. Ik blijf er problemen mee houden maar als ik de zwartjes krijg, dan ga ik heeeel licht fotograferen, promised !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik blijf er problemen mee houden maar als ik de zwartjes krijg, dan ga ik heeeel licht fotograferen, promised !
Emmaa_ schreef:Sommigen waren inderdaad nog wel donker ja. Ik blijf er problemen mee houden maar als ik de zwartjes krijg, dan ga ik heeeel licht fotograferen, promised !

?
Emmaa_ schreef:Sommigen waren inderdaad nog wel donker ja. Ik blijf er problemen mee houden maar als ik de zwartjes krijg, dan ga ik heeeel licht fotograferen, promised !
Van het springen ?
. In de binnenbak?, even denken. Ik had er wel eentje van Lau gemaakt in de binnenbak, maar Anky liep de hele tijd naar binnen en ik moest op haar letten
Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:Sommigen waren inderdaad nog wel donker ja. Ik blijf er problemen mee houden maar als ik de zwartjes krijg, dan ga ik heeeel licht fotograferen, promised !
Top meid
Gaat vast goedkomen
Maar duurt nog wel ff hoor!
Want Phil moet eerst buiten weer lekker gewend zijn
Wil je wel keer van mij en Flipje ook leuke portretfoto's maken?

Emmaa_ schreef:Jups
Annie_ schreef:
Citaat:Wees zekerder van jezelf! Je kunt het best! Gewoon lekker springen
En misschien iets meer mee naar voren meekomen ipv. op te staan naar boven..
Als je begrijpt wat ik bedoel!Dat was het enige dat mij op is gevallen, verder zag het er goed uit.
Goed je been erbij houden, lekker door rijden, en voor nooit denken 'oooh ze doet het wel'![]()
Hahaha
Maar echt joh Dennis.. Ik was me er zo aan het irriteren! Sorry, dat heb ik niet heel vaak hoor..
Maar als ik dan zie dat Victor vol met zijn oren naar voor lekker op die hindernis afkomt, en dat hij hem
dan zo strak van voren heeft dat hij niet kán springen..
Hij liet hem gewoon neit vroeg genoeg los.. Ik begreep trouwens ook niet dat Nicole daar niks van zei?
Dat heb ik niet gehoord natuurlijk, maar ik denk dat als Nicole dat had gezegd, dat Dennis het ook wel gelijk gedaan had!
Ik weet zeker dat Frans dat als commentaar zou hebben gegeven als hij les had gegeven
Kirsten_S schreef:I am back ! My supper was delicious, sweet potatoes and hamburgers from the barbeque!
Kirsten_S schreef:Echt mannen! Soms wens je echt dat ze op een andere planeet wonen
Emmaa_ schreef:Kirsten_S schreef:I am back ! My supper was delicious, sweet potatoes and hamburgers from the barbeque!
I think you mean diner? Supper is that you eat soup at 4 PM
?
. Weet alleen dat supper ook soep eten om 4 uur is
Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:Echt mannen! Soms wens je echt dat ze op een andere planeet wonen
Wats er?
!