Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Dat is dus net als met een hoefsmid, de ene ligt je ook beter dan de andere!
Dat is waar, maar soms kan je je daar wel in vergissen............................................helaas.

marjoleinft schreef:wat hoorde ik nou is lizzy ook ingeslapen
meelen schreef:marjoleinft schreef:wat hoorde ik nou is lizzy ook ingeslapen
Ja, die had iets met 1 been wat niet goed was. Een tumor als ik mij niet vergis. (maar dat weet ik dus niet zeker)

[/quote]
Yinari schreef:Blijkt nou dat er echt iets aan de hand is dan ben ik het met Liquita eens: dan maar wat duurder maar wel goed! Maar voor het gewone werk ben ik niet zo kritisch.

), het is nu opgelost en Liquita eet nu heerlijk pijnloos haar hooi weer op
.
Shenavallie schreef:Oh ja, Liquita: excuse moi, maar toen ik klaar was met alle paarden mesten, werd ik onverwacht eerder opgehaald door Dennis. Anders had ik graag even een rondje willen rijden! Enne... als het zover is, zou ik dan jouw rijbroek en jasje mogen lenen? Ik heb het nl. niet meer en als ik het wel had gehad, dan had ik het absoluut niet meer gepast (maatje 36 tegen maatje???? van nu). Volgens mij hebben wij wel ongeveer dezelfde maat?
)...misschien kan je dan rijden. Ik spreek je nog wel.
meelen schreef:Weet iemand welk proefje er de 21ste word gereden?
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Oh ja, Liquita: excuse moi, maar toen ik klaar was met alle paarden mesten, werd ik onverwacht eerder opgehaald door Dennis. Anders had ik graag even een rondje willen rijden! Enne... als het zover is, zou ik dan jouw rijbroek en jasje mogen lenen? Ik heb het nl. niet meer en als ik het wel had gehad, dan had ik het absoluut niet meer gepast (maatje 36 tegen maatje???? van nu). Volgens mij hebben wij wel ongeveer dezelfde maat?
Geeft niks hoor!!! en ja natuurlijk mag je dat lenen, komt goed. Maandag ochtend ben ik heel vroeg op de manege (i.v.m. de tombola)...misschien kan je dan rijden. Ik spreek je nog wel.
Enneh...komen jullie zaterdagavond ook naar het SKIHUT feestje?
meelen schreef:meelen schreef:Weet iemand welk proefje er de 21ste word gereden?
NIEMAND????

natuur5D schreef:in april wordt er in elk geval voor de B proef 5 en 6 gereden, maar ik weet niet welke manege Veldt kiest.
meestal de eerste, dus in dit geval 5

) in één of ander dorp, en als ik een beetje op tijd terug ben kom ik nog wel naar de manege hoor. Ik ben niet zo'n kantineganger maar dit lijkt me leuk! Wie nog meer? 
[/quote]Shenavallie schreef:Ik niet, ik moet nl. de volgende ochtend een M1 proef rijden in Kwadijk![]()
. LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Ik niet, ik moet nl. de volgende ochtend een M1 proef rijden in Kwadijk![]()
Dat is nog niet zeker, misschien moet je wel s'middags...dat hoor ik vanavond.