Ik heb op stal nog ff naar d'r gezwaaid...
Wat zal 't rustig zijn de komende periode... 
Btw, snap echt niet dat d'r mensen zijn die 't risico nemen met zo'n staartblokkadeding...

Ohja had gemaild enzo over m'n teugels omdat ik de TrTr code wou van 't pakketje, kreeg ik terug dat 't systeem 't die dag niet goed deed en dat ze dus geen nummer hadden (yeah right...). Toen moest en zou m'n ma gelijk 't nummer hebben van de winkel, kreeg ze iemand anders aan de lijn die zegt jah als ze dat zegt is 't niet verzonden...
Dus als 't goed is zijn m'n teugels alsnog verzonden gisteren.

Mooi zeg! Die spieren! Breyer blijft echt prachtig

Diegene met wie ik altijd mot heb heeft me laatst uitgelegd hoe een HELE reis geannulleerd word in ons betalingssysteem. Ok, dat snapte ik: geen probleem. Vervolgens krijgen we vandaag een reisgroep van 5 mensen waarvan 1 wil annulleren. Eerst nam mijn collega het over (aangezien ze weet dat ik nog niet bekend ben met die verzekeringen) en vervolgens zei ze dat ik het wel even kon annulleren. Heb ernaar gekeken alleen omdat het dus een deel-annullering was snapte ik er niet veel van. Maar aangezien ik dus weer eens met mijn o zo behulpzame collega zit kreeg ik niet veel antwoorden op mijn vragen. Leuk bij iets wat je dus nooit eerder gedaan hebt
Glory word vast en zeker een goede moeder!