Ik heb vandaag weer wat gewerkt,dat viel niet tegen.
En Tence weer op de baan gereden,wel 50 minuten dit keer. Ik vond hem iets anders lopen dan de afgelopen tijd(wat minder soepel) dus ik denk dan gelijk weer aan het ergste,al is dat ws niet nodig.
Met werken vooralsnog, ik heb van de week een paar keer langer gewerkt, met als toppunt gisteren van acht tot kwart over zeven.. Vanochtend weer om half acht hier.. hopelijk kom ik om vier uur weg...
Mn baas gaat op zakenreis en dan moet er altijd van alles geregeld worden... * zucht *
taverno
Geplaatst: 13-11-09 10:54
Met zulke dagen ben je inderdaad wel aan een weekendje vrij toe.
Ze hebben in een verzorgingshuis in Laren 11 mensen ipv de griepprik Insuline gegeven,daar ben je mooi klaar mee. je zal maar degene zijn die het gegeven heeft.
Nu ga ik helemaal twijfelen of ik wel ingeent wil worden.
Hm, ik zie een mooie laptopaanbieding staan, maar ik heb geen geld eigenlijk.. Wie heeft er ervaring met Windows Vista vs 7?
Splinter
Geplaatst: 13-11-09 11:33
ik heb nu windows 7, bevalt me echt stukken beter dan vista, Het is snel, overzichtelijk en makkelijk,
Vista was precies het tegengestelde
taverno
Geplaatst: 13-11-09 11:37
Cer schreef:
Is insuline slecht?
Als je net zoveel insuline krijgt als wat er in een griepspuit zit gaat je bloedsuiker zo omlaag dat je in coma raakt en daar aan kan overlijden. Dat kan in een paar minuten gebeurd zijn.
Ik ben bijna van Tence gevallen vanmiddag.Hij was ietwat jolig,zag na 4 rondjes baan ineens iets bij de kuilbalen(wapperend plastic)draaide om en ging de andere kant uit,ik draaide hem weer om,hij begon te bokken en achteruit richting sloot,kon hem uit de berm krijgen en hij liep toen achteruit tegen het schrikdraad aan.Toen ging hij wel vooruit en in een soort passage ben ik maar van de baan afgegaan. Het stormde vreselijk en het begon al toen de buren achter de schapen aan gingen rennen.
Daarna heb ik nog even in de buitenbak gereden maar ook daar was hij erg ritselig
Goodmorning! Pff ik mag idd hopen van niet zo! Beter wordt het straks gewoon ff lekker droog!
Splinter: hoe is het nu met je? hoop dat je een beetje goed de nacht doorgekomen bent!
Tiffes gister lekker geschoren, ik hoop dat het dr goed doet!
jarrah
Geplaatst: 14-11-09 11:02
Hey Linds, ik weet trouwens al waardoor gister bij jou alles misliep met scheren... daar kon je paard niks aan doen... het was immers vrijdag de dertiende en jouw paard denkt dat ze een zwarte kat is in plaats van een zwart paard
Splinter
Geplaatst: 14-11-09 11:10
ik zei gister al tegen mn vriend dat het niet handig was om op vr de 13nde te scheren
gaat goed hoor, heb gewoon lekker geslapen, heb eigenlijk meer spierpijn in mn arm, dan in mn buik het valt dus alles mee alleen soms ff benauwd, maar ach
Middag allemaal, voor mij ook eindelijk weekend na vandaag. Kom ik thuis begeeft mijn bank (ikea, 4 maanden oud) het. Natuurlijk heb ik net die bon niet meer, wel het afschrift. Ga morgen terug.. hopen dat ik een nieuwe krijg.
Is het allemaal gelukt met het scheren van Alief splinter? Ik hoop dat na wat spierpijn het resultaat er toch mag zijn .
Van Lisa hoorde ik dat Noah ook schrikkerig was door de wind, maar wel weer een goede leerschool. Dat schrikdraad is lichtelijk vervelend hé Taverno? Ik ben daar precies op hetzelfde punt met flash ook een keer geroosterd. Maar goed, hij weet nu dat hij dat dus niet moet doen haha.