Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toen moest die shetlander er weer uit want die ging alvast een weilandje in, die hoefte niet bekapt te worden. Het zoontje van de schoondochter van Fabiola die wil altijd op Meneer Jansen (de shet dus :p ) rijden, maar hij is nog niet beleerd enzo en te jong...dus Priscilla (die schoondochter) zegt: volgens mij kan je er zo op klimmen...dus huppa ik been erover, hahahaha zat ik daar op dat beessie aan een te groot halster en alllen dus 1 touwtje vast
Haha en toen ging ik het nog een x terug doen want toen kwamen Fabiola en Kees er ook aan, huppa hij in draf door die stallen, bochie om richting de paddock, ik kon er nog net snel afspringen
Daarna zat die helemaal te stijgeren en bokken en springen naast me
Hahahah was wel erg grappig, heb ik ook eens op een shet gezeten....maar toen gingen we in ze papieren kijken hoe oud die nu was.....was niet nog niet eens 2 :S Oeps.....maarja voor een keer maakt dat ook niet zo'n ramp uit....maar ik denk tegen de tijd dat die echt beleerd gaat worden, dat het echt een doerak wordt!

was gaaf
. Dan donderdag 8uur soggens met desire het bos in
. Dan haal ik klasgenootje op van station gaan we na rajah. ff bijn mij douche en met de trein weer naar barneveld waar we gaan eten. filmpje kijken onder het genot van een fles lambrusco

) dan Legt hij zijn neus op mijn benen en kriebel ik hem over zijn hoofd. Echt geweldig