Kamer 1:DewiMichelleBabetEliseCarolienMarloes Tufke PetraHmm wie hebben we nog meer. En anders wisselen we halverwegen de week En als je hier nou even een paar over houd. Kunnen er nog bij, want ik weet niet wie met wie gaat.
Weetje, het maakt mij niet zoveel uit. Als ik in ieder geval maar gewoon bij een paar van jullie zit . Ik maak er toch wel een feestje van!
DewiRox schreef:Weetje, het maakt mij niet zoveel uit. Als ik in ieder geval maar gewoon bij een paar van jullie zit . Ik maak er toch wel een feestje van!
Dat doen we !Marieke kun je ook ff kiezen anders lukt het niet.Iedereen kan btw overdag ook bij elkaar etc
Nou, dat was mijn idee! Haha, wou net zeggen;Ik heb pas een goed idee, we slopen gewoon de muren eruit!
DewiRox schreef:Nou, dat was mijn idee! Haha, wou net zeggen;Ik heb pas een goed idee, we slopen gewoon de muren eruit! Die had ik ook al @Vera10 volgens mij
Daarom, en 's avonds lig je ook bij elkaar, totdat je 'echt' gaat slapen. Haha, als ik maar gewoon bij een paar van jullie lig, dan maakt het me echt niet uit met wie hoor .
mijn vader is ook timmerman . Ken ook nog wel een metselaar, die kan na kamp weer een muur erin metselen.