Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vet cowl. Ik was vanmorgen gewone tijd opgestaan om scheikunde te doen, maar ik heb het toch maar niet gedaan, het is echt veel te veel werk om dat nog in te halen, en ik snap er helemaal de paasei van.. Dus... Volgende hoofdstuk beter. Ik ga strax trouwens een van me eeste scheikunde lessen sins heel lang volgen..
Iriis_ schreef:Als we naast elkaar in de mediatheek zitten is veel gezelliger![]()
Nataschaa schreef:Iriis_ schreef:Als we naast elkaar in de mediatheek zitten is veel gezelliger![]()
Ja, dan weten we teminste ook wanneer de ander iets geplaatst heeft![]()
Iriis_ schreef:Nataschaa schreef:
Ja, dan weten we teminste ook wanneer de ander iets geplaatst heeft![]()
Jaaa, mááár, dan gooien we de boel wel door elkaar, omdat de een dan sneller is dan de ander
Nataschaa schreef:Dat is eigenlijk echt slecht.. Als je dat nou wel zou doen dan snap je het wss ook beter
Nataschaa schreef:En nu staat het ook een beetje door elkaar
achjaaa, zolang we het zelf nog maar begrijpen
Iriis_ schreef:Nataschaa schreef:Dat is eigenlijk echt slecht.. Als je dat nou wel zou doen dan snap je het wss ook beter
Jaaa. ik weet t, maar om het écht te kunnen begrijpen moet je je boek helemaal door lezen..
En daar heb ik nooit tijd/ zin in.. Komt ook door me dyslectie

ik zou me dood schamen

Jammer dat je geeen foto's kan maken joh! 

Melanieetjuh schreef:De jongen die ik leuk vond.. Is verliefd geworden op iemand anders...