Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Daniellee_

Re: Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 05:38

halloo allemaal!! Haha! lang geleden, maar dan hier ook maar weer eens een berichtje van mij! ik vlieg vandaag om kwart over 12, en land half4 op brussel airport! en vanaf daar... kom ik natuurlijk een bezoekje op de manege brengen:D dus zie jullie vanavond!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 09:39

ATE schreef:
ik ga nu bed in en morgen ff naar mijn pa daar moet ik ook ff papieren ophalen voor de huisarts en papieren van mijn moeder die moet een scan van hoofd laten maken druk druk dus met al die dokters
Sjeemig Jo Ach gut , zit je moeder ook al in de lappenmand? Ik wens je er heel veel sterkte mee Kusje .

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 10:31

oke nog ff een berichtje mijn vader is net opgehaald met de ambulance hij heeft nog steeds erg veel pijn en ze hadden gezegt dat hij dan terug kon komen hij kan niet echt meer zitten dus heb ik via de huisarts een ambulance geregeld ga nu naar hem toe

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:05

ATE schreef:
oke nog ff een berichtje mijn vader is net opgehaald met de ambulance hij heeft nog steeds erg veel pijn en ze hadden gezegt dat hij dan terug kon komen hij kan niet echt meer zitten dus heb ik via de huisarts een ambulance geregeld ga nu naar hem toe

Jee Ate, wat een ellende!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 12:06

Strekte Ate!!!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:07

Nicole, schilderijen van Mary en Valentino zijn super geworden! Ze hangen bij de trap.
Woensdag gaat Tyrone naar de kliniek en dan wordt er een beslissing genomen of hij afgemaakt moet worden. Arm beestje.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:24

ben nu weer thuis heb net ff boodschappen gedaan voor morgen
mijn vader die is opgenomen om betere medicatie te maken tegen de pijn beter zo hij was vanacht al gevallen dus dat kunnen we niet hebben en me moeder die red het ook niet om hem te tillen hopelijk werken de medicijnen nu snel voor hem

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:25

Tytje schreef:
Nicole, schilderijen van Mary en Valentino zijn super geworden! Ze hangen bij de trap.
Woensdag gaat Tyrone naar de kliniek en dan wordt er een beslissing genomen of hij afgemaakt moet worden. Arm beestje.

zeker arm beestje

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:25

LIQUITA schreef:
Strekte Ate!!!

thankss

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:26

LIQUITA schreef:
ATE schreef:
ik ga nu bed in en morgen ff naar mijn pa daar moet ik ook ff papieren ophalen voor de huisarts en papieren van mijn moeder die moet een scan van hoofd laten maken druk druk dus met al die dokters
Sjeemig Jo Ach gut , zit je moeder ook al in de lappenmand? Ik wens je er heel veel sterkte mee Kusje .

mijn moeder die heeft hele kleine hersen infarkten gehad zonder dat ze zelf iets merkte das al wat langer terug maar nu heeft ze soms uitval verschijnsels

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:41

Tytje schreef:

Hee Tytje,super joh!mooi dat ze gelukt zijn.Wat erg voor Tyrone.Hoop dat het goed komt. Ach gut

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 16:43

Veel sterkte Ate met je ouders.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:57

Nou, inderdaad! Wens hem maar sterkte van ons Ja.

Héééérlijk gereden vandaag. Beter dan gisteren want toen ging het echt voor geen meter Nagelbijten / Gniffelen. Blij dus Haha!.

Ate: moest jouw grut niet meedoen aan de B-proefjes vandaag? Was zeker te druk met je vader?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 20:17

Wat was er nou met Charlotte gebeurd(manegepony)ik hoorde zoiets van een scheve kaak en dat ze was blijven steken in het hek ofzo??En dat ze alleen nog maar biks kan eten?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 21:38

Yinari schreef:
Nou, inderdaad! Wens hem maar sterkte van ons Ja.

Héééérlijk gereden vandaag. Beter dan gisteren want toen ging het echt voor geen meter Nagelbijten / Gniffelen. Blij dus Haha!.

Ate: moest jouw grut niet meedoen aan de B-proefjes vandaag? Was zeker te druk met je vader?

nee de meiden waren te laat met opgeven van de proefjes

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 21:39

Nicole1995 schreef:
Wat was er nou met Charlotte gebeurd(manegepony)ik hoorde zoiets van een scheve kaak en dat ze was blijven steken in het hek ofzo??En dat ze alleen nog maar biks kan eten?

ik hoorde ook zoiets vanavond ze heeft met haar hoofd vast gezeten tussen de deur van de pony stallen hopelijk knapt ze er wel van op dat ze nu bij ate in de gang staat

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 21:41

morgen weer druk dagje eerst ff paard en pony s doen dan nog laatste boodschappen doen dan ff naar pappa toe en dan de visite ontvangen voor verjaardag van linda

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 21:47

ATE schreef:
Nicole1995 schreef:

ik hoorde ook zoiets vanavond ze heeft met haar hoofd vast gezeten tussen de deur van de pony stallen hopelijk knapt ze er wel van op dat ze nu bij ate in de gang staat
Ieuwww...dat klinkt niet fijn Verdrietig . Arme Charlotte Ach gut .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 21:53

ATE schreef:
morgen weer druk dagje eerst ff paard en pony s doen dan nog laatste boodschappen doen dan ff naar pappa toe en dan de visite ontvangen voor verjaardag van linda
En ik ben de visite (o.a. natuurlijk) Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 21:55

Tytje schreef:
Wat hoor je toch een nare berichten steeds...jaggie Verdrietig . Ik zal duimen dat het mee valt .

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 21:58

Hoi allemaal!

Long time no speak! Haha!
Ik ben vandaag weer bij Mirthe op bezoek geweest, was gezellig! Koffie (of thee)! Het gaat alleen nog steeds niet goed met haar.... Ach gut Ze is onlangs wéér geopereerd en loopt nog steeds minimaal tweemaal per week bij het VU voor controle en daarnaast een paar keer per week bij Fysio. Bij de laatste operatie zijn er weer twee enorme pennen in haar heupen gezet (nu een stukje hoger dan de vorige keer). Men overweegt om haar nogmaals te opereren in verband met de drain in haar hoofd (deze werkt niet optimaal). Ze baalt enorm dat ze nog steeds niet langer dan 5 minuten (hooguit 1 keer per week) op bezoek kan bij Oscar, omdat zitten (zelfs in een rolstoel) heel pijnlijk is en heeeel vermoeiend Ziek . Ondanks dat Mirthe niet (lang) kan staan of zitten en ze dus voornamelijk liggend de dag doorbrengt (sinds enkele dagen kan ze bijvoorbeeld weer met 1 stok in plaats van twee naar de wc of de voordeur), was het wel een gezellig bezoekje Ja ! Ik moest iedereen de groeten doen, dus bij deze! Knipoog

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 21:58

LIQUITA schreef:
ATE schreef:
En ik ben de visite (o.a. natuurlijk) Afbeelding

Haha! Haha! Haha! Knipoog

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:21

Shenavallie schreef:
Hoi allemaal!

Long time no speak! Haha!
Ik ben vandaag weer bij Mirthe op bezoek geweest, was gezellig! Koffie (of thee)! Het gaat alleen nog steeds niet goed met haar.... Ach gut Ze is onlangs wéér geopereerd en loopt nog steeds minimaal tweemaal per week bij het VU voor controle en daarnaast een paar keer per week bij Fysio. Bij de laatste operatie zijn er weer twee enorme pennen in haar heupen gezet (nu een stukje hoger dan de vorige keer). Men overweegt om haar nogmaals te opereren in verband met de drain in haar hoofd (deze werkt niet optimaal). Ze baalt enorm dat ze nog steeds niet langer dan 5 minuten (hooguit 1 keer per week) op bezoek kan bij Oscar, omdat zitten (zelfs in een rolstoel) heel pijnlijk is en heeeel vermoeiend Ziek . Ondanks dat Mirthe niet (lang) kan staan of zitten en ze dus voornamelijk liggend de dag doorbrengt (sinds enkele dagen kan ze bijvoorbeeld weer met 1 stok in plaats van twee naar de wc of de voordeur), was het wel een gezellig bezoekje Ja ! Ik moest iedereen de groeten doen, dus bij deze! Knipoog

doe haar de groeten terug en wens haar veel sterkte

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 05:14

Nicole1995 schreef:

Ja, ze heeft inderdaad tussen de deur gezeten (die werd blijkbaar zo dichtgeklapt zonder te kijken of daar nog een ponyhoofd tussenzat Rolleyes ).
Daardoor heeft ze nu een aangezichtsspier verlamd. Of dat tijdelijk is of permanent is eventjes afwachten. Het lijkt gelukkig alleen effect op haar lippen te hebben, haar kaken staan wel recht. Het maakt het eten er natuurlijk niet gemakkelijker op .

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 11:39

Tytje schreef:

Ah, wat zielig Ach gut . Kan hij niet meer onder het zadel, of ook niet meer pijnvrij in de wei? Hopelijk gaat het woensdag de goede kant uit...

Heb je geen foto van hoe je foto's op canvas hangen. Ben heel benieuwd namelijk Tong uitsteken