Wij hebben ook wel redelijk hoge nomeringen, voor economie 12 ook een nomering van 2(niet dat ik eco 12 heb
)En voor scheikunde 1.6, dat heb ik dan weer wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
dan heb ik 5,4

dus hij moet geopereerd worden of hij gaat naar de slacht.... ( verhaal erachter is dat de eigenaar van mijn stage haar gekocht heeft omdat ie al naar de slacht zou gaan, maar omdat het zo'n mooi beestje is had hij hem gekocht ) maar ze heeft nog niets opgeleverd. dus hij moet de keuzee maken wat het word. operatie zou rond 2000 euro kosten...
) en dat paard rent naar achter in z'n box en daarna sprint ie naar voren en wilt dus over het hek heen springen... maar z;n achterbenen haalde het niet.. dus hij ging over het hek zeg maar.. en hij had zooo'n pijn, hij zat te kreunen en maar te wijzen met z'n hoofd naar z'n achterbenen... dus toen heeft de eigenaar met de sjofel een kuilbaal gehaald en van onder omhoog getilt dat ie weer terug in z'n stal kwam. hij was eindelijk terug alleen het jammere was dat ie vast zat met z'n rechtervoorbeen aan de zijkant van het hek. dus hij had wat wondjes op z'n achterbenen.. dat was gewoon oppervlakkig, maar z'n voorbeen was helemaal stuk, je kon het bot zien enzo.. echt ontzettend zielig

dus we gingen beginnen met springen. we hadden eerst een balk op de grond en toen 2 galopsprongen ongeveer en toen een stijltje.

en voor de mensen die het vandaag horen, zijn vast ook geslaagd !

!!!
!!