Wahahaha
Ik zit nu met een masker op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Op de frontriem let ik echt niet.

Elja schreef:Okeee.^^
Lekker gesprongen?
Manon_S schreef:Berlingo heeft bij mij nog nooit geweigerd

Astor schreef:Nou fijn dat je lekker met Rox heb gesprongen
Veel suc6 met je droomhuisje (a)
Ik ben al vrij
IK HEB VAKANTIEEEEEEEE
DenK4ever schreef:Goede morgen meisje...
Ik heb gister avond echt VET lekker gesprongen op Rox!
Ik begin nu echt een beetje in de gaten te krijgen hoe ze werkt, echt leuk!! Wel balen dat ik nu 5 weken niet kan rijden... maar ja, dat is alleen maar even goed... dan gaan we daarna weer vrolijk verder!
Maar ik had er gister echt een paar lekkere sprongen tussen zitten!!
Verder heb ik gisteravond samen met vriendje lief een huur contract ondertekend voor een woning in Kruidenwijk...
Dus rond 16 april gaan we daar naartoe verhuizen en dan zullen we rustig op ons gemak verder gaan zoeken naar ons droomhuis in Literatuurwijk
mwhaha, als je der door hebt is het nog best leuk!
Ik begin nu echt een beetje in de gaten te krijgen hoe ze werkt, echt leuk!! Wel balen dat ik nu 5 weken niet kan rijden... maar ja, dat is alleen maar even goed... dan gaan we daarna weer vrolijk verder!
Verder heb ik gisteravond samen met vriendje lief een huur contract ondertekend voor een woning in Kruidenwijk...
Dus rond 16 april gaan we daar naartoe verhuizen en dan zullen we rustig op ons gemak verder gaan zoeken naar ons droomhuis in Literatuurwijk
mwhaha, als je der door hebt is het nog best leuk!
Kirsten_D schreef:Beter! Waar ga je wonen in kruidenwijk? Mijn pa woont er ..