Las ik je berichtje; Denk .. Huh MUIZEN by kruitvat? (dacht aan die beestjes)
Hahah
Zodalyk even de zolder afzoeken, en anders naar kruitvat
Zo eerst ff douchen, daarna mn vriend hier
Jullie nog planningen vanavond?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en dan gaat ze ook mee naar mijn verzorgponies 

Van 13 juli t/m 2 augustus dus dan zie ik je ook nog even

Main schreef:@ Renee;
T is wel lekker weer om te rijden.. Tenminste hier![]()
Gelukkig niet zo benauwd!
@ Manon;
Gecondoleerd![]()
![]()
De kruitvat krijgt t nog druk met al die muizen die kapot gaan
)
Daarvoor waren we er wel al eens eerder geweest maar toen heb ik niet gereden, maar mijn zus en moeder wel 
Dan ga ik Alex huren 

Main schreef:@ Renee;
Achjaa Rustdagje kan geen kwaad
Amber_H schreef:WOOW, ik ben echt al überlang niet meer op bokt.nl geweest. Haha,
maar Lau, je laarzen zijn echt onwijs gaaf. Wanneer gaan we een x samen onze laarzen inlopen??
Ik wil jou wel is zien lopen op die dingen, kijken of je er net zo goed in bent, als ik.
!x_Renee schreef:Hey amber,
ga je deze zomer ook nog naar lc?
Celien_Alex schreef:hahaha,, jaaaah 10 jaar (of misschien zelfs nog langer)
Maar 10 jaar terug heb ik op LC mijn eerste echte paardrijlessen gehadDaarvoor waren we er wel al eens eerder geweest maar toen heb ik niet gereden, maar mijn zus en moeder wel
Ik zie jou die laaste week dan idd nogDan ga ik Alex huren
dan kan je me dekje in het echt zien

x_Renee schreef:Main schreef:@ Renee;
Achjaa Rustdagje kan geen kwaad
Ja, maar het is mn verzorgponie hè..
en ik rijd normaal nooit in het weekend.
omdat de eigenares dan rijd.. maar ze mag altijd 2x perdag haha
en ze had een hele leuke foto van haar op Truus, en ernaast Sanne op Misty! Vanny_ schreef:Heb een meisje op msn die net terug is van huisje op LC, heeft op TRUUS geredenen ze had een hele leuke foto van haar op Truus, en ernaast Sanne op Misty!
En die foto heb ik ook gezien
! 
en anders zal ik hem zo vragen want ze is nu weg..
Vanny_ schreef:Heb die foto zelf niet maar misschien zet ze die op d'r hyves binnenkorten anders zal ik hem zo vragen want ze is nu weg..
Zal ik m'n oefenparcoursverslag"je" neerdumpen?
Hé gezellig dat Caroline komt logeren Renee!

Daarna kwamen de eigenaren van Bandit ook. Eerst nog ff wachten, daarna ik erop gegaan en losgereden + ingesprongen in de binnenbak (voor de 1e keer in de binnenbak mét spiegels
als de bak van LC niet meetelt). Maar hij was hartstikke braaf, schrok alleen een x van zichzelf in de spiegels
. Alleen de hindernissen stonden iets te hoog maar ik was er gewoon op af gereden, maar hij weigerde natuurlijk. Dus iets lager gezet en toen kon ik lekker een paar keer eroverheen, ging goed. Daarna moest ik al gelijk naar de buitenbak om te starten...
.
! Had vanaf de 1e hindernis flink been gegeven en tik erbij want hij was gewoon aan het stieren, dus toen ging het gelijk super het hele parcours.
Abaigeal schreef:Ik loop je ook net mis Charmaine, want ik ga ook 17 augustus.
Als ik het goed zeg wordt dit mijn 4e keer pk.
Ik ben in het totaal 6 keer op LC geweest.
3 keer ponykamp
2 keer in een huisje
1 keer gewoon buitenrit

!