Melanie_B schreef:Jane_ schreef:Maar dan zal ik je eerlijk zeggen, lig de fout bij jou..
Niet onaardig bedoelt, maar jij word boos omdat hij het mogelijk niet snapt maar het wel probeert en omdat het hem niet lukt wil die er onder uit komen door te gaan klieren!
Dat deed Phil ook altijd. Dan hebben ze of spierpijn omdat ze beetje vast zitten of hij begrijpt het gewoon niet.
Jij moet leren rustig te blijven, is heel moeilijk, want ik ben ook zo ik werd ook kwaad. Maar dan ging me bedenken van waarom doet ze het niet, wat wil ze nou? Phil had er gewoon zon moeite mee, omdat iedere dag zo druk bezig te zijn met rijden. En intensief dat ze het eerst allemaal moest gaan verwerken voor dat ze verder kon. Ik heb haar die tijd gegeven, en nu snapt ze dit, en gaan we nu weer stapje voor stapje wat anders doen. En weer geef ik haar de tijd. Ik wilde teveel van haar op dat moment en daar had ze moeite mee.
De fout zal ongetwijfeld meer en deel bij mij liggen, maar het is niet het klieren onder de oefeningen. (Ja, alleen met wijken, en dat zal ook mijn fout wezen.) alleen zoals met die plassen die hij dan niet door wilt.. daar wordt ik echt boos om. Heb hem voor ''straf'' laten halthouden middenin de plas, vervolgens weer ernaar toe gereden en dan springt hij erover heen en dergelijke.. tis heel lastig om uit te leggen.
Jij wilt toch ook liever niet door de plas lopen

Halstrekken help bij mij ook altijd ik zit dan altijd even aan andere dingen te dneken en zij kan dan ook even afkoelen
Haahah bij mij is meestal dat jastrade boos op mij wordt
daarna ik op haar en dan ga ik maar hals strekken hebben we allbei even ons zin

) alleen zoals met die plassen die hij dan niet door wilt.. daar wordt ik echt boos om. Heb hem voor ''straf'' laten halthouden middenin de plas, vervolgens weer ernaar toe gereden en dan springt hij erover heen en dergelijke.. tis heel lastig om uit te leggen. 

Meer kan ik er niet van maken :p