je alleen bent op het strand (met zijn 2en dan hè).
Qua uiterlijk vind ik die paarden van Stefanie en Iris het leukst. Wel super dat ze foto's van jullie gemaakt hebben zeg!
Westrijd zaterdagavond was een rare, er werden veel fouten gemaakt. Ik reed ook de verkeerde kant op en dat is me nog nooit gebeurd. Ik was er van overtuigd dat ik rechtsaf moest en dat was niet goed. Heb een mooie rechtsomkeert gereden om op de goede hand te komen, maar kreeg niet eens bonuspunten. Ik had nog wel een 8 voor de volte 15 meter in galop.
Verder was het wel weer gezellig!