Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar het ging zo goed het springen
Manon_S schreef:Ja is ook zo, zeker om goed rekening mee te houden vooral met de natte dagen.
Dat klopt Sabine, erg jammer is dat.
Pebbs schreef:Morguh. Twee drukke dagen voor de boeg!! Zometeen spullen pakken want slaap vanavond bij me broer want we gaan zaterdag weer vroeg weg. Vanmiddag kindtie nog een keer rijden en paardjes wassen en tuig vetten. alles op stal ff klaar n voor zaterdag. zaterdag eerst met linda mee naar hierden daar start zij twee paarden in de L1. Dan terug naar stal paarden omruilen en dan gaan we op weg naar wezep waar sabrina en ik in de b rijden en lin in de M1.
Word een heeeeele lange dag.. maar wel leuk!! Dus zal ff niet zoveel zijn hihi
Romana01 schreef:Ik denk dat je beter weer en verzorger/hoogtijd paard kan zoeken.ik twijfel of jij nog genoeg uitdaging bij een manege vind
Mar wel je echt oo een manege dan denk ik dat belle het meeste bij je past.vooral om dat je wilt springen en buiten ritten wilt maken.ik ben altijd erg tevreden geweest over de springelessen, en heb daar in een jaar veel geleerd

.
. Een shet heeft meestal niet elke dag beweging nodig dus als hij soms 2/3 dagen in de week stil staan zal dat echt niks uitmaken . Gewoon lekker tutten & vrijheids dressuur en misschien nog ander werk met hem doen is meer dan genoeg . Mijn anouk staat nu ook al een tijdje stil omdat ik geen goed zadel heb en echt longeren ben ik ook maar mee opgehouden want dat vind ze gewoon niet leuk .
.Manon_S schreef:Ben nu beetje aan het rondkijken op internet naar wat er aan wordt geboden qua Shetjes en minipaardjes.
Heb nog niks gezien waarvan ik denk ooh die moet ik hebben.
Wil graag namelijk een ''luxe'' Shet. Niet zo'n grof en breed gebouwde.
Gaat lastig worden denk ik want dan ga ik al gauw richting de Amerikaanse minipaarden, en die zijn duuuuur!
.
.