Zo ik ga 23 maart een workshop fotografie doen in Amsterdam. Ik kreeg bij aankoop van mijn camera een voucher waarmee je voor 25 euro een workshop kon doen aan de fotovakschool, normaal kost dat 150 euro.
Pfff ik ben 'ziek' weggegaann van me werk. Ziek is nog een groot woord maar voel me echt niet fit. Dus ik kruip lekker me bed in na eerst even een lekkere douche. Truste.
Leuk van de cursus Linn! Maar balen dat je niet lekker bent! Voel je je nu al beter ?
Ik zie het wel vaker, vooral bij kinderen, dat ze voorover gaan zitten! Terwijl het paard dan meestal sneller gaat.
Ik heb net een foto gezien van Ruby die er vandoor gaat. Wat n kracht straalt dat uit zeg! Dr voorbenen zijn een halve meter boven de grond! Alleen sta ik half in de beugels en trek aan de teugels :p haha
Hier begonnen we en waren we lekker aan t instappen: Dit werd al een behoorlijke middendraf, niet echt goed te zien, maar voelde echt gaaf: Daarna werd het toch tijd om te gaan rennen: Ook even laten zien dat we het kunnen:
Haha een lekker vrolijke Ruby! Is ook wel eens leuk toch haha. Voel me vandaag gelukkig wel weer stukken beter. Een nacht goede slaap doet toch wel goed. Stond wel op met hoofdijn, dus meteen maar een paracetamol ingenomen. Het is nog niet helemaal weg, zeker niet als ik ga staan/lopen maar ik voel me gelukkig wel weer meer normaal.
Vanavond ga ik een vriendin voorlezen, ze gaat voor het eerst de L1 rijden met dr fries. Ze is de B doorgevlogen in 3 wedstrijd en nu is het tijd voor het 'moeilijkere' werk. Ik ben echt heel benieuwd hoe ze het gaan doen!
AfricanLady
Geplaatst: 24-02-13 15:21
Gister ben ik blij een zombie larp feest in drachten geweest was echt helemaal leuk ik vind mezelf echt wel een gave zombie haha
Ik heb ook best wel genoten, ondanks dat ze ging rennen. Op gegeven moment ben ik wel gestopt, want ze bleef gaan. Morgen heb ik les; dus we zullen zien hoe fris ze dan is
@Steph, Superleuke fotos. Gaaf paardje zeg! @Andrea, tips als er niemand is die je kan helpen met je teugels. Elke keer als je langs bv de A rijd. Controleer je je zelf op alles. Zit ik recht op, zijn mijn teugels op maat. Dan word het automatisme.
Jaaaa woehoee Steph en ik gaan 14 maart ook naar LA The Voices, we hebben net geboekt! Was helemaal niet gepland maar Steph wilde graag nog een keer gaan omdat wachten tot 31 maart nog zo lang duurt en dus gaan we nog een keer extra!