Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Nou ik ga niet op Jeff letten, ik denk dat vriendje, ik en Jeff naar de bodem van het glas gaan zoeken iedere keer...... haha.....
Telefoon gaat ook uit vanavond, heb geen zin in mensen die willen gaan bellen. Mocht iemand zich geroepen voelen om eventueel Blando nog buiten te zetten.....graag!!!!!!!!! Zal wel een behoorlijke kater hebben morgen

spettertjuh schreef:Net wakker maar toch allemaal heel gelukkig 2008...........

Ben ook snot en snot verkouden, dus nieuwe jaar begint lekker
ik word rustiger wakker en ben echt eerder uit bed... enige nadeel is dat het licht al zo'n half uur eerder aangaat (hij gloeit heel langzaam op, zoals een zonsopgang) dan dat de wekker moet gaan... ik word al vrij snel wakker van het licht en moet ik dus nog best lang wachten tot de vogeltjes gaan fluiten
wat is t toch ook een muts he

vera23 schreef:ow wat leuk wil ook zo n wekker nous haha handig man
nou ik zit ook op mn werk maar vraag me of of ik wel moest werken haha mn bazin is er nog steeds niet... lekker suf ik had ook wel later willen beginnen is geen kip in de stad ! Ga zo maar ff bellen anders wil ik naar huis zit hier weer zo nutteloos
Ja ik hoop ook dat ze er niks aan overhoudt ben benieuwd die trut
ik vind het een superding (tot nu toe dan, heb hem nu denk 5x gebruikt ofzo)
Ik zit hier ook alleen nu, maar baas is er vanmiddag weer...
heb wel lekker gebakkie nu
tot half 5 en daarna joepi stal schoonmaken,
amandaaa schreef:Hey ik moet ook hele dag werkentot half 5 en daarna joepi stal schoonmaken,
anous kan ik maandag 7 jan nog lessen liefst zo laat mogelijk want moet nu tot later werken dan normaal
zet ik het in mijn agenda