Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
....lui..deze Tinkelbell gaat mandje opzoeken...slaap lekker Muis
...gaat maar lekker dromen van alles waar een E inzit...

) minder, dus ga lekker naar mn bedje!!
casjuh schreef:Dat paard, Marciano, was die toevallig van een meisje (mandy) geweest die in sloten woont?! Ze heeft daar haar eigen ponymanege ofzo?! Tenminste... dat was tóen.
muiszje schreef:Ik heb even jullie advies nodig..
Zondag komt Bonte foto's maken van pepsje.. Ik ben alleen heel erg aant bedenken of:
- ik ook op een paar foto's moet staan,
- Welke kleur t-shirt ik dan aan moet (ooh, echt een meidenprobleem,, zucht)
- wat voorn halster/hoofdstel pepper ommoet. (sowieso wil ik er enkele zonder..)
Qua halster/hoofdstel opties zijn er:
Halsters:
- Ruitjes (blauw, turqois, wit geruit..)
- Grijs met een zwarte streepjes
- helemaal zwart
- Beige (jos lansink halster, zonder neusbontje)
- legergroen, zwart onderlegd (een van mijn favorieten)
- lichtgrijs, zwart onderlegt (wel met goudkleurige fornituren)
- kobalt blauw controller halster
- donkerblauw zwart onderlegd
- touwhalster: zie plaatje, hij is daar een beetje onderuit gezakt.. (ik denk dat ik voor die ga, omdat je pepper dan goed kan zien, en het redelijk chique staat.. wat vinden jullie ervan?)
Hoofdstel:
- Zwart met wit onderlegd
- Zwart met zwart onderlegd
Allebei met gecombineerde neusriem, evt zonder neusriem en/of frontriem.. met hengstenketting?
Dilemma , dilemma, dilemma.. hakken jullie de knoop voor mij door?
Houd er rekening mee dat: ik graag wil dat de foto's een beeld geven zoals ik altijd pepper zie, gewoon als wandelpaardje in de polder, ze hoeft er dus niet uit te zien als een dressuurcrack of wat dan ook.
Doe alleen geen fel geel of wit t-shirt aan ivm de felle zon.
Bonte schreef:casjuh schreef:Dat paard, Marciano, was die toevallig van een meisje (mandy) geweest die in sloten woont?! Ze heeft daar haar eigen ponymanege ofzo?! Tenminste... dat was tóen.
Mandy heeft die manege in Osdorp nog steeds. Het loopt heel goed en ze doet het leuk. www.mandysponyplezier.com
Bonte schreef:Mandy heeft die manege in Osdorp nog steeds. Het loopt heel goed en ze doet het leuk. www.mandysponyplezier.com
Grappig
Leuke shetjes waren dat 

). We moesten allemaal in het ZWART komen, heel bizar. Zij had ook een zwarte bruidsjurk aan...
!
En ik wilde eigenlijk morgen naar Horse Event maar hoe?! Als iemand nog kaartjes wil moet je maar ff pb-en heb er echt een boel over!

casjuh schreef:Maar dat is dus ook dé marciano?!?!
Bonte schreef:Ladyloy, waar woon je dan of waar staat Yen? Kan het even niet meer bijhouden![]()