Ik wil ook nog zo'n leuke trainingsbroek . Gewoon voor in het vliegtuig (vlieg maar 2x per jaar maar goed , vindt het wel een mooi excuus ). En ik heb nu al 4 shirtjes en daar komt vast nog bij... En boxers ik weet het niet eens meer hoeveel dat er zijn .
Maar dat duren kledingsmaak hebben is bij mij echt echt een probleem... Mijn eigen kleding is altijd al duur, ga ik naar de uitverkoop dan beland ik altijd bij de nieuwe collectie . En tja ook altijd merken....
En met paardrijkleding is het hetzelfde . Elke broek die ik uit het rek trek is duurder als 100 euro . En de laarzen ga ik niet eens over beginnen . De truien zijn dan vaak wel weer goedkoop , maar als ik dan weer jassen gaat uitzoeken....
De zeeman... Hmmm daar zie je mij alleen als ik goedkoop pakpapier voor op mijn werk moet halen en voor babykleertjes als er weer eens iemand een baby heeft gehad . (die zijn daar lekker goedkoop en toch nog wel redelijk leuk). Maar ik heb er voor mezelf nog nooit wat gekocht .
Het meest goedkope wat ik nog aan kleding haal is bij de bristol . Schoenen haal ik vaak wel weer goedkoop. Die gaan dan ook maar een seizoen mee en dan doen ze het ook niet meer... En soms koop ik ook wel eens dure laarzen en die gaan weer iets langer mee .
Bij de bristol koop ik ook wel eens iets, al vind ik er de laatste tijd weinig leuke dingen. Lijkt wel alsof ze daar nooit iets nieuws binnenkrijgen...
Koop overal altijd iets... (Heel weinig in een keer )