Gefietst Vind ie leuk, sochtends en savonds loopt ie ook altijd een uur dus dat kan ie smiddags ook wel
Arm hondje Dan zou ik dood neervallen Ik kan nu nieteens meer een half uur hardlopen denk ik, poedersuiker.
Hahaha maar Jackerrt heeft conditie. Hij is nu kaal trouwens Eeeeeeeeeeen, Karin haar ouders willen gewoon een dikke partytent huren voor ons feest, té chill
Goedendaaaag BEn ik weer en engels was een eitje. En maatschapijleer heb ik ook gehaald. En nu ga ik krantenlopen en dan Broodjes shoarma eten.
23 apriiiiiiiiiil.Hahaha ik ga echt onze zelfgemaakte film meenemen zondag alleen dat geweldige stukje van mijn hoofd slaan we dan even over
Volgens mij broer was engels ook makkelijk Maakt mij niet uit hoelaat, ik vind 8 uur wel goed opzich. Kunnen we ook allemaal blijven slapen? Of heb je nog niks gevraagd?
Nee heb nog niks gevraagd maar het is handiger als ik eerst weet hoelaat en wie precies, anders snapt mn moeder er niks van
Idd Ooh kút ik weet niet eens of ik die dvd wel mee kan nemen, tekenlerares heeft em Naja k ga morgen wel even bij der zeiken