Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus ik ben maar naar huis gegaan.... Vind het wel een rotstreek, want nu zie ik ze allemaal 5 maanden lang niet.... Leuk klasje he???
Wel de weg kwijt geraakt maargoed 
Erg leuke rondleiding gehad ook, kom je toch dingen te weten waar je zelf niet zomaar achter zou zijn gekomen
Daarna met alle klassen in Aken gegeten, had inmiddels knallende koppijn die maar niet weg ging... En dan in zo'n kippenhok, pfff 
T rook in de slaapkamers enzo ook heel muf, alles was oud, bah
Ging ik nog even met iemand mee naar buiten omdat ze wou roken... Zaten we op een muurtje, kijken achterom; was daar een begraafplaats
Toen was het feest helemaal compleet 
Aangekomen in Valkenburg hadden we lekker tijd om te lunchen en uit te rusten.. Daarna moesten we nog een heel klein stukje fietsen naar de kabelbaan in Valkenburg. Daar zouden we gaan rodelen, maar helaas was het te nat, dus dat ging niet door... Toen zijn we een grot binnen gegaan, waar je kon lasergamen!!
Dus toen hebben we dat gedaan.. En dit keer ben ik niet gewond geraakt hahahaha, vond 1x wel genoeg 
Was toch wel trots op mezelf hoor toen ik weer terug was 
Ik was van tevoren best wel zenuwachtig.. Gelukkig was het goed weer, en hadden we wel een leuke groep met ons mee.. Mijn stukjes gingen heel goed! Alleen had ik ook een molen, en toen we er maandag langs liepen stond het rad stil, maar nu dus niet.. Dus daar baalde ik heel hard van, maar ik was gelukkig goed te verstaan, heb godzijdank een vrij luide stem 
Begon heeeeel hard te huilen, ik vond het écht heel erg eng
Maargoed, wel overleefd uiteindelijk
Weer buiten, bleek dat ik helemaal zo'n streep mascara over mn wangen had lopen hahahaha. Toen ging de rit weer verder, naar huus
Waren rond 8uur weer thuis 

Naast rollen haar andere favoriete bezigheid
. Teken dat ze lekker aan het chillen is.

1.65 ofzo

(PAAAAAARD Patrick!
)