Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 00:09

Mad, mooi onderschrift

Lekker met Bizzie gelest vanavond!! Het rechtergalopknopje zit er weer op... geen buitenstelling dit x maar binnenstelling.. hihi het verandert ook met de week. Pling

Mijn pessoabit heb ik ook weer terug, Mike vond het helemaal super (voor paard van 1.80m die nogal drammer was ofzo) Ben benieuwd wat hij van de pelham vindt, die gaat hij deze week uittesten... Maf eigenlijk dat een recreatieruiter wel de werking weet van zo'n bit, maar zo'n hoge dressuurrijder niet Haha! sorry als je meeleest Clown
Zonder Steffi v.d. Laarse had ik pessoa waarsch ook nooit gevonden, ben nog steeds zo blij dat ze me dit bit heeft aangeraden OK dan! mocht Steffi meelezen: bedankt Haha! Haha!

Inmiddels weer bedtijd, dus tot morgen en weltrusten allemaal!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 00:57

madelon31 schreef:
hoi aniet ik ben er maar ga nu ook echt weer weg...moet slapen morgen weer vroeg en gezond op hoop ik...

en nu ben ik er weer ff,kom net uit mijn werk en ga zo dus ook weer slapen,we blijven elkaar maar missen hihi.Als jij niet gaat huilen van je onderschrift doe ik het wel. snik snik.
truste

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 00:58

Moest van Anita wat vaker voor 1 uur snachts op Bokt zijn dus bij deze Haha!

Madje graag gedaan hoor, bij Par was niet een optie, maar gelukkig ging Xeen haar kleine dondersteen naar buiten gooien en daar mocht na veel smeekwerk Donna dan wel bij Knipoog
Heb ook ngo een stuk met Par en Melis en Donna gewandeld, was wel geinig, Donna wou bij elke stap een hap gras en Par wou gewoon geen stap meer Haha!

Vanmiddag wel lekker gereden, wou even stap, en vooral de draf en de overgangen doornemen.
En tsja..dan moet je stoppen als je van plan bent te stoppen en niet denken ach 1 galopje om het af te leren.
Resultaat?
Een uit elkaar gevallen hafnaf die met een lange nek en het bit tussen haar tanden een soort van miep miep probeerde na te doen (kleremerries ook altijd Hamer )
En natuurlijk was ze gelijk onstuurbaar en de rem zat opeens ergens anders, maar ik vond hem op het moment dat ik mijn handen een halve meter de lucht ingooide, heel ver naar voren leunde en mijn beugel verloor Duivel Haha!
Daarna nog een keer rustig draven en opnieuw aanspringen en huppakeeeeee....paard weer kwijt Tong uitsteken
Maar na een rondje kreeg ik haar er gelukkig weer redelijk bij en zijn we na nog een rondje relaxed terug gegaan.

Xeen heeft al die tijd netjes in het midden gewacht tot Par klaar was, denk alleen wel dat Vesje er nu weer een nieuw trucje bij heeft Xeen Knipoog
Die stond alles met recht opstaande oren te volgen.

En dat was hem weer voor vandaag, weinig te melden maar wou even verslag doen van mijn anti Anky rijgebeuren van vandaag Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 00:59

anous ik heb na mijn werk aan de perzik likeur gezeten.Heerlijk.
Echt niet goed voor je hoor het smaakt echt naar meer.Volgens mij word je er ook nog stomdronken van haha

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 00:59

Aniet....?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 01:02

Sily schreef:
Moest van Anita wat vaker voor 1 uur snachts op Bokt zijn dus bij deze Haha!

Madje graag gedaan hoor, bij Par was niet een optie, maar gelukkig ging Xeen haar kleine dondersteen naar buiten gooien en daar mocht na veel smeekwerk Donna dan wel bij Knipoog
Heb ook ngo een stuk met Par en Melis en Donna gewandeld, was wel geinig, Donna wou bij elke stap een hap gras en Par wou gewoon geen stap meer Haha!

Vanmiddag wel lekker gereden, wou even stap, en vooral de draf en de overgangen doornemen.
En tsja..dan moet je stoppen als je van plan bent te stoppen en niet denken ach 1 galopje om het af te leren.
Resultaat?
Een uit elkaar gevallen hafnaf die met een lange nek en het bit tussen haar tanden een soort van miep miep probeerde na te doen (kleremerries ook altijd Hamer )
En natuurlijk was ze gelijk onstuurbaar en de rem zat opeens ergens anders, maar ik vond hem op het moment dat ik mijn handen een halve meter de lucht ingooide, heel ver naar voren leunde en mijn beugel verloor Duivel Haha!
Daarna nog een keer rustig draven en opnieuw aanspringen en huppakeeeeee....paard weer kwijt Tong uitsteken
Maar na een rondje kreeg ik haar er gelukkig weer redelijk bij en zijn we na nog een rondje relaxed terug gegaan.

Xeen heeft al die tijd netjes in het midden gewacht tot Par klaar was, denk alleen wel dat Vesje er nu weer een nieuw trucje bij heeft Xeen Knipoog
Die stond alles met recht opstaande oren te volgen.

En dat was hem weer voor vandaag, weinig te melden maar wou even verslag doen van mijn anti Anky rijgebeuren van vandaag Haha!

hey Syllie.Nou dat heb ik dus allemaal maar weer gemist.Was net op tijd op mijn werk en nu net thuis.ga zo lekker slapie doen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 01:04

Ach Nietje, je kan alles navragen aan Xeen hoor, die heeft uitgebreid kunnen genieten van ons klein komedie drama queen gebeuren Tong uitsteken

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 01:08

had het graag gezien .Xeen had moeten filmen.Die vrouwen die kwamen kijken waren ook van mijn oude stal,was heel toevallig.Staan sinds een maand of 4 op stal ff verder dan mijn oude stal,maar hebben het daar ook niet naar hun zin.Dus zijn zich aan het orieenteren op andere stalling.Onze stal was eigenlijk net iets te ver.De eigenaresse moet uit Den-Haag komen fietsen .nou ze zien maar hoor.Zijn wel aardige meiden.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 01:09

Uit Den Haag fietsen....bbrrr....moet er niet eens aan denken om vanuit Ypenburg te fietsen (ok officieel ook Den Haag)
Denk dat ik maar ga verhuizen richting stal, netjes in Tanthof, lekker dichtbij de winkel en bij stal.

Maar denk niet dat Ro er in trapt, verhuizen om dichter bij de paarden te zijn Tong uitsteken

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 01:10

Blijven proberen meid haha ik ga slapie doen hoor ,morgen ook weer drukke dag truste

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 01:12

Truste, ga zo ook plat

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 10:30

goede morgen.Is iedereen hier weggewaaid.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 10:34

mogguh, ik ben niet weggewaaid hoor, zit keurig op mijn werk Haha!

Jij bent ook vroeg op zeg Clown

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 10:53

ja valt niet tegen he .Gister een likeurtje geprobeert,was erg lekker.ga zo naar de paarden,met auto anders waai ik mijn brommer af en dan moet ik gauw weer weg ,want ik moet nog ff nieuw matras kopen.Daarna weer werken dus drukke dag.
Les met Bies ging goed he.Weet niet of ik het met losgooien red,ik doe mijn best.

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 16:10

je ik ben er ook weer Haha! tjaa school is weer begonnen dus heb weer minder tijd om te bokken Boos! school gata voor Schijnheilig

en wat leuk voor daphne dat ze een zooontje heeft Haha! heeft hij al een naam ?? Haha!

mjaa ben gister alleen met doxje wezen buiten rijden hij was super braaf Haha! alleen bij de eerste brug kwam hij omhoog maar die brug vind hij altijd eng wonen daar misschien kabouters of trollen ofzoo ... Blond tjaa verder was hij echt super braaf Haha! ben zoo trots op hem!! Haha! Go jij! Go jij! vandaag heeft hij een rustdagje anders rij ik vier dagen achter mekaar das een beetje teveel van het goede. Morgen komt cilla en donderdag noes hihi ik ga me knollie missen Tong uitsteken vrijdag ben ik er dan weer Haha! ik kom zoo nog ffies Haha!

mjaa dan gata ickk nu mar Doei! Kusje

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 16:18

Pfff, ik zit nog op school :S
echt kl*te moet nog tot 5 uur Verdrietig
Iedereen gelyk meedelijden hea Tong uitsteken haha

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 16:24

Tjonge jonge wat een wind zeg. Gelukkig is het wel droog. Paardjes hebben nog wel ruim een uur buitengestaan.
Blando heeft volgens Hellen goede vooruitgangen geboekt in die 14 dagen dat we (ook Naomi de verzorgster) bezig zijn met hem. Ze vond hem er goed uitzien verder, beter als 14 dagen geleden. Vandaag zijn we bezig geweest met een halster van (ben de naam vergeten, niet emiel voest maar iets van hemfling ofzo Verward ) Ik ben zelfs tot in de bocht wezen lopen van de oprijlaan zonder al teveel problemen en dat met die wind..... Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 16:53

Oja.......Vernania Boos! sluit Amber steeds op door het haakje van haar luikje open te maken.....hoe ze het doet ik weet het niet. Ik heb nu het deurtje vastgezet met het halster van Amber, beetje lastige constructie maar het werkt wel geloof ik. Is toch zielig voor Amber kan ze niet meer naar buiten kijken...... Huilen

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 17:03

Hee Hee Lachen

Weer een dagje school erop zitten.
Was wel gezellig. *LOL*

Wat leuk dat Daphne een zoon heeft! Pling
Gefeliciteerd!
En ja Tess volgens mij staat bij de mededeling dat ze een zoon heeft de naam erbij...? Bloos

Merel, zozo 35 euro gevonden? Bloos!
Ik vind nooit meer dan 50 cent.
En Leonardo DiCaprio is zoo leuk. Lovers
Heb gister nog zitten kwijlen bij Oprah, daar was ie te gast. Cool

Tess, jaa Doxje rijden donderdag.
Eerst Pina natuurlijk aan de beurt.
Die ga ik ook rijden of longeren, en anders rijd ik haar Vrijdag of allebei. Clown

Femke, ik heb zo'n medelijden met je.
Ik zal aan je denken als ik lekker hier zit te compen. Schijnheilig

studentje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 17:56

Hahaha die Vernania... slimmerd is het toch. Enne arme Amber uiteraard hihi Clown ! Dox sloot zichzelf op door zijn eigen luik dicht te gooien, maar het is natuurlijk leuker om een ander paard op te sluiten Haha! . Maar bij Dox hielp een stro-touwtje dus die constructie moet ook bij die 2 mutsen werken Vork . En Nous, begin maar niet over Leonardo want ik ben echt zo'n beetje bij de psychiater beland toen hij met Gisele ging daten Verdrietig . Maar dat is nu uit Go jij! Go jij! !!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 17:59

Doei!

Vandaag echo,
niet zo geweldig eten t niet zeker, maar mn nier zach er op de echo, opgezegt uit ofzo. de rand dan ...
Ik snapte het niet helemaal, maar het was dus niet helemaal normaal.
Dinsdag uitslag

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:00

Xeen dat is niet leuk om te horen.
Maar denk er niet het slechtste van.
Ze weten het niet nog zeker. Lachen

Maar ik zal voor je duimen.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 18:03

Verdrietig ik hoop niet dat 't t is

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:05

scholiertje schreef:
Hahaha die Vernania... slimmerd is het toch. Enne arme Amber uiteraard hihi Clown ! Dox sloot zichzelf op door zijn eigen luik dicht te gooien, maar het is natuurlijk leuker om een ander paard op te sluiten Haha! . Maar bij Dox hielp een stro-touwtje dus die constructie moet ook bij die 2 mutsen werken Vork . En Nous, begin maar niet over Leonardo want ik ben echt zo'n beetje bij de psychiater beland toen hij met Gisele ging daten Verdrietig . Maar dat is nu uit Go jij! Go jij! !!

Haha, arme jij. Haha!
Maar hij is volgens mij weer avail(e)ble (whoeeei, schreef ik dat goed? Schijnheilig )

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 18:06

Xeen schreef:
Verdrietig ik hoop niet dat 't t is

Nee dat hoop ik ook niet.
Maar iedereen zal vast wel meeduimen.
En zelf ook positief blijven, misschien dat het helpt. Lachen
En als het zo is, is het toch nog op tijd om te behandelen?