xShanty schreef:Ik zou maar bij mij uit de buurt blijven op kamp hoor
Wordt geregeld

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xShanty schreef:En ik zit er precies middenin met L1![]()
Elbrich, Michelle en ik hebben:
Maandag:
Dressuur - 11.00-11.30 - G. Bos
Dressuur - 13.30-14.30 - M. v.d. Broeke
Stalcorvee 16.45
Dinsdag:
Dressuur - 11.00-12.00 J. v.d. Veen
Springen - 16.00-17.00 D. Bakhuis
Woensdag:
Dressuur - 9.30-10.30 D. Larink
Buitenrit - 13.30-15.00 M. de Gans
Keukencorvee 18.30
Donderdag:
Dressuur - 8.30-9.30 Jesse Teune
Walles - 13.30-14.30 F. Buitenhuis
Maar ik ga dus niet op buitenrit..
mistid schreef:Water werkt soms. Je krijgt mij daar alleen wel heeeeeeel boos mee, want ik heb mijn telefoon altijd onder mijn kussen en kan er echt niet tegen als mijn spul vies/nat wordt als ik het niet zelf doe.
riannhuh schreef:mistid schreef:Water werkt soms. Je krijgt mij daar alleen wel heeeeeeel boos mee, want ik heb mijn telefoon altijd onder mijn kussen en kan er echt niet tegen als mijn spul vies/nat wordt als ik het niet zelf doe.
och ik haal met liefde eerst even je telefoon onder je kussen vandaan alvorens ik een emmer water over je hoofd heen leeg
ladyisabelle schreef:ladyisabelle schreef:Nou ik ga maar snel op de scooter naar werk, lucht ziet er niet al te best uit en heb geen zin om in onweer te rijden
Was geen succes, helemaal zeiknat geregend en ook nog smsje dat het slecht weer was dat ik wel thuis kon blijven
Was er al bijna maar goedDus toen maar naar m'n moeder gereden, was bij mijn vader
Dus nu pyamabroek en een vest aangetrokken en weer warm worden
Mies schreef:Ik zit bij Sanne Tamboer, Elbrich en Shanty dan.
Heb dat meisje opgezocht op hyves, ze zit op hetzelfde niveau.
luxket schreef:ik heb opzich ook veel slaap nodig anders ben ik niet te genieten, gewoon ff feesten en dan naar bed, anders heb jeook niks meer aan je lessen
mistid schreef:Ik neem denk ik Ul wel mee, moet nog wel crossbeschermers voor zijn achterbenen in maat M kopen.
Heb zondag na kamp wedstrijd en merk toch dat hij wel echt ritme nodig heeft in het rijden.
Vandaag heb ik de grond gekust op wedstrijd, hij was wat vervelend.