Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
News travels fast niet? Marian heeft de afspraak voor het zadel al kunnen verplaatsen naar deze donderdag dus hopelijk is dat dan weer opgelost ! Hoorde dat de les super ging. Hoop het snel ook eens te kunnen zien allemaal, maar ben erg blij dat het zo lekker gaat tussen hen beide.
Tis nog dik maar daar is alles mee gezegd ben blij toe 

RianUnique schreef:Mmm ja ik hoorde het, les ging wel goed alleen t zadel ligt niet goed maar ja dat heb je wss wel gehoord!
Pfft, k mocht vandaag op Annalina echt gaaf:D
nou op tsjol kan je ook gewoon weer hoor denk ik zo als het zo goed blijft gaan..! Ben je er vrijdag ook of niet? Ga dan ff kijken hoe tjoeb loopt aan de longe of erop want volgens mij staat hij weer op zn oude medicijnen ik weet het ook niet meer
Angg schreef:Nou tsjol loopt niet meer kreupel dus gaat goedTis nog dik maar daar is alles mee gezegd ben blij toe
ja maus is wel erg tis jou paard en jij bent er niet eens
Tis ook lang geleden dat jij hier gereageerd hebt

mauss schreef:Ik reageer even onder Maus zijn naam (maw Marian hier)Angg schreef:Nou tsjol loopt niet meer kreupel dus gaat goedTis nog dik maar daar is alles mee gezegd ben blij toe
ja maus is wel erg tis jou paard en jij bent er niet eens
Tis ook lang geleden dat jij hier gereageerd hebt
Als die niet op stal geraakt door al de drukte, moet hij hier maar even het stalgevoel komen opzoeken niet ?
Trouwens ik ben vrijdag op stal vanaf de middag want de smid komt voor Cato dus als er naar Tjoeb moet gekeken worden hoor ik het wel.

RianUnique schreef:Pfft, @Angg, ik weet niet of k r vrijdag ben.. Mama zal wel naar buiten gaan dus tsja wat moet k dan op stal doen...
Heb verder niet zoveel paarden om te kunnen/mogen doen!
Tsjol dr been was nog steeds dik maar ze loopt goed heb vanwege het tegenzittende weer toch nog maar een dagje gestapt..
En dr heerlijk gepoetst ze ging helemaal met dr lip zo vaag doen hahaha!

_Sammy_ schreef:whooow jullie gaan hard zeg
Ik heb niet precies alles gelezen, maar loopt Tjoeb toch niet goed? owjeeehh, help me onthouden morgen Bodegraven bellen dan maar denk..
Onze smid komt over -/+ 2 weken, indien eerder nodig is eerder:)
Ik gaat snel even verder, komt bezoek
Dank je wel vond het ook wel goed van mezelf hihi! 
, duurt even, maar dan heb je ook wat
(de foto's stonden al die tijd bij mijn vriendinn op de computer!)
, de markt in Bangkok
Op de olifant de bush in.. in Khao Sok

, zou er zo weer heen willen!