Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:53

Doei!

Ik heb op stal nog ff naar d'r gezwaaid... Tong uitsteken Wat zal 't rustig zijn de komende periode... Nagelbijten / Gniffelen

Btw, snap echt niet dat d'r mensen zijn die 't risico nemen met zo'n staartblokkadeding...

Ohja had gemaild enzo over m'n teugels omdat ik de TrTr code wou van 't pakketje, kreeg ik terug dat 't systeem 't die dag niet goed deed en dat ze dus geen nummer hadden (yeah right...). Toen moest en zou m'n ma gelijk 't nummer hebben van de winkel, kreeg ze iemand anders aan de lijn die zegt jah als ze dat zegt is 't niet verzonden... Rolleyes Dus als 't goed is zijn m'n teugels alsnog verzonden gisteren. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 08:51

Haha nou we zullen haar vast en zeker missen hoor Ja

Klinkt idd niet erg lekker dat met die staarten. Stom zeg, dat mensen die risico's willen nemen

Ok, dat is echt wel vreemd. Dus je teugels zijn nu al 3x verzonden? Ben benieuwd of ze aan gaan komen deze week Nagelbijten / Gniffelen Ik hoop het wel voor je! Anders kan je denk ik beter je geld terugvragen en naar Storm gaan ofzo.

De Honcho zal vast weer erg goed van pas komen vandaag he? Wat een rotweer zeg... Dan is uit bed komen op maandag nóg moeilijker Tong uitsteken

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 08:57

dacht ik lekker naar Nomad te gaan haha, ik wacht wel even tot het einde van de middag..rotweer

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 08:58

Miss_Montana schreef:
Haha nou we zullen haar vast en zeker missen hoor Ja

Klinkt idd niet erg lekker dat met die staarten. Stom zeg, dat mensen die risico's willen nemen

Ok, dat is echt wel vreemd. Dus je teugels zijn nu al 3x verzonden? Ben benieuwd of ze aan gaan komen deze week Nagelbijten / Gniffelen Ik hoop het wel voor je! Anders kan je denk ik beter je geld terugvragen en naar Storm gaan ofzo.

De Honcho zal vast weer erg goed van pas komen vandaag he? Wat een rotweer zeg... Dan is uit bed komen op maandag nóg moeilijker Tong uitsteken

Ze was om 10 over 8 weer fris en fit op stal, die teugels die komen deze week echt wel, geloof me ik was niet heel aardig maar hoefde er ook niet veel voor te doen. Ik weet niet waar ze het lef vandaan haalde om te zeggen dat ze al verstuurd waren, toen Suus het zei heb ik meteen de telefoon gepakt, ik moest meteen de adresgegevens opgeven en dinsdag of woensdag komen ze!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 10:39

Haha nou dan zullen ze idd wel verschijnen! Maar wel vervelend dat het op die manier moet zeg. Je zou toch anders verwachten via die winkel.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 12:42

Het zou bij mij de eerste en de laatste keer geweest zijn dat ik daar zou bestellen!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:49

Kom vandaag op een ander forum de nieuwe Breyer modellen tegen voor volgend jaar.

Suus, ze gaan Big Chex to Cash uitbrengen! Vind je hem er een beetje op lijken?

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:52

Kwijl Mooi zeg! Die spieren! Breyer blijft echt prachtig Ja

Wat zit die vrouw erachter trouwens charmant te doen ROFL

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:09

Deze vind ik ook erg schattig:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:43

Die is ook leuk ja Lachen

Soms word je echt knettergek van sommige collega's Gestoord Diegene met wie ik altijd mot heb heeft me laatst uitgelegd hoe een HELE reis geannulleerd word in ons betalingssysteem. Ok, dat snapte ik: geen probleem. Vervolgens krijgen we vandaag een reisgroep van 5 mensen waarvan 1 wil annulleren. Eerst nam mijn collega het over (aangezien ze weet dat ik nog niet bekend ben met die verzekeringen) en vervolgens zei ze dat ik het wel even kon annulleren. Heb ernaar gekeken alleen omdat het dus een deel-annullering was snapte ik er niet veel van. Maar aangezien ik dus weer eens met mijn o zo behulpzame collega zit kreeg ik niet veel antwoorden op mijn vragen. Leuk bij iets wat je dus nooit eerder gedaan hebt . Heb het maar gedaan met de antwoorden die ik kreeg en ja, dan zitten er foutjes in. Gaat ze tegen mij lopen zeiken over dat het fout is. Ja, wat wil ze verdomme dat ik doe? Als zij geen of halve (aka dat-hoor-je-toch-te-weten) antwoorden geeft waar ik niets aan heb? En eerlijk, ik hoor dat dus niet te weten want niemand hier heeft me ooit wat uitgelegd erover. Als ik iets uitgelegd krijg weet ik heus wel hoe iets moet, maar als ik het zo in mijn schoot geworpen krijg van 'doe er maar iets mee' dan weet ik het ook niet meer hoor Hamer

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:44

Dat hoofd de echte is veeeel gaver.

Da's ook enorm niet praktisch dat je dingen moet gaan doen die je half uitgelegd zijn...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:17

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:24

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:37

Doei! Doei! Doei!

Hallooooo

Ben even aan het bokken onder de ICT les op school. Jaja, Eva zit weer op school. Ik doe dus nu MBO beveiliging 2, het is een hele MBO opleiding, die we in een jaar tijd mogen doen, maar we hoeven maar drie weken naar school Verward

En nu heb ik dus ICT les, ben maar begonnen met de proefexamens en ik ben voor alle vier de onderdelen dik geslaagd, zonder mijn boek zzelfs maar open te slaan. Gelukkig is de leraar relaxed en mogen we onze mail, hyves enz enz nakijken onder de les duzzz...

O ja, de leraar komt zelfs dingen over Word aan me vragen omdat hij weet dat ik secretaresse ben geweest Clown Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:40

Lijkt me idd heel relaxed zo, die drie weekjes school! Wat houden die ICT lessen eigenlijk in?

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:41

Leuke naam trouwens: Helluva Chex Haha!

Die hadden we moeten nemen voor Roxy.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:44

Doei! Joh wat grappig dat je weer op school zit! Op welke school zit je nu?

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:45

Hmm, we moeten vier examens doen. Windows, Word, Excel en Internet. Het zijn wel een beetje rare vragen, en ik scoorde op Word nog het minst. (Ik had ze wel goed, maar op een andere manier dan het systeem wilde). Maar je krijgt 30 vragen en je moet 55% scoren dus je moet er 16 goed hebben.

Ik scoorde op Internet 84%, op Excel 80%, op Windows 73% en op Word 63%.

Dus ik kan rustig bokken en me niet druk maken..... Haha! Clown Bloos

De rest is overigens minder easy hoor, maatschappijleer hadden we gister en dat viel me best tegen....

Verders leuke mensen en ik heb al een carpooler gevonden die me 's morgens wakker belt Bloos

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:45

Ik zit op het ROC midden Nederland in Nieuwegein

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 12:14

Knap dat je dat weer allemaal kan zeg. Ik zou er niet aan moeten denken weer terug naar school te moeten

Wat een eind weg trouwens! Leuk dat je een carpoolmaatje gevonden hebt Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 12:49

Scheelt iig dat hij je wakker belt Haha!, en als je de kosten voor het reizen kunt delen is dat meegenomen.

Net telefoon van Eef, Glory is weer gescand en nog steeds drachtig, wel een ontzettende opluchting! Hier ben ik echt heel blij mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 12:56

Go jij! Go jij! Glory word vast en zeker een goede moeder!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 14:02

Dat hoop ik iig wel.

Ik wordt helemaal vrolijk als ik naar buiten kijk. Als dit weer een paar daagjes aanhoudt, kunnen de paarden misschien weer de paddock op?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 16:17

Het schijnt nu beter te blijven en vrijdag weer heel heet te worden! Dus hopelijk drogen de paddockjes vrij snel op. Aan de kant van Whis staat er weer een laag water in in het midden Nagelbijten / Gniffelen Hopelijk trekt het snel weg.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 16:19

Tja, jij vroeg om regen, niet ik Lips are sealed

Ik denk dat ik de tent vandaag maar wat eerder ga verlaten. De afdeling verkoop is hem al gesmeerd, moet ik echt nu als enige de telefoon bemannen?