Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 16:23

Ooh Bloos! Haha nouja, da's wel een beetje waar. Maar er staat nu wel een heel mooie laag gras op de paddock *LOL*

Lekker dat je eerder weg kan. Vreemd dat iedereen gewoon al weg is en jij alleen zit. Ik zit nu te wachten op mensen die nog vast en zeker om kwart voor 6 een grote reis willen afsluiten. Aangezien we al de hele middag niets te doen hebben zal er wel weer eens zoiets gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 08:49

*Hoopt dat hoefsmid momenteel druk bezig is op stal*en met mijn paard dan wel Schijnheilig

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 09:27

Miss_Montana schreef:
*Hoopt dat hoefsmid momenteel druk bezig is op stal*en met mijn paard dan wel Schijnheilig

Hij zou maandag en dinsdag komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 09:33

Hij is gisteren en eergisteren helaas niet geweest, op stal snapten ze het ook al niet Dus ik hoop echt heel erg dat hij vandaag komt. Want Whis moet ook echt gedaan worden.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 11:50

Er staat al een flinke lijst, dus of hij dat in een dag red?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 12:30

Ik denk van niet, maar Whis staat er nu al zó lang op en bijna bovenaan dat hij niet meer om ons heen kan Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 12:41

Ik denk zomaar dat hij het van paard tot paard bekijkt, en het lijstje niet chronologisch afwerkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 14:27

Nou Whis is iig gedaan hoor ik net dus het is toch nog allemaal goed gekomen Haha! Lekker weer nieuwe schoenen *LOL*

Wat kan het soms toch leuk zijn als je mensen die altijd een grote mond hebben tegen anderen soms met 1 onschuldige opmerking in de war kan maken ROFL Ja, ik heb dus weer onenigheid met dezelfde collega met wie ik dat altijd heb Huilen van het lachen

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 08:23

Doei! Doei!

Ik heb weer ICT les Gaaaap

Ik mag van de leraar, alvast leren voor het examen Maatschappij en Cultuur van maandag Cool

Maar ik wilde even zwaaien naar mijn lieve stalgenootjes.... Clown Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 09:03

*Zwaait terug* Doei! Leuk he, school?

Het is weer ZOMERRRRRRRRRR!!!! Haha! Nu mag het even zo blijven zodat het water uit de weitjes heel snel verdwijnt!

Gisterenavond een lekkere les gehad, heel intensief gereden. Volgens mij was iedereen (paarden en ruiters) echt helemaal op na de les! Ze waren allemaal zo nat dat je niet om het douchen na het rijden heen kon Nagelbijten / Gniffelen

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 09:05

Ik moet vanavond Lady Chex rijden, maar ik heb het echt zoooo relaxed. Silvia gaat poetsen en zadelen en instappen en uitstappen. Dus ik hoef alleen het zadel er op te gooien en dan kan ik op een ingestapt paard stappen en gaan lessen Whoosh!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 09:53

Zo dat is idd relaxed Cool Alles word gewoon gedaan voor je!

Hoe gaat het met Fox en de beebie? Laatst was Roxy echt keihard aan het rondrennen toen Rob aan het stappen was met Fox in de Round pen *LOL*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 10:23

Volgens mij was beebie verkouden, de DA was geweest voor nog een ander veulen en voor Roxy.
Hoopt mee voor een beetje droog weer zodat de paddocks weer begaanbaar zijn.
En ik geniet op dit moment van de airco met deze temperaturen buiten, dat zal vanaf volgende week over zijn.

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 10:23

Ja, op zich gaat het goed, maar ik vind Foxy wel weer erg sloom worden sinds het weekend. Ik had haar zondag ook even getemperatuurd, maar ze had geen verhoging.

Dus ja, ik weet het niet zo goed. Misschien vind ze het stappen in de paddock gewoon saai. En Roxy is volgens mij een beetje verkouden. Maar goed, gezien de omstandigheden, gaat het goed. We mogen al in onze handen knijpen dat Foxy uberhaupt nog leeft.

De veearts vertelde dat van de zware koliekgevallen maar 50% geopereerd kan worden, en dat daarvan maar 30% het overleefd. Dus ik ben al heel blij dat ze gewoon weer thuis is.

Maar ze wordt wel al weer liever, ze heeft sinds de eerste dag niemand meer gebeten. En zelfs andere mensen kunnen nu over de boxdeur heen Roxy aaien, dus dat betekend dat A) Foxy ze niet meteen bijt en B) Roxy niet meer zo bang is.

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 10:26

Ja, zie je. Ik ben gister niet geweest, maar ik vond haar dinsdag al heel erg zwaar ademen toen ze door de paddock ging racen. Dus ik had Eef al laten weten dat ik dacht dat Roxy verkouden was. Maar ik had er verder niets meer over gehoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 13:24

He gossie, nouja met veel vitamientjes en knuffels zal ze er vast weer bovenop komen Ach gut Het is echt geweldig dat Foxy het heeft overleefd, zeker als de DA zei dat het soms maar te opereren valt enzo!

Ik ga maar eens lunch halen... Half 3 Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 15:43

Wij hebben net ijs gehad, Italiaan schepijs, bij IJs van Columbus vandaan, echt zo lekker. Hij schijnt regelmatig prijzen met zijn ijs te hebben behaald...nu is het hier bijna afgelopen en krijg ik dit te horen! Had ik dat eerder geweten had ik de deur daar platgelopen, echt waar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 16:58

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 20:21

Doei!

Idd zo sneu voor die vrouw...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 22:40

Ik hoorde het vandaag ook op het nieuws, dat is echt een drama!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 08:45

Vreselijk hoor, dan denk je lekker met het hele gezin op vakantie te gaan Scheve mond

Wat een warmte, gisteren in de binnenbak gereden en dat was wel even zweten hoor! Het was wel lekker rustig met z'n 3tjes. Vanavond gaan we lekker naar Belgie nadat ik bij Whis ben geweest, hopelijk blijft het dit weekend mooi. Denk dat ik maar even ga grondwerken vanavond en dan is ze zaterdag en zondag vrij.

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 23:46

Mijn vader gaat die vier alpinisten ophalen daar...

Hij doet dat soms samen met een kennis, dus mensen die overleden zijn in andere landen ophalen. Beetje raar maar iemand moet het doen.

Roxy is trouwens niet verkouden, ze heeft iets met haar longen, ze krijgt nu medicijnen en als het daarmee niet overgaat dan moeten er foto's gemaakt worden. Ach gut

Beetje een pech duo is het. Gelukkig gaat het met allebei vandaag weer beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 09:03

Jeetje, dat lijkt me een zwaar beroep... Knap dat hij dat kan zeg. Nu ook weer in Schotland, een vader en zijn zoon zijn omgekomen door een auto ongeluk Het zal je toch maar overkomen op je vakantie. Het moet vreselijk zijn voor de nabestaanden.

Wat is het plakkerig warm zeg. Gisteren was het bij ons 30C en de zon was erg aanwezig. Niet normaal als je het vergelijkt met 2 weken geleden Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 09:45

Doei!

Warm... Blegh... Gisteren was de snipperbak wel weer te rijden! Haha! En Stace stond op d'r landje (d'r greppeltje was nog nat en daar heeft ze gelijk in liggen rollen ROFL ), baggerknol... Huilen van het lachen

't Was wel iets te warm gisteren... Nagelbijten / Gniffelen

Ohja en ik heb de komende 2 weken 'vakantie' (jah vakantie in m'n vakantie Huilen van het lachen , maar ik bedoel van 't werk enzo), ik haat vakantie, ik ga me altijd zo vervelen... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 09:53

Pff dat haat vakantie Zij zijn groot en ik is klein! Ruilen?

Lekker dat Stace op d'r landje stond! Die landjes voor waren geloof ik idd iets minder nat dan die van Whis enzo Nagelbijten / Gniffelen Nu heeft het vannacht weer geregend, ben dus erg benieuwd of het deze zomer nog gaat opdrogen als het zo blijft. Da's ook geen dames-actie, door de blub rollen! Heb je iig wel lekker wat te poetsen voor in je vakantie Vork Ga je nu voortaan op Stace meerijden in de lessen of nog niet?

Van het weekend afspraken gemaakt over de stalling in Belgie, nu is het allemaal officieel. Alleen vertrekken we 31 augustus op zondag, de dochter van de vrouw bij wie Whis komt te staan gaat de 30ste nl trouwen.