Niet echt super weer, maar dat bewijst dat jullie wel echte diehards zijn hoor!!!!!

En hoe ist me jullie voeten?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als er iets aan gedaan moet worden komen jullie maar langs
Bikkels hoor! Echt goed dat jullie t met dit weer toch helemaal gered hebben!
We verwachtten ook nie anders hoor
Jullie kwamen ook echt enorm trots binnen
Echt leuk! En toch nog lekker aan de warme *uch hete* chocomelk 

Ik doe het jullie niet na!
Ondanks het weer heb ik toch echt heerlijk gereden. Nous dacht daar anders over, die verklaarde me voor gek dat ik haar de regen in stuurde
Het viel wel behoorlijk tegen hoor. Na 5 rondjes draven moest ik toch echt even gaan stappen omdat ik het niet meer volhield. Voelde me net zo'n puddinkje 
Moet wel ff lachen om je omschrijving
Maar fijn dat je lekker hebt gereden: moet een heerlijk gevoel zijn na al die tijd! Was Nous een beetje meewerkend?
Echt fijn dat dat weer kan!
)
Citaat:En feestje Carolien:
- Nel
- Bianz
- Thirz
- Ciska
- Marieke
- Anne (gaat ook gewoon mee )

, iris heeft dr verzorgd dit weekend en het was dr helaas niet opgevallen. Dus vandaag weer schoongeborsteld met betadineshampoo en daarna weer speciaal spul erop gedaan. Sharon had eerst noooooit rotstraal en nu heeft ze het 2 keer achter elkaar, echt balen!
*aangezien ik ook gewoon mee ga geloof ik
* haha Nee joh is wel gezellie als je mee gaat! gewoon meegaan dus!
Maar wel lekker op Nous gereden dus
Tof hoor! Hele dag verder met een smile op je gezicht rond gelopen?
vind t nog steeds zo goed
Allebei de medaille goed in t zicht hangen?
Je zou die weermeneer toch wat!
(wordt wat
wordt óf gewoon moe van de slaap óf stontmelig
De rest kennende is de verwachting: flink melig
) 
Krijg ik gisterochtend rond een uur of 11 ineens hele hoge koorts, vanuit het niets. Voelde me direct zo beroerd. 's Middags zakte het gelukkig af naar 38.2. Maar 's avonds had ik ineens weer 39.7. Omdat ik het niet vertrouwde heb ik de HAP maar gebeld (ik zei het nog he Bianz; ik heb een abonnement!). Die wilde toch dat ik langskwam. En mijn vermoeden bleek waar te zijn: een fikse borstontsteking. En ik kan je vertellen, da's niet grappig! Koorts was inmiddels ook alweer flink gestegen. Ik kreeg direct een hele sterke antibiotica omdat er best veel risico's aan een bortsontsteking zitten. Als mijn koorts vanmiddag nog niet gezakt is moet ik terug naar de huisarts en die bepaalt dan hoe of wat. Soms is een ziekenhuisopname nodig, maar daar hoop ik maar niet op. Ik verwacht het ook niet hoor, voel me al een stuk beter!
Heeft Febe zelf nergens last van? Jammer dat je niet mee kan naar t feestje, maar dit klinkt ook als een leuk weekend
) ook weer als een zonnetje vandaag?

Iemand die nog een klein poesje wil? Hij staat nergens gemeld als vermist, ook al gebeld naar instanties. Echt zonde! Tis dat Vlinder en Bloem er niets van moeten hebben, anders had ik m geadopteerd (al vind ik 3 eigenlijk teveel, maar tis zo'n scheet!)
haha) in mn armen gehad, ze groeit echt snel!
ben benieuwd
Klasgenootje had dat de vorige keer. Die was vergeten der 'wekker' uit te zetten dus om 6 uur begon die met een zacht lichtje en zachte muziek. Heb me eerst nog even met mn ogen dicht geergerd aan de lichte gordijnen en t doorlaten van t licht en vervolgens aan de bouwvakkers die nu al zulke muziek aan moesten hebben. Tot ik dacht
Bouwvakkers? Waar zouden die moeten bouw-vakken dan? en mn ogen open deed
Lekker lopen klooien met t ding, maar de uitknop nie kunnen vinden. (Tsja bovenop ga ik nie zoeken
alle andere, zichtbare knopjes had ik al geprobeerd) Dus t geluid maar ff harder gezet
en klasgenootje wakker gemaakt 
Maar kan me voorstellen dat t ook relaxt wakker worden kan zijn
Ben benieuwd wat jij ervan vind 
Citaat:Vanmiddag Febe mét open ogen (en ook schreeuwendhaha) in mn armen gehad, ze groeit echt snel!
haha
Ik heb ook talent voor Bowlen
(op t gebied van zo vaak mogelijk heen en weer ping-pongen tussen de kinderslurf), dus je zou zeggen dat t goed moet komen daar
haha Ben benieuwd!Citaat:@ Anne: poehee, 6 uur uit je bed en dan nog een filmavondje. Blijf je bij een van die meiden slapen of ga je weer naar huis?
Hebben Night at the museum gekeken, best lollig!
En,.. SawII
Niet helemaal mijn film. Niet eng ofzo, maar gewoon niet heel erg smakelijk (en zonder happy end!
). Maar wel veel lol gehad samen 
Nu hopen dat zijn baasje zich snel meld!
(ook nog een beetje voor Thirz op bokt, al had ik je al uitgebreid gefeliciteerd woensdag, maar niet gepost)!