Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik denk dat ik zondag ook met Mazzeltje in het bos te vinden ben. 
Wat een buik zeg. Zitten er geen twee in? Wel spannend hoor 

die vond ik zelf ook een van de leukste
Maar je moet afwisselen, vind ik dan 
Wat ga jij van de zomer trouwens doen?
Ze ging met haar vriendje een weekendje naar Lisse (lisse ook echt, niets te beleven daar! Maar Noordwijk is wel erg leuk
) en aangezien ik Mazzel heb vandaag, kan ze even mee paardenlucht snuiven
*
Eerst een korte rondleiding gegeven (even onze shire laten zien
) en toen hoofdstelletje ingedaan bij Mazzel en Charlotte hem een stukje buiten laten stappen (en een inimini drafje). Haar vriendje had het al snel gezien en we hebben het op een kort rondje gehouden. Toen terug opstal pony even in een paddock gedumpt en toen hoorden we dat er een keizersnee uitgevoerd ging worden
Zo even opstal bij een van de schapen. Vastgebonden op een tuintafeltje, geschoren, plaatselijk verdoofd en toen kwam er zo een lammetje uit... Na reanimatie leeft ie ook nog
en schaap heeft het ook overleefd allemaal. Was wel heel gaaf! (en Chlots vriendje vond dat dan wel weer tof om eens mee te maken). Heel erg gaaf.

hele weekend gewerkt enzo al weer.

Fenn schreef:Wat een buik zeg. Zitten er geen twee in? Wel spannend hoor
Ik heb een afspraak gemaakt om volgende week met stalgenoot naar het strand te gaan

) in zo'n soort opvoelbox en werd alleen plaatselijk verdoofd. Bizar hoor, dat er een koe die nog op haar poten staat half doormidden wordt gesneden althans zo zag het eruit 

Zwartwitje schreef:Wat leuk dat Charlotje bij je op bezoek was, Fen![]()
En wat spannend van die keizersnee, ik heb het nog nooit bij een schaap meegemaakt!
Marjolein, wat leuk, die stage. En op vakantie, waar gaan jullie heen in Belgie? Ardennen?
Alleen is het er wel een bende haha maarja dat is niet zo gek als je helemaal alleen 100 paarden moet doen. Verder worden daar de paarden ook geinismineerd enzo,, Dus ben benieuwd wat ik daar allemaal ga zien.
Dus die dronk dat in 1 slok op
Hij is het trouwens nooit meer vergeten
superfries schreef:@ Majo, hij heeft vast lekker geslapen...
De hond (dodo) had wat in z'n bek. NOu nadat hij het had losgelaten zagen we dat het een klein eendje was. Zo schattig ik heb um mee na huis genomen omdat er geen anderen waren. NOu heeft ie net kennis gemaakt met de kippen maar dat ging nog niet helemaal zo als het moest
Nu zit ie in de "reis"mand (zo'n katten ding) en probeert ie daar uit te ontsnappen
. Iris had er ook een keer eentje en die ontsnapte overal uit.