Ik heb vandaag maar in de bak gereden,daar ging het ook niet helemaal vlekkeloos maar het was wel te doen. maar wat een storm zeg,het leek wel of het steeds harder ging.
Gisteravond 21.15 deed hij het bij mij nog. Daarna heb ik de computer uit gezet.
Lekker de Venga zich zo goed blijft gedragen!
Ga zo maar weer eens blaadjes vegen in de tuin. Moet ook gebeuren...
taverno
Geplaatst: 15-11-09 17:42
Er was wat met de server van bokt las ik op de bokt Hyves.
jSophiaF
Geplaatst: 15-11-09 18:44
Lieve stalgenoten,
Ik wil niet dat jullie het via via horen, maar ik ga samen met Donna en Wahida stal "De Groene Meer" verlaten. Ik heb vanmiddag de stalhuur per 1-1-2010 opgezegt en ik verhuis met mijn meisjes 27 december. Dus jullie kunnen nog bijna ander halve maand van Wahida genieten. Daarna kom ik nog wel buurten hoor. Want ik wil eigenlijk helemaal niet weg, heb het reuze naar me zin, maar ik kan het gewoon weg niet betalen en dan moet ik of kiezen voor een andere stal, of kiezen om een van me paarden te verkopen. Dat laatste wil ik echt niet, dus dan maar verhuizen.
Dat is jammer Jolanda,het kost inderdaad veel geld 2 paarden. Moeilijke keuze hoor. Mag ik vragen waar je heen gaat of wil je dat liever voor je houden?
jSophiaF
Geplaatst: 15-11-09 18:57
Ik ga niet heel ver weg. Ik verhuis naar het Oosteinde, de weg naar Zoeterwoude toe en dan aan het begin, vanaf Zoetermeer gezien. Is net over het 2e kruispuint van Stompwijk. Donna verhuis is onder de man / aan de hand en Wahida met de trailer.
Moet zelf mesten en is geen voer bij inbegrepen, maar ik voer al weer goed 5 jaar zelf en dat zijn de kosten niet en het mesten is ook geen probleem. Zomermaanden dag en nacht buiten en in de wintermaanden overdag ook lekker buiten spelen in kleine kuddes.
Dat is jammer Jolanda, maar wel te begrijpen met 2 paarden. Je gaat het vast naar je zin krijgen daar, en kom nog eens langs he?
Redlich
Geplaatst: 15-11-09 20:23
He wat jammer Jolanda! Tja, de keuze is moeilijk maar ook makkelijk gemaakt. Een paard weg doen of verhuizen naar een goedkopere stal..... Zal waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben. Hoop wel dat je ons op de hoogte houdt hoe het met jou en je paardjes gaat! Jammer!