Zoo Annelotte, chill uitzicht!!!
@ Priscilla: rijd je niet meer?
Puk is vanochtend aan de longe met bijzet achter over gevallen. Had net 5 minuutjes losgewerkt en wou de touwtjes vastmaken. Met dit warme weer zitten er overal vliegjes en daar hapt ze dan naar. (had haar al wel van top tot teen ingesprayt met vliegenspray). Al een paar keer een tik op d'r neus dat ze er mee op moest houden, toen nog een keer een schop in haar pens en toen was het wel klaar. Dus ik rustig verder de touwtjes vastmaken toen ze toch ineens weer naar een vlieg op haar buik hapte. Waarschijnlijk pakte ze daarbij een touwtje vast, waar ze zo van schrok dat ze met haar hoofd de lucht in vloog, maar natuurlijk ook weerstand kreeg van de touwtjes. Dus een paar keer omhoog gekomen en bij de derde keer liet ze zich als een pudding bij het neerkomen in het zand vallen (ik trok haar zelf al schuin naar beneden, zodat ze niet vol achter over zou vallen), bleef ze even lang uit liggen, stond ze weer op, weer met weerstand van die touwtjes natuurlijk, rende ze weer achteruit, maar toen kon ik rustig bij haar komen. Hoofdstel wel stuk (bakstukken, moet een nieuw kopstuk halen), bit zat los in haar mond. Had wel een beetje trilbeentjes maar er was verder geen paniek in de tent. Ook niet bij Puk, kon toen ze eenmaal rustig stilstond alles losmaken.
Daarna nog aan het halster een 20 minuutjes gelongeerd. Zal morgen wel wat stijf zijn, beter maar wat bewegen dan niks doen. Nu ligt ze heerlijk in de paddock languit op de grond te relaxen
Naast rollen haar andere favoriete bezigheid
. Teken dat ze lekker aan het chillen is.