stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 23:27

sjorsie schreef:
Abel is nu zo goed als verkocht, ik heb alleen een klein probleempje de nieuwe eigenarresse heeft geen vervoer om hem naar de nieuwe stal te brengen en ik heb geen auto of trailer, lastig, want dan zou hij vrijdag of van het weekend al kunnen verhuizen, stal is niet ver weg hoor in Wormer. Iemand ideetjes?

Piet?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 23:32

Morgen, don en vrij ben ik lekker rond 9 uur op stal,
ik haal de dekens v Cindy, Omar en Bella er af, moeten die v jou ook Daan of komt je moeder? En Dancer Majo? Stuur als ze af moeten even smsje want ik kijk morgenochtend niet op mijn Mac.
Ik heb er 20 te doen hahahah ben denk ik wel even bezig.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 23:33

20 Bloos!
jeetje Nagelbijten / Gniffelen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 23:38

naadje24 schreef:
20 Bloos!
jeetje Nagelbijten / Gniffelen

Ja 21 wordt me echt te veel hoor hihi Haha!
Maar ik vind t echt lekker voor die paarden als ze bloot kunnen staan.

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 06:44

leuk dat mensen nog ff op mij berichtje nog ff antwoorden maar laat maar zitten levenlozen topic , ik regel zelf wel wat ook meteen me laatste x dat ik hier kom

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 07:09

oww sorry kim mensen doen het vast niet expres maar ik ben er nooit sochtends anders had ik het wel gedaan Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 08:25

Morning Gaaaap Mijn god zeg ik heb een halve jetlag... om 08.20 uur zat ik al achter mijn bureau en lag pas om half 1 in mijn bed Gaaaap Gaaaap

Springen ging gelukkig weer goed gisteravond en Omar was niet meer hysterisch gelukkig, ging af en toe volgens Alex nog wel hard, maar vond het zelf wel meevallen Haha! Ben het inmiddels wel gewend en springen doet hij toch altijd wel Tong uitsteken

Gisteren ging eigenlijk heel goed want opeens had ik mijn stuur gevonden in krappe bochten... ik word steeds wat brutaler met springen omdat iedere keer mijn vertouwen in Omar (en mezelf) groeit Lachen Ik dacht ik trek in 1x op de rem en trek hem dan met 2 handen naar rechts zo voor de hindernis... en het ging goed Haha! Omdat Omar zo hard wil na de hindernissen is het namelijk moeilijk om meteen een krappe bocht te maken naar volgende hindernis, maar het leek of het kwartje nu was gevallen bij hem en gelukkig is hij lenig en wendbaar genoeg Knipoog Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 08:55

Ik heb zitten kijken Annemiek en Omar doet ook net alsof het niks is hahaha en zo hard dat ie gaat! Net als Fury, die doet zijn naam ook eer aan! Knipoog

Sorry Kim, ik ben er ook nooit smorgens. Ik wil hem vanmiddag wel afdoen..? (maar ja, dan heeft ie natuurlijk wel al uren in de zon gestaan..) Niet gelijk zo boos worden hoor.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 09:10

naadje24 schreef:
ow dat klinkt wel weer heerlijk ellen!

ik heb vandaag mijn auto weer terug Go jij! Go jij!
hij doet het weer en uiteraard gemaakt met garantie van de garage Haha!
we zijn weer mobiel Tong uitsteken

Gefeliciteerd Clown Lekker om weer mobiel te zijn!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 09:11

sjorsie schreef:
AnneOmie schreef:
Cindy, als jij vanochtend op stal bent zou je dan ook Omar's deken af kunnen doen? Heb je net pb gestuurd! Ik hoor het wel van je!

ik zag je berichtje net pas, maarvolgens mij was hij al door iemand anders afgedaan ik zal hem morgen wel af doen voor je.

Super dank je! Ik doe jouw dekens weer om 's avonds.

edit* Shirley had hem vanochtend al afgedaan hoor ik net Lachen maar doe die van jou om vanavond.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 09:18

Oke Annemiek dankjewel, Shirley bedankt voor het afdoen.

Natasja, ik ga het straks even aan Piet vragen of hij kan rijden of dat ik van iemand een trailer kan lenen Lachen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 09:19

Jij ook dank je wel Lachen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 09:20

Allano2502 schreef:
leuk dat mensen nog ff op mij berichtje nog ff antwoorden maar laat maar zitten levenlozen topic , ik regel zelf wel wat ook meteen me laatste x dat ik hier kom

niet zo boos zeg, je post hier niet zo heel vaak en mensen kunnen er toch overheen gelezen hebben, ik wil de deken wel afdoen voor je, waar staat Allano?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 09:38

Yes heerlijk weer vandaag, straks lekker naar buiten Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 09:43

Allano staat naast Omar!

Ga je Twiske in met U2? Lekker hoor, ben jaloers op je, moet tot 5 uur werken Scheve mond

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:26

Ja, Cindy gaat met mij en Linda mee Haha! gewoon stukje, en via de weg terug Haha!
We zullen aan je denken, Annemiek.. jij aan het werk... Ach gut Sterkte!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:34

Leuk!! Veel plezier en doe voorzichtig!

Jaja wrijf het er maar in Ellen Verdrietig Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:02

neee zo bedoelde ik het niet Tong uitsteken we zullen ECHT aan je denken!

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:44

ja dus ook al post ik niet veel kan er best antwoord op gegeven worden voor wat post ik anders maar word wel is vaker nie gereageerd op mijn posts dus .. maar laat maar ik regel wel zelf iemand die het doet laura ofzo

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:47

ik wil het best doen maar ben er nooit overdag alleen in het weekend dan kan ik het wel doen sorry kim

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:37

Allano2502 schreef:

Nou t zonnetje in huis hoor.............
Wat n droevenis zal t hier nu worden Pling
En eh; ik ben niet in dienst!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:38

Allano2502 schreef:
ja dus ook al post ik niet veel kan er best antwoord op gegeven worden voor wat post ik anders maar word wel is vaker nie gereageerd op mijn posts dus .. maar laat maar ik regel wel zelf iemand die het doet laura ofzo

Je komt alleen je punten showen en opdrachten uitdelen; vind je t heel raar als er niet meteeen positief wordt gereageerd?

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 16:14

Ja dus problemen mee .. ik ben er trots op.waar zijn jou punten dan ? en net of dit topic lekker boeiend is er word alleen maar geroddeld leuk hoor als mensen op taams willen komen staan en ze lezen die berichten allemaal.want jij kan ook alleen maar praten over ilion elke dag :S en volgens mij voel je wel een beetje leider over dit topic. geloof me nou dat is niet zo

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 16:35

Allano2502 schreef:
Ja dus problemen mee .. ik ben er trots op.waar zijn jou punten dan ? en net of dit topic lekker boeiend is er word alleen maar geroddeld leuk hoor als mensen op taams willen komen staan en ze lezen die berichten allemaal.want jij kan ook alleen maar praten over ilion elke dag :S en volgens mij voel je wel een beetje leider over dit topic. geloof me nou dat is niet zo

Meisje meisje wat ben jij zielig zeg. Ga je complex elders bod vieren zeg! Elke x dat gedoe van jou over dat ik de leider ben, pffffff houd nu toch eens op zeg!
Had je gewild dan dat we t alleen over jouw paard hadden hier? Iedereen heeft t over zijn eigen ding/paard(en).
Jouw punten boeien me niets! En nog al n domme vraag vind je zelf niet, wat mijn punten zijn?
En jou ergens in geloven? Nee hoor daar kom je niet slim genoeg voor over. Weet je ik ben nu echt klaar met die onzin van jou jij komt hier alleen om te zieken kom dan toch lekker niet meer zoals je al dreigde (kwam op mij over als n mooie belofte; houd je daar aan!) Naar kind! Ik wordt ziek van jouw wraakzucht.

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 16:40

Ja is ook shirley je bent een en al blerie hoera op stal ..èn net of mijn paard wat jou intresseerd daar vraag ik niet om en ik wil ook nix van jou knol afweten want alles was je me verteld gaat er in er dr meteen weer uit,, maar jij bent altijd de gene die op dingen ingaat en daarom onstaat dit nu weer dus je kon beter je mond houden. en de enigste wie ik ziek is jou van begin vond ik je al vreemd op zoek naar aandacht:S Vreemd mokkel .......