Nicole1995 schreef:winnitou schreef:Waar woont je zus in Friesland?
In Noardburgum
das nog een stuk voorbij Leeuwarden.. was het goed te rijden?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nicole1995 schreef:Het was prima te rijden,wegen waren goed schoon,wel veel mist de hele weg.Wat een hopen sneeuw dar langs de weg,vond hier al veel gevallen....
Ken je het daar?Ze woont aan de rijksstraatweg
Bergen is een super mooie omgeving: je kunt er fijne buitenritten door bos en duin maken en er staan aardig wat leuke woningen MET grond!!!! Beetje boven het budget misschien, maar wel met een erg hoog kwijlgehalte!
LIQUITA schreef:Ik ga boodschappen doen.
Laters!!!
Shenavallie schreef:xan schreef:Ga ff die paardenfilm met autistisch kind kijken
Ik heb het boek gelezen, erg mooi! Een poging gedaan om de film te kijken, maar die kwam voor mij te laat... ben halverwege in slaap gekukeld (zoals gebruikelijk) en werd ergens vannacht wakker omdat de tv nog stond te ruizen, ha ha!
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Ik ga boodschappen doen.
Laters!!!
die heb ik gelukkig allemaal al binnen. Ben net klaar met 3 taarten maken. Rowan heeft geholpen met marsepein kneden, uitrollen en vormpjes uitsteken. Hij vond het heel leuk om te doen en ik heb genoten met zoonlief in de keuken. Nu alles nog schoonmaken, denk dat ik dat alleen zal moeten doen.
: heb hier ook zo'n "kleine grote" man rondlopen, die het super vindt om met mamma in de keuken te fröbelen en dan "ineens" iets anders gaat doen. En dan wel op de momenten dat alles klaar is en alleen nog opgeruimd en schoongemaakt moet worden...