ja zag dat raymond maandag met de les al beetje aan t oefenen was. maar daar is toch nog geen datum voor? hoe is het nu met je been? hoe lang duurt het voor je weer een beetje kan lopen? paardrijden zit er voorlopig nog niet in zeker?
Kan me niet herinneren wanneer er voor het laatst is geweest. 6 juli is het nu voor de volwassenene en 14 juli voor de kinderen. Als het tenminste doorgaat want gister waren er bij de volwassenen nog bijna geen inschrijvingen. Ze zijn in de les al wel aan het oefenen. Hoe is het in WW lies? Leuk paardje op die eerste foto. Wat is het er voor een?
Hmm oke jammer dat er zo weinig animo is.. Misschien moeten ze volwassene en kids samenvoegen.
Ja was leuk, wel kort maar wel erg leuk. Die pony is een te klein gebleven paard. 8 jaar, merrie erg druk en heb eerst een megarodeo uit moeten zitten maar uiteindelijk liep ze top! Die fries is een fries x kwpn, is ook een superleuk beest is pas 5 jaar maar doet 't super!
Leuke paardjes hoor lies, morgen wedstrijd met day? Succes. Ja idd joyce, meestal zitten de wedstrijden wel vol maar nu te dicht op de vakanties denk ik. We zullen zien. Mij lijkt het wel leuk om een keer te proberen.
Tja nadeel aan vaardigheid vond ik dat de focus toch nog echt op dressuur ligt en het eigenlijk niks met springen te maken heeft, maar het is natuurlijk wel leuk voor de afwisseling. Ja wedstrijd met Day gehad vandaag, we mogen naar de L!
Hallo dames, hoe is het met jullie? Wij hebben vanochtend een ikea ochtend gedaan, eerst daar ontbeten want we waren een half uur te vroeg, daarna lekker door de ikea gewandeld en wat kleine dingetjes gekocht. Zatedag hadden w al twee nieuwe lampen gekocht dus die is minco aan het ophangen. Ik kom niet verder als bed of bank, want umit heeft een "ik wil op schoot slapen" bui. Die ligt al de hele middag op mijn schoot te slapen. Straks nog even naar lovis en boodschappen doen en dan zit het weekend er voor ons ook weer op. Lies, lekker al je school boeken aant opruimen zag ik op fb. Wat voor opleing ga je hierna doen? Joyce hoe is het met je been?
Lekker Joyce weer ff thuis! Wordt de pijn al minder?
Leuk Mar! Ikea ontbijt is leuk haha, mooie spullen gehaald? Umit wil graag knuffelen vandaag hihi, hoe is het met Loof?
Ja heerlijk alles opgeruimd en weggegooid, heel jammer Ik ga solliciteren voor de opleiding tot luchtverkeersleider, maar is een strenge selectie, we gaan het zien!