manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:34

Super goed van jullie thirz!
Niet echt super weer, maar dat bewijst dat jullie wel echte diehards zijn hoor!!!!! Knipoog
En hoe ist me jullie voeten?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:48

Jipppiieee!! Zoals gezegd: ben echt trots op jullie! Wat een pokkeweer zeg, wij hadden het gewoon al ijskoud! De paarden wilden ook erg graag van de paddock naar binnen (al stond Nous al binnen, die was ik even zoek: had je gedaan neem ik aan Kims?)
Ga maar lekker relaxen vanavond en succes met de stijve spieren Knipoog Als er iets aan gedaan moet worden komen jullie maar langs Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 20:08

jaaaaa Go jij! Go jij! Bikkels hoor! Echt goed dat jullie t met dit weer toch helemaal gered hebben! Haha! We verwachtten ook nie anders hoor Knipoog Jullie kwamen ook echt enorm trots binnen Pling Echt leuk! En toch nog lekker aan de warme *uch hete* chocomelk Vingers aflikken
Even een kleine aankomst impressie Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 10:37

Gefeliciteerd meiden! Super dat jullie m uitgelopen hebben ondanks het rotweer.
Ik heb nog een poging gedaan mijn werkweekend om te zetten, maar helaas is dat niet gelukt dus ik kan er niet bij zijn op jullie verjaardag...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:12

Super hoor dat jullie het gehaald hebben. Go jij! Go jij! Ik doe het jullie niet na!
En? volgend jaar weer? of is het maar eenmalig haha. Geen spierpijn vandaag? Lijkt me geen ideale omstandigheid; koude regen en wind op de warme spieren.

Ik ben gisteren weer naar stal gegaan! Haha! Ondanks het weer heb ik toch echt heerlijk gereden. Nous dacht daar anders over, die verklaarde me voor gek dat ik haar de regen in stuurde Clown Het viel wel behoorlijk tegen hoor. Na 5 rondjes draven moest ik toch echt even gaan stappen omdat ik het niet meer volhield. Voelde me net zo'n puddinkje Huilen van het lachen
@ Bianz: Ja, ik was pas laat klaar dus ik dacht; ik laat Nous op stal. Helemaal niet aan gedacht dat jullie het tegenwoordig samen doen natuurlijk, stomstomstom. Sorry! Anders had ik jullie paardjes ook net zo goed op stal kunnen zetten. Ik weet ook nog niet hoe het zit met eventuele dekens wisselen, dus kan iemand me op de hoogte brengen zodat ik het de volgende keer wel goed kan doen? Graag! Lachen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:30

Haha Kims het puddinkje Haha! Moet wel ff lachen om je omschrijving Knipoog Maar fijn dat je lekker hebt gereden: moet een heerlijk gevoel zijn na al die tijd! Was Nous een beetje meewerkend?
De paarden worden vanaf vandaag weer door Lenie en Bram buiten en binnen gezet, dus da's voortaan geen probleem meer Haha je had mijn gezicht moeten zien gisteren: huh?? Nous is weg??? Toen ze binnen stond ik nog aan Bianca vragen, heb jij ze soms binnen gezet? Pas later ging het belletje rinkelen haha! Aan dekens wisselen doe ik niet; Orson heeft nu 200 grams op, dus dat kan op stal ook prima.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:05

Wat een natte bedoeling zeg als ik die foto's weer zie Nagelbijten / Gniffelen
Kwam vanmorgen moeilijk mn bedje uit, maar moet zeggen gedurende de dag neemt de pijn ook wel weer af. Zelfs minder pijn in mn lies na t paardrijden, dat is gewoon goed geweest!
Wees weer welkom in de paardrijwereld Kims Haha! Echt fijn dat dat weer kan!
Cis: jammer dat je er niet bij bent, we zullen aan je denken onder t boerengolfen!

En feestje Carolien:
- Nel
- Bianz
- Thirz
- Ciska
- Marieke
- Anne (gaat ook gewoon mee Tong uitsteken )

Nog iemand die wel wil rijden? Want met 1 auto komen we er niet. Jij mag ook mee hoor Kims, ook al was je niet op Nel dr feest. Tis gewoon een avondje lol maken Clown

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:28

ben echt zo blij dat we het hebben gehaald...al denken mijn spiertjes en voetjes daar op het moment even heel anders over.....heb 4 grote blaren op mijn voeten, en de spieren in mijn lies en linker bovenbeen werken niet goed mee, dus ik loop rond als een pinguin voor mijn gevoel.....hoop dat ik me morgen weer iets beter voel....
hoef trouwens niet meer in bad hoor bianz, ga straks lekker nog ff warm douchen en dan op tijd mn bedje in, hoop dat k vanacht iets beter slaap....

Citaat:
En feestje Carolien:
- Nel
- Bianz
- Thirz
- Ciska
- Marieke
- Anne (gaat ook gewoon mee )

ik sta daar wel leuk bij dat lijstje van Carolien dr verjaardag, maar ik weet helemaal nog niet of k ga....

leuk kims dat je weer hebt paardgereden, al was het dan in de regen...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:53

Wow Thirza en Marieke, ik vind het echt superknap wat jullie gedaan hebben! Heel dat end gelopen in dat pokkeweer... echt balen dat het heel de dag regende!

Ik ben gisteravond laat terug gekomen uit Helmond, heb n weekend op de beesten van mn tante gepast (hond, kat, vis en 2 paarden)... was leuk. Heb nog op dr fries in het bos gereden.

Haha Kim weer te paard, geloof t best dat dat flink tegenviel! Wel super dat je weer kunt rijden... gewoon rustig opbouwen, dan komt t wel goed Knipoog

Ik heb vandaag weer voor t eerst op shaar gereden, ze heeft 1,5 week stil gestaan door kreupelheid + behandeling van de osteopaat. Gelukkig liep ze helemaal goed! Wel wat stijfjes en stug, maar dat komt wel weer goed! Helaas heeft ze weer aan beide voorhoeven rotstraal Boos!, iris heeft dr verzorgd dit weekend en het was dr helaas niet opgevallen. Dus vandaag weer schoongeborsteld met betadineshampoo en daarna weer speciaal spul erop gedaan. Sharon had eerst noooooit rotstraal en nu heeft ze het 2 keer achter elkaar, echt balen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 19:41

haha, tuurlijk ga je mee mariek Tong uitsteken *aangezien ik ook gewoon mee ga geloof ik Vork* haha Nee joh is wel gezellie als je mee gaat! gewoon meegaan dus! Haha!

Balen hoor dat Shaar weer rotstraal heeft.. Na die eerste keer toch een soort van zwakkere plek geworden? En lekker op de beestjes gepast en door t bos gebanjerd met de Fries. Leuk hoor!

hihi, Puddunkje Clown Maar wel lekker op Nous gereden dus Haha! Tof hoor! Hele dag verder met een smile op je gezicht rond gelopen? Knipoog

Ja Go jij! Go jij! vind t nog steeds zo goed Hyper! Allebei de medaille goed in t zicht hangen?
En t ziet er niet alleen op de foto's een beetje vochtig uit, zo was t ook best wel. Rot weer! En dan vandaag weer zo droog en redelijk zonnig... Scheve mond Je zou die weermeneer toch wat!
suc6 met de spierpijn allebei!

Ik ga morgen gezellie verjaardag vieren bij een klasgenootje. Eerst naar school (half 9 beginnen, jeuj!) en daarna 's middags met nog 3 klasgenootjes mee naar huis: gourmetten en filmavondje Ja (wordt wat Huilen van het lachen wordt óf gewoon moe van de slaap óf stontmelig Vork De rest kennende is de verwachting: flink melig Tong uitsteken)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:26

Leuk kims dat je weer hebt gereden!!!

Zo das al een leuk groepje dat mee gaat naar carolien!!!
Gerlien en dr vriend gaan ook mee.
Bar ga jij nog mee?
En kims???

Je moet het gewoon zo zien, het is een gezellige avond stappen, maar dan bij iemand thuis.
Carolien vindt het wel leuk als er wat mensen komen!!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 20:27

Ik vind het eerlijk gezegt nogal vreemd om bij iemand op verjaardag te gaan die ik eigenlijk amper ken...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 10:52

Is jullie spierpijn al een beetje afgenomen? Soms duurt het echt veel te lang voordat dat over is! Gewoon lekker veel rijden dus, maakt de spiertjes weer soepel Knipoog

Ik ga niet mee naar het feestje van Carolien. De 25e heb ik met mn zus afgesproken. Mijn moeder wordt in januari 50 en we gaan waarschijnlijk een lang weekendje weg boeken voor het hele gezin+aanhang.

@ Anne: poehee, 6 uur uit je bed en dan nog een filmavondje. Blijf je bij een van die meiden slapen of ga je weer naar huis?

Ik heb ook weer wat hoor... Rolleyes Krijg ik gisterochtend rond een uur of 11 ineens hele hoge koorts, vanuit het niets. Voelde me direct zo beroerd. 's Middags zakte het gelukkig af naar 38.2. Maar 's avonds had ik ineens weer 39.7. Omdat ik het niet vertrouwde heb ik de HAP maar gebeld (ik zei het nog he Bianz; ik heb een abonnement!). Die wilde toch dat ik langskwam. En mijn vermoeden bleek waar te zijn: een fikse borstontsteking. En ik kan je vertellen, da's niet grappig! Koorts was inmiddels ook alweer flink gestegen. Ik kreeg direct een hele sterke antibiotica omdat er best veel risico's aan een bortsontsteking zitten. Als mijn koorts vanmiddag nog niet gezakt is moet ik terug naar de huisarts en die bepaalt dan hoe of wat. Soms is een ziekenhuisopname nodig, maar daar hoop ik maar niet op. Ik verwacht het ook niet hoor, voel me al een stuk beter!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 11:28

Sjonge jonge Kim! Dat is eens even schrikken zeg!
Heb je dat al vaker gehad of niet? Beterschap!

Kan ik deze week (donderdag bv eind van de middag) eens een keer langs komen om Febe te bewonderen? Het kadootje ligt al tijden klaar, was zelfs al bijna vergeten wat ik gekocht had!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 16:50

O o kims heb jij weer hé!
Sterkte hoor!

Bar, tja ik zei ook al tegen anne, je moet het zo zien alsof je met je vriendinnen gaat stappen maar dan bij iemand thuis.
Je hoeft niet mee hoor, maar ik moest het gewoon aan iedereen vragen, Carolien vindt het wel leuk nieuwe mensen, die is met iedereen gezellig.
Dus als je zin heb in een gezellige avond dan moet je gewoon gezellig mee gaan, laat je het nog even weten!?
Je vriend mag ook mee!

Jammer Kims dat jij niet mee kan!!!

Dus we hebben tot nu toe;

Nel + man
Bianz
Ciska
Thirz
Anne
Gerlien + vriend

Ben ik nog iemand vergeten?
Dit is al een leuk groepje, als er nog zijn dan wil ik het graag op tijd weten, i.v.m cadeau en vervoer!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 16:55

Nou Kims; hopen dat de koorts zakt en de pijn snel wat minder is, dit is geen pretje Heeft Febe zelf nergens last van? Jammer dat je niet mee kan naar t feestje, maar dit klinkt ook als een leuk weekend Lachen

Voel vandaag alleen nog wat spieren in mn onderrug, dus dat valt reuze mee. T heeft mn les iig niet beinvloed, want heb superlekker gereden Haha!
Heb jij al een pompoen gekocht om uit te hollen voor Carolien, Nel Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 18:15

En Bianz: liep Orson (of Orzon zoals op zn paddock Clown ) ook weer als een zonnetje vandaag? Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 20:00

Haha nee thirz heb de pompoen nog niet gekocht, wil dat volgende week pas doen, anders staat ie zolang bij mij thuis en weet niet waar ik hem veilig moet zetten met zo'n kaboutertje in huis.... Knipoog

Morgen ook lekker lessen en zaterdag ook, tjonge bianz, wij zijn echt super fanatiek!!! *LOL*

Nou heb vandaag weer een nieuwe deken voor voice gekocht, een 100 grams regendeken.
De andere was helemaal doorgelekt en werdt maar niet droog.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 13:14

Hoi!

Cis: thanx voor je e-card, had je m zelf ingezongen? Tong uitsteken
Zit hier nu al 3 dagen met een zielig klein zwart poesje. Heb m al Siepie genoemd Clown Iemand die nog een klein poesje wil? Hij staat nergens gemeld als vermist, ook al gebeld naar instanties. Echt zonde! Tis dat Vlinder en Bloem er niets van moeten hebben, anders had ik m geadopteerd (al vind ik 3 eigenlijk teveel, maar tis zo'n scheet!)

Ik ga snel douchen voordat de visite komt Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:55

Gefeliciteerd met je verjaardag Thirza!!!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:00

hey Kims, vervelend zeg, voel je je ondertussen al iets beter????

Thirz GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:05

Heej thirz, had je ook al een sms gister gestuurd, maar nogmaals gefelciteerd hoor!
Poesje is voor je verjaardag, heb hem naar jou huis gestuurd. haha

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:10

Ow, was jij dat?! Thanx Clown
Ik heb m nu naar binnen gelokt, kijken wat ie doet. Moet zondag voor 4 dagen weg, dus dan kan ie soweiso niet blijven, dus hoop dat baasje zich nog meld, anders moet ie denk ik toch naar t asiel..

Vanmiddag Febe mét open ogen (en ook schreeuwend Huilen van het lachen haha) in mn armen gehad, ze groeit echt snel!
Heb een wake-up light voor mn verjaardag gehad, dus dat ga ik morgenochtend testen; je zou er heerlijk uitgerust wakker van worden Dromen ben benieuwd

En heb zin in zaterdag, kijken of ik nog talent voor boerengolf heb ROFL
Laatst bijgewerkt door Thirz op 09-10-08 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 20:24

Een Wake-up light is iig niets voor mij Huilen van het lachen Klasgenootje had dat de vorige keer. Die was vergeten der 'wekker' uit te zetten dus om 6 uur begon die met een zacht lichtje en zachte muziek. Heb me eerst nog even met mn ogen dicht geergerd aan de lichte gordijnen en t doorlaten van t licht en vervolgens aan de bouwvakkers die nu al zulke muziek aan moesten hebben. Tot ik dacht Verward Bouwvakkers? Waar zouden die moeten bouw-vakken dan? en mn ogen open deed Vork Lekker lopen klooien met t ding, maar de uitknop nie kunnen vinden. (Tsja bovenop ga ik nie zoeken Tong uitsteken alle andere, zichtbare knopjes had ik al geprobeerd) Dus t geluid maar ff harder gezet Schijnheilig en klasgenootje wakker gemaakt Tong uitsteken
Ander klasgenootje heeft die ook voor der vroend gekocht. Ídeaal voor als zij 3 kwartier eerder het bed uit moet dan der vriend. Ook zij is wakker zodra t licht zacht aan gaat en de vogeltjes zacht binnen te kwetteren. Vriendlief moet later nog even wakker gebeld worden in de trein Tong uitsteken Maar kan me voorstellen dat t ook relaxt wakker worden kan zijn Ja Ben benieuwd wat jij ervan vind Haha!

Citaat:
Vanmiddag Febe mét open ogen (en ook schreeuwend Huilen van het lachen haha) in mn armen gehad, ze groeit echt snel!

hihi, Febe was dus blij Thirz te zien met die open ogen Vork haha

Heb ook zin in Boerengolf! Haha! Ik heb ook talent voor Bowlen Ja (op t gebied van zo vaak mogelijk heen en weer ping-pongen tussen de kinderslurf), dus je zou zeggen dat t goed moet komen daar Pling haha Ben benieuwd!

Hoe is t nu Kims? Alles weer de beterende kant uit?
Citaat:
@ Anne: poehee, 6 uur uit je bed en dan nog een filmavondje. Blijf je bij een van die meiden slapen of ga je weer naar huis?

Ja, bleef daar slapen. De rest trouwens ook. Zij woont in Raamsdonksveer, dus 3 kwartier nog met de bus vanuit Breda. Wel zo fijn als je dan om half 2 niet nog met de bus naar huis moet Tong uitsteken Hebben Night at the museum gekeken, best lollig! Vork En,.. SawII Scheve mond Niet helemaal mijn film. Niet eng ofzo, maar gewoon niet heel erg smakelijk (en zonder happy end! Huilen van het lachen). Maar wel veel lol gehad samen Ja

En Siepie is lief om te zien! Goede keus geweest Nel om juist die te sturen Ja Nu hopen dat zijn baasje zich snel meld!

*gaat bankhangen* best gaar van de drukke, afgelopen dagen.
Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 09:46

Nu ik ga posten mag ik natuurlijk niet Marieke d'r verjaardag overslaan (ondanks dat ik al gesmst heb haha): Gefeliciteerd!! Go jij! Go jij! (ook nog een beetje voor Thirz op bokt, al had ik je al uitgebreid gefeliciteerd woensdag, maar niet gepost)!
Haha Thirz nu ook Febe mét open ogen gezien! Ik was vorige week ook de gelukkige om even haar oogjes te bewonderen, maar blijkbaar was ik erg slaapverwekkend, want daarna heeft ze alleen maar verder geslapen op mijn arm Clown
Ik vind Siepie ook zo'n schatje, volgens mij kun je ze straks niet meer weg doen Thirz! Hoe lang heb je ze nog binnen gehad gisteren?
Klinkt als een gezellig avondje Anne! SAW is ook erg ranzig haha!
Hoe is het nu met Kims? Alweer beter? In ieder geval niet in het ziekenhuis dus!
Fijn dat Shaar weer goed loopt Bar! OrSon (zonder Z haha) loopt gelukkig ook weer goed, dus vanmiddag lekker rondje buiten en morgen weer lessen. Lekker vroeg, vanwege het feestje al om 9 uur, gaaaaap!
Heb al heeeeeel veel zin in het boerengolfen; het wordt mooi weer dus da's genieten!