De foto is een beetje scheef genomen, maar ik vind het erg mooi staan.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Tytje schreef:

met je dochters verjaardag Tytje schreef:Nicole1995, hetzelfde formaat als jij hebt. Ga je nog binnenkort starten?

Tytje schreef:Xan, heeft je dochter nog een proefje gereden?

winnitou schreef:Hoi Xan ga er vanuit dat je klusje geklaard is of heb je even pauze gekregen van je wederhelft
heeft alles nu definitief op een cd staan, het zou voor aankomende zondag leuk zijn als we de muziek via de installatie zouden kunnen spelen. Dan kunnen wij het goed horen en kunnen de paarden er aan wennen. 

smuidra schreef:Jullie kunnen onze vakantie volgen op http://www.dacunhagoesorlando.blogspot.com
xan schreef:smuidra schreef:Jullie kunnen onze vakantie volgen op http://www.dacunhagoesorlando.blogspot.com
Zo te lezen hebben jullie het lekker naar jullie zin.
Wat grappig dat jullie Conny en Grardus + kids nog gesproken hebben.

Tytje schreef:

xan schreef:Ja dat heeft ze gedaan.
En ze heeft weer keurig een winstpunt erbij gereden.
De volgende keer mag ze als 1e in de rij starten, dan heeft ze dus geen pony voor
zich en kan ze (denken wij) zelf beter rijden (hoeft ze niet steeds in te houden in draf).
xan schreef:Tytje schreef:Xan, heeft je dochter nog een proefje gereden?
Ja dat heeft ze gedaan.
En ze heeft weer keurig een winstpunt erbij gereden.
De volgende keer mag ze als 1e in de rij starten, dan heeft ze dus geen pony voor
zich en kan ze (denken wij) zelf beter rijden (hoeft ze niet steeds in te houden in draf).
Nicole1995 schreef:Tytje schreef:Nicole1995, hetzelfde formaat als jij hebt. Ga je nog binnenkort starten?
Ze lijken veel groter,misschien door de kleur muur?
Ik had me ingeschreven voor 8 nov.even kijken of dat door gaat vanwege de kur.En 15 nov.Doe je dan ook mee?

Tytje schreef:Nee, ik heb komende zondag weer wedstrijd bij Bon Ami en bij Veldt als er plek is in januari.

. Net ook even voor de spiegel gestaan met muts en baard om te kijken hoe staat
. 
)
. xan schreef:Johanna, die smurfenmutsen zijn gewoon geweldig![]()
![]()
Toen ik thuis kwam heb ik hem opgezet, en mijn moeder en ik lagen werkelijk plat van het lachen.
Helemaal TOP !!!!!
paste wel dus??