Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lin4Life

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:10

Ik heb nog wel zwarte bandages liggen.
Ik ben donderdagavond op de haerst, zal ik ze dan voor je mee nemen?

Gr. Linda

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:42

Super, kan ik die lenen?:) Ik ben er morgenavond zelf niet omdat ik dan een volleybaltoernooi heb van het werk. Maar vrijdag ben ik er wel. Je kan ze dan wel in de la achter de bar leggen met mijn naam erop:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 20:53

Nou, ik ben weer thuis! :-)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:30

Vertel! Uitgebreid verslag graag :P

Jo: Ik leg ze voor je op de manege :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 14:19

Bah, ik moet even gal spuwen over mijn klasje hoor.... Ze deden in Maastricht al vet vreemd tegen me... En nu zeiden ze in de klas; jaa zullen we met zn allen wat gaan drinken?? Dus ik zei; oh leuk ik wil ook wel mee! Nou daar werd al niet op gereageerd... En toen liepen we naar beneden... Iedereen was met de bus, dus ik vroeg waar ze heen gingen, dan kon ik daar heen komen met de fiets... Keken 2 mensen opzij naar mij, en liepen vervolgens zonder iets te zeggen gewoon door..... :( Dus ik ben maar naar huis gegaan.... Vind het wel een rotstreek, want nu zie ik ze allemaal 5 maanden lang niet.... Leuk klasje he??? :( :(

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 15:21

Maargoed, ik zal jullie eens eem verslag doen van mij oh zo leuke reis naar Maastricht en omgeving...

Maandag kwamen we zo rond de middag in Aken aan, waar de IT(int. toerisme) de bus uit ging om hun rondleiding te oefenen... Vervolgens naar Simpelveld(waar we sliepen) om de 1R(recreatie) de bus uit te gooien zodat zij hun fietstocht konden voorbereiden. En vervolgens naar Maastricht zodat wij (1T) ons ding konden oefenen....
Wij hadden een erg leuke route, en we hadden prachtig weer, dus even leuk kunnen oefenen :) Wel de weg kwijt geraakt maargoed :)
Toen dus weer terug naar Aken, nog langs t stadion van t CHIO gekomen :D Erg leuke rondleiding gehad ook, kom je toch dingen te weten waar je zelf niet zomaar achter zou zijn gekomen :) Daarna met alle klassen in Aken gegeten, had inmiddels knallende koppijn die maar niet weg ging... En dan in zo'n kippenhok, pfff :P
Nouja, we kwamen in het donker bij het klooster in Simpelveld aan; Huize Damiaan. Het zag er echt suuuper griezelig uit in het donker.. Binnen ook overal kruizen met een jezus-beeld er aan, en afbeeldingen van Maria enzo... Brrr :P T rook in de slaapkamers enzo ook heel muf, alles was oud, bah :P Ging ik nog even met iemand mee naar buiten omdat ze wou roken... Zaten we op een muurtje, kijken achterom; was daar een begraafplaats :Y) Toen was het feest helemaal compleet :P

Dinsdag, was het de dag van de fietstocht... Was echt een hel haha. Moesten dus 30km fietsen door de heuvels van Zuid-Limburg.. Nou ik kan jullie vertellen; die zijn HOOG. En tot overmaat van ramp begon het ook telkens te regenen en hagelen, echt niet leuk meer... Heb meerdere keren op het punt gestaan van; ok ik stop ermee, ik ga langs de weg zitten en zie ze vanzelf terug komen... Maargoed, toch maar doorgezet :) Aangekomen in Valkenburg hadden we lekker tijd om te lunchen en uit te rusten.. Daarna moesten we nog een heel klein stukje fietsen naar de kabelbaan in Valkenburg. Daar zouden we gaan rodelen, maar helaas was het te nat, dus dat ging niet door... Toen zijn we een grot binnen gegaan, waar je kon lasergamen!! :D Dus toen hebben we dat gedaan.. En dit keer ben ik niet gewond geraakt hahahaha, vond 1x wel genoeg ;)
Na het lasergamen was het weer tijd om terug naar Simpelveld te fietsen, gelukkig was het mooi weer :) Was toch wel trots op mezelf hoor toen ik weer terug was :D
In Simpelveld lekker gegeten, daarna een soort fotospeurtocht gedaan, maar daar hadden we niet zo'n zin meer in, dus mooi terug naar het Klooster gelopen hahaha. Heb die avond nog nooit zo lekker geslapen, en toch was ik moe gistermorgen, lol.

Woensdag, stonden de rondleidingen door Maastricht op t programma :) Ik was van tevoren best wel zenuwachtig.. Gelukkig was het goed weer, en hadden we wel een leuke groep met ons mee.. Mijn stukjes gingen heel goed! Alleen had ik ook een molen, en toen we er maandag langs liepen stond het rad stil, maar nu dus niet.. Dus daar baalde ik heel hard van, maar ik was gelukkig goed te verstaan, heb godzijdank een vrij luide stem :D
Na de rondleidingen hadden we nog tijd voor onszelf, waarna we met de bus weer naar Valkenburg gingen, waar we een stuk van het pieterpad zouden lopen, althans dat zeiden ze.... Toen bleek dat we naar een soort grot zouden gaan.. Dus ik was helemaal blij, dacht yess vet leuk zo'n grot! Bleek het een spookgrot te zijn... Je zag helemaal niks, kon net zo goed je ogen dicht doen... Ik vond het zooooooo eng, echt neit normaal... Je hoorde telkens geluiden, en op een gegeven moment werd ik ineens bij mn enkels gegrepen, ik ging helemaal door het lint :') Begon heeeeel hard te huilen, ik vond het écht heel erg eng :\ Maargoed, wel overleefd uiteindelijk ;) Weer buiten, bleek dat ik helemaal zo'n streep mascara over mn wangen had lopen hahahaha. Toen ging de rit weer verder, naar huus :D Waren rond 8uur weer thuis :)

Ik zal zo eens wat foto's uploaden :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 16:28

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:56

Thanks Lin:) Ik heb ze zondag pas nodig maar zal ze daarna weer keurig op de plek leggen:)

@ Lotje: da's raar van die meiden zeg, is er iets voorgevallen ofzo? Kan me voorstellen dat dat klote voelt...
Wel mooie foto's zeg, een mooi omgeving. Hihi en wat een spanning en sensatie allemaal:P

Ik heb het dekje voor Collin binnen, het staat hem heel stoer maar toch weer chique:D

Had ook een bontje besteld via Bokt, geld overgemaakt twee dagen geleden, heb nog een berichtje gestuurd of ze het geld had ontvangen, maar niks meer gehoord. Gisteren nog een berichtje gestuurd met dezelfde vraag maar hoor maar niks meer. Baal hier wel van, ik hoop dat ik snel van d'r hoor:S

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:59

Jaaaa waren wel drukke paar dagen :Y)

Tot vanavond :wave:

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 19:25

Mijn uitzicht; Afbeelding

:+:

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:26

Ooooh wat een heerlijk vertrouwd beeld Lotje...
Wat mis ik dat;) Geniet er maar lekker van meid!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:34

Ziet er lekker uit hoor!!
heel veel plezier daar!!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:55

Wauw Lotte gaaf hoor!! Wil ook graag weer naar Ameland!!

Pff ik ga het rijden nu toch wel enorm missen haha.. Maar eens kijken hoe ik dat kan regelen ...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 14:18

Zoo Annelotte, chill uitzicht!!!

@ Priscilla: rijd je niet meer?

Puk is vanochtend aan de longe met bijzet achter over gevallen. Had net 5 minuutjes losgewerkt en wou de touwtjes vastmaken. Met dit warme weer zitten er overal vliegjes en daar hapt ze dan naar. (had haar al wel van top tot teen ingesprayt met vliegenspray). Al een paar keer een tik op d'r neus dat ze er mee op moest houden, toen nog een keer een schop in haar pens en toen was het wel klaar. Dus ik rustig verder de touwtjes vastmaken toen ze toch ineens weer naar een vlieg op haar buik hapte. Waarschijnlijk pakte ze daarbij een touwtje vast, waar ze zo van schrok dat ze met haar hoofd de lucht in vloog, maar natuurlijk ook weerstand kreeg van de touwtjes. Dus een paar keer omhoog gekomen en bij de derde keer liet ze zich als een pudding bij het neerkomen in het zand vallen (ik trok haar zelf al schuin naar beneden, zodat ze niet vol achter over zou vallen), bleef ze even lang uit liggen, stond ze weer op, weer met weerstand van die touwtjes natuurlijk, rende ze weer achteruit, maar toen kon ik rustig bij haar komen. Hoofdstel wel stuk (bakstukken, moet een nieuw kopstuk halen), bit zat los in haar mond. Had wel een beetje trilbeentjes maar er was verder geen paniek in de tent. Ook niet bij Puk, kon toen ze eenmaal rustig stilstond alles losmaken.

Daarna nog aan het halster een 20 minuutjes gelongeerd. Zal morgen wel wat stijf zijn, beter maar wat bewegen dan niks doen. Nu ligt ze heerlijk in de paddock languit op de grond te relaxen <3 Naast rollen haar andere favoriete bezigheid :Y) . Teken dat ze lekker aan het chillen is. :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 09:28

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 08:52

Afbeelding
Baricello :)

Hoe was bij de rest het concours gegan in Zwolle..
@ Jo: Jij had binnen mee gereden toch?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:18

Mooie foto Lin! Hoe was het gegaan? Had je friesje ook mee..?

Jo, ja tell us, hoe ging het bij jou?!

Ik ga vandaag weer voor t eerst rijden, een strandrit! Is al jaren geleden, dus vind het stiekem ook wel spannend :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:31

Het is geweldig die rit echt op volle snelheid het strand over:) mijn wedstrijd ging wel lekker. Had veel rust in de proef dus was zelf heel tevreden. Alleen beetje jammer dat ik tegen f11 moest rijden dus dan wordt je direct een stuk strenger beoordeeld had uiteindelijk 201 punten nog niet verkeerd maar echt heel veel negatief commentaar wad beeeeetje jammer;) 15 mei weer:)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:33

Maar wat ik van de jury begreep was het vooral omdat collin totaal niet nageeflijk liep, en daar word je in de F15 ook erg op beoordeeld. Doordat hij zich vast hield was jij heel onrustig met je lichaam..

Dat was wat ik van de jury hoorde, want moest het laatste stukje schrijven doordat de schrijver ziek werd.

Siebje had ik niet mee. Die mag eerst op een heeeeel streng strafkamp.
Barri doet t wel goed:) al 5 wp's in de L1 :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 09:59

Maar als je 2 klasses samenvoegd, wordt de een toch niet in eens heel veel strenger beoordeeld... F11 wordt op dat niveau gejureerd, en daar zijn ze nou eenmaal minder streng. F15 is een stuk hoger, dus dan wordt er ook een stuk kritischer naar de proef/paard/ruiter gekeken lijkt me..?

Lin, op die foto oogt Barri trouwens best klein :o

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:04

Bari is ook niet zo heel groot :P 1.65 ofzo

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 10:08

Hahaha dan klopt het wel :D

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 11:08

ik wil niet van die grote paarden :P

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 11:09

Nee dan is de balans wat weg he :Y)
Hoewel Patrick wel een knapperd was toen! :)(PAAAAAARD Patrick! :P)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 13:20

Super leuk paardje Linda! Houdt persoonlijk ook wel van klein :P Mja, volgens mij was Guesje ook niet zo groot ofwel? 1.62?

Pukkie is een E-pony van (met ijzers) 1.57, maar heb haar op de startkaart op 1.60 staan. Achja, school heeft er nooit een probleem van gemaakt, die stomme 3 centimeters