laten we het gezellig houden alsjeblieft .....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Allano2502 schreef:Ja is ook shirley je bent een en al blerie hoera op stal ..èn net of mijn paard wat jou intresseerd daar vraag ik niet om en ik wil ook nix van jou knol afweten want alles was je me verteld gaat er in er dr meteen weer uit,, maar jij bent altijd de gene die op dingen ingaat en daarom onstaat dit nu weer dus je kon beter je mond houden. en de enigste wie ik ziek is jou van begin vond ik je al vreemd op zoek naar aandacht:S Vreemd mokkel .......
Allano2502 schreef:pff slik je drol door ..ik gene die ellende trapt.. vervloekt mens

Lijkt me best gaaf. Als hij B-ruiters niet te min vind, en als hij dat wel vind WIL ik niet eens meer meerijden hahaha AnneOmie schreef:Allano staat naast Omar!
Ga je Twiske in met U2? Lekker hoor, ben jaloers op je, moet tot 5 uur werken
ShirleyA schreef:iets geheel anders: De clinic waar ik mee bezig ben is een dressuur clinic van Eddy de Wolff van Westerrode. En zal plaats vinden op 22 aplril (lekker snel dus) Het zullen lessen zijn van een half uur en de kosten van het mee rijden: 30 euro. Hij geeft als je wilt proef-gericht les dwz hij geeft je eerst les, dan doe je n proefje en dat bespreek je en daar gaat hij dan mee verder les geven. Dat is fijn want hij is professioneel
Grand Prix jurylid en meervoudig VVDR (Z-klasse & Lichte tour) kampioen
http://www.dewolffvanwesterrode.nl
Er kunnen 12 tot 13 mensen mee doen. Er komt nog info op t bord in de gang vd kantine, daar kan men zich ook opgeven.
altijd leuk zo'n clinic
ShirleyA schreef:Als er genoeg mensen zijn doen we n 2e dag dus komt vast goed hoor Cindy. Komt ook beetje door jou dat dit clinic er komt hahahah jouw verzoekje
Dabo schreef:Kom op, hier zit niemand op te wachten. Je vroeg of iemand Allano's deken af wilde doen, en die was af vanmiddag, dus iemand heeft toch wel geluisterd
Shirley haar werk afkraken is ook niet echt nodig, vind je ook niet?
Ik wil graag mee doen, Shirley!Lijkt me best gaaf. Als hij B-ruiters niet te min vind, en als hij dat wel vind WIL ik niet eens meer meerijden hahaha
sjorsie schreef:Ellen is je laptop overleden?