lang geleden, maar dan hier ook maar weer eens een berichtje van mij! ik vlieg vandaag om kwart over 12, en land half4 op brussel airport! en vanaf daar... kom ik natuurlijk een bezoekje op de manege brengen:D dus zie jullie vanavond!! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
lang geleden, maar dan hier ook maar weer eens een berichtje van mij! ik vlieg vandaag om kwart over 12, en land half4 op brussel airport! en vanaf daar... kom ik natuurlijk een bezoekje op de manege brengen:D dus zie jullie vanavond!! ATE schreef:Sjeemig Joik ga nu bed in en morgen ff naar mijn pa daar moet ik ook ff papieren ophalen voor de huisarts en papieren van mijn moeder die moet een scan van hoofd laten maken druk druk dus met al die dokters
, zit je moeder ook al in de lappenmand? Ik wens je er heel veel sterkte mee
. ATE schreef:oke nog ff een berichtje mijn vader is net opgehaald met de ambulance hij heeft nog steeds erg veel pijn en ze hadden gezegt dat hij dan terug kon komen hij kan niet echt meer zitten dus heb ik via de huisarts een ambulance geregeld ga nu naar hem toe
Tytje schreef:Nicole, schilderijen van Mary en Valentino zijn super geworden! Ze hangen bij de trap.
Woensdag gaat Tyrone naar de kliniek en dan wordt er een beslissing genomen of hij afgemaakt moet worden. Arm beestje.
LIQUITA schreef:Strekte Ate!!!
LIQUITA schreef:ATE schreef:Sjeemig Joik ga nu bed in en morgen ff naar mijn pa daar moet ik ook ff papieren ophalen voor de huisarts en papieren van mijn moeder die moet een scan van hoofd laten maken druk druk dus met al die dokters, zit je moeder ook al in de lappenmand? Ik wens je er heel veel sterkte mee
.
Tytje schreef:Nicole, schilderijen van Mary en Valentino zijn super geworden! Ze hangen bij de trap.
Woensdag gaat Tyrone naar de kliniek en dan wordt er een beslissing genomen of hij afgemaakt moet worden. Arm beestje.

.
. Blij dus
. Yinari schreef:Nou, inderdaad! Wens hem maar sterkte van ons.
Héééérlijk gereden vandaag. Beter dan gisteren want toen ging het echt voor geen meter. Blij dus
.
Ate: moest jouw grut niet meedoen aan de B-proefjes vandaag? Was zeker te druk met je vader?
Nicole1995 schreef:Wat was er nou met Charlotte gebeurd(manegepony)ik hoorde zoiets van een scheve kaak en dat ze was blijven steken in het hek ofzo??En dat ze alleen nog maar biks kan eten?
ATE schreef:Ieuwww...dat klinkt niet fijnNicole1995 schreef:Wat was er nou met Charlotte gebeurd(manegepony)ik hoorde zoiets van een scheve kaak en dat ze was blijven steken in het hek ofzo??En dat ze alleen nog maar biks kan eten?
ik hoorde ook zoiets vanavond ze heeft met haar hoofd vast gezeten tussen de deur van de pony stallen hopelijk knapt ze er wel van op dat ze nu bij ate in de gang staat
. Arme Charlotte
. ATE schreef:En ik ben de visite (o.a. natuurlijk)morgen weer druk dagje eerst ff paard en pony s doen dan nog laatste boodschappen doen dan ff naar pappa toe en dan de visite ontvangen voor verjaardag van linda
Tytje schreef:Wat hoor je toch een nare berichten steeds...jaggieNicole, schilderijen van Mary en Valentino zijn super geworden! Ze hangen bij de trap.
. Ik zal duimen dat het mee valt .
Het gaat alleen nog steeds niet goed met haar....
Ze is onlangs wéér geopereerd en loopt nog steeds minimaal tweemaal per week bij het VU voor controle en daarnaast een paar keer per week bij Fysio. Bij de laatste operatie zijn er weer twee enorme pennen in haar heupen gezet (nu een stukje hoger dan de vorige keer). Men overweegt om haar nogmaals te opereren in verband met de drain in haar hoofd (deze werkt niet optimaal). Ze baalt enorm dat ze nog steeds niet langer dan 5 minuten (hooguit 1 keer per week) op bezoek kan bij Oscar, omdat zitten (zelfs in een rolstoel) heel pijnlijk is en heeeel vermoeiend
. Ondanks dat Mirthe niet (lang) kan staan of zitten en ze dus voornamelijk liggend de dag doorbrengt (sinds enkele dagen kan ze bijvoorbeeld weer met 1 stok in plaats van twee naar de wc of de voordeur), was het wel een gezellig bezoekje
! Ik moest iedereen de groeten doen, dus bij deze!
LIQUITA schreef:ATE schreef:En ik ben de visite (o.a. natuurlijk)morgen weer druk dagje eerst ff paard en pony s doen dan nog laatste boodschappen doen dan ff naar pappa toe en dan de visite ontvangen voor verjaardag van linda
Shenavallie schreef:Hoi allemaal!
Long time no speak!![]()
Ik ben vandaag weer bij Mirthe op bezoek geweest, was gezellig!Het gaat alleen nog steeds niet goed met haar....
Ze is onlangs wéér geopereerd en loopt nog steeds minimaal tweemaal per week bij het VU voor controle en daarnaast een paar keer per week bij Fysio. Bij de laatste operatie zijn er weer twee enorme pennen in haar heupen gezet (nu een stukje hoger dan de vorige keer). Men overweegt om haar nogmaals te opereren in verband met de drain in haar hoofd (deze werkt niet optimaal). Ze baalt enorm dat ze nog steeds niet langer dan 5 minuten (hooguit 1 keer per week) op bezoek kan bij Oscar, omdat zitten (zelfs in een rolstoel) heel pijnlijk is en heeeel vermoeiend
. Ondanks dat Mirthe niet (lang) kan staan of zitten en ze dus voornamelijk liggend de dag doorbrengt (sinds enkele dagen kan ze bijvoorbeeld weer met 1 stok in plaats van twee naar de wc of de voordeur), was het wel een gezellig bezoekje
! Ik moest iedereen de groeten doen, dus bij deze!

Nicole1995 schreef:Wat was er nou met Charlotte gebeurd(manegepony)ik hoorde zoiets van een scheve kaak en dat ze was blijven steken in het hek ofzo??En dat ze alleen nog maar biks kan eten?
).
. 
. Kan hij niet meer onder het zadel, of ook niet meer pijnvrij in de wei? Hopelijk gaat het woensdag de goede kant uit...