Maar lucy 17 april is over 3 weken... Zegmaar nu nog 2 weekenden en dan het 3e weekend is het de 17e Toch? Anders heb ik nog maar 1 weekend om weer voor te bereiden op KW!
hahaaha xD ik denk dat we elkaar neit snappen Om precies te zijn duurt het nog 2 weken en 4 dagen voor de meeting
_Linn_
Geplaatst: 29-03-11 17:34
Haha was grappig vandaag...We moesten de paarden van de overkant gaan vangen want de hoefsmid komt vanavond. Maar die beesten zijn nog niet echt wat gewend, dus ook geen halster en meelopen. De shetlander daarentegen die erbij stond wel. Dus ik moest die shetlander meenemen aan een halster en dan voor die andere 3 uitrennen, over de weg heen, door de stallen en zo de paddock in, poe toen kwam ik er weer achter dat ik een slechte conditie heb!! Toen moest die shetlander er weer uit want die ging alvast een weilandje in, die hoefte niet bekapt te worden. Het zoontje van de schoondochter van Fabiola die wil altijd op Meneer Jansen (de shet dus :p ) rijden, maar hij is nog niet beleerd enzo en te jong...dus Priscilla (die schoondochter) zegt: volgens mij kan je er zo op klimmen...dus huppa ik been erover, hahahaha zat ik daar op dat beessie aan een te groot halster en alllen dus 1 touwtje vast Haha en toen ging ik het nog een x terug doen want toen kwamen Fabiola en Kees er ook aan, huppa hij in draf door die stallen, bochie om richting de paddock, ik kon er nog net snel afspringen Daarna zat die helemaal te stijgeren en bokken en springen naast me Hahahah was wel erg grappig, heb ik ook eens op een shet gezeten....maar toen gingen we in ze papieren kijken hoe oud die nu was.....was niet nog niet eens 2 :S Oeps.....maarja voor een keer maakt dat ook niet zo'n ramp uit....maar ik denk tegen de tijd dat die echt beleerd gaat worden, dat het echt een doerak wordt!
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 29-03-11 17:56
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Zoo moest even terug lezen, heb t druk! Gisteravond naar Enrique Iglesias geweest was gaaf Vandaag stage gehad en daarna naar Ruby! Lekker gereden, maar op gegeven moment werd ze druk van een hond die in de wei heen en weer aan 't rennen was... dus ben ik maar op de volte har aandacht af gaan leiden en dat ging gelukkig wel weer goed! Nu even snel gedouchet/gegeten & straks door naar t orkest! Vanavond wel proberen op tijd op bed te liggen... moee!
aah zoo zin in morgen . Dan donderdag 8uur soggens met desire het bos in . Dan haal ik klasgenootje op van station gaan we na rajah. ff bijn mij douche en met de trein weer naar barneveld waar we gaan eten. filmpje kijken onder het genot van een fles lambrusco Volgende week is het al weer 6 april maar ja ben ik er wel vanaf En dan is het keisnel de 17de
kim345
Geplaatst: 29-03-11 20:08
Leuk simone!
O zo lief !! Ik kwam bij smurf en ze lag in de stal en normaal staat ze heel snel op, en nu bleef ze liggen. Dus ik ging lekker naast haar zitten en toen hebben we samen een tijdje in de stal gezeten Toen ik weer opstond stond ze ook snel op en toen nog even samen met kim naar buiten gegooid en lekker gerend !
Leuk is dat Kim, Ik kan zo altijd uren zitten met Hannes (een van de opa paarden op me stage ) dan Legt hij zijn neus op mijn benen en kriebel ik hem over zijn hoofd. Echt geweldig
Leuk is dat Kim, Ik kan zo altijd uren zitten met Hannes (een van de opa paarden op me stage ) dan Legt hij zijn neus op mijn benen en kriebel ik hem over zijn hoofd. Echt geweldig
Ja idd ! Smurf ook precies zo! Zo lekker om zo te zitten
oee zo zin in morgen. Had marije(voor mij) Duke(voor Arjen) en leize(voor dana) gevraagt. cht stom. Moest eerst weinig van Marije weten. tot ik dr 1 keer op gezeten heb omdat dat meisje even op Quatro wilde. Nou vind dr helemaal leuk
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 29-03-11 20:26
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ga nu 9 april in lauwersoog nog 20 km rijden! Is een buitenrit met heel veel paarden ook dus goede oefening! Maar er mochten maar 120 meedoen en er stonden er al 95 op... dus hoop op een snelle bevestiging!
_Lucy
Geplaatst: 29-03-11 20:28
ik ben lekker klaar met mn toetsen ben echt zoo blij