Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.                                                         

! Zelfs een galopje gemaakt en hij was vet rustig.. Ondanks dat Cees bezig was op de baan met zijn tractor..
! Zelfs een galopje gemaakt en hij was vet rustig.. Ondanks dat Cees bezig was op de baan met zijn tractor..  ! Heel veel succes morgen!!
! Heel veel succes morgen!!                                                         

.
.                                                         

jarrah schreef:Ik dacht precies hetzelfde als jij in deze quote zei....vind hem gelijk niet zo leuk meer! Snap wel dat Berber hm ook niet meer ziet zitten!Ik ben ook een trouwe kijken van Boer zoekt vrouw... heerlijk
Vond boer Frank in het begin echt een leuke gozer... maar god wat een arrogante boerenjong is dat zeg...
 Dus wij gaan wat gezelligs doen...Mn vriend heeft als het goed is wat leuks geregeld!
 Dus wij gaan wat gezelligs doen...Mn vriend heeft als het goed is wat leuks geregeld!                                                         
Xantha schreef:Hallo allemaal.
Wij hebben vanavond in de buitenbak gereden en we waren op een gegeven moment met zijn negenen!!!!
Was wel heel gezelli!!
Xantha was ook weer super braaf, van de week ga ik er zelf weer eens op!

..
..  .. We hadden gewoon de mensjes weggejaagd LoL...
.. We hadden gewoon de mensjes weggejaagd LoL...  .. Maar gelukkig is de bak wel groot genoeg dus dat scheelt weer
.. Maar gelukkig is de bak wel groot genoeg dus dat scheelt weer  .
.  !
!                                                         
EsvanEs schreef:Leuk wintersport, dat heb ik al jaren niet meer gedaan! Maar vond het wel altijd super leuk!
Marion lekker in de binnenbak gereden...
Nou ik kom net van stal terug en we reden met zn 9en(!!!) in de buitenbak....
In de binnenbak waren ze aa het springen...
Maar Xantha heeft zich weer super gedragen! Knap peerd..
Ilvy succes met Noah morgen!
Cer was jij nou vrij deze week?? Lekker hoor!
Hmmm moet toch nog even hierop reageren (haha)jarrah schreef:Ik dacht precies hetzelfde als jij in deze quote zei....vind hem gelijk niet zo leuk meer! Snap wel dat Berber hm ook niet meer ziet zitten!Ik ben ook een trouwe kijken van Boer zoekt vrouw... heerlijk
Vond boer Frank in het begin echt een leuke gozer... maar god wat een arrogante boerenjong is dat zeg...
Morgen ben ik alweer 7 jaar samen met mn vriendjeDus wij gaan wat gezelligs doen...Mn vriend heeft als het goed is wat leuks geregeld!