Moest van Anita wat vaker voor 1 uur snachts op Bokt zijn dus bij deze
Madje graag gedaan hoor, bij Par was niet een optie, maar gelukkig ging Xeen haar kleine dondersteen naar buiten gooien en daar mocht na veel smeekwerk Donna dan wel bij
Heb ook ngo een stuk met Par en Melis en Donna gewandeld, was wel geinig, Donna wou bij elke stap een hap gras en Par wou gewoon geen stap meer
Vanmiddag wel lekker gereden, wou even stap, en vooral de draf en de overgangen doornemen.
En tsja..dan moet je stoppen als je van plan bent te stoppen en niet denken ach 1 galopje om het af te leren.
Resultaat?
Een uit elkaar gevallen hafnaf die met een lange nek en het bit tussen haar tanden een soort van miep miep probeerde na te doen (kleremerries ook altijd

)
En natuurlijk was ze gelijk onstuurbaar en de rem zat opeens ergens anders, maar ik vond hem op het moment dat ik mijn handen een halve meter de lucht ingooide, heel ver naar voren leunde en mijn beugel verloor
Daarna nog een keer rustig draven en opnieuw aanspringen en huppakeeeeee....paard weer kwijt
Maar na een rondje kreeg ik haar er gelukkig weer redelijk bij en zijn we na nog een rondje relaxed terug gegaan.
Xeen heeft al die tijd netjes in het midden gewacht tot Par klaar was, denk alleen wel dat Vesje er nu weer een nieuw trucje bij heeft Xeen
Die stond alles met recht opstaande oren te volgen.
En dat was hem weer voor vandaag, weinig te melden maar wou even verslag doen van mijn anti Anky rijgebeuren van vandaag