Maar heb je nog wat gehoord van de ruiter die met ambulance is afgevoerd Anne? En gaat Scheldestad het nu vaker organiseren? Ze hebben vast wel wat geleerd van deze keer
Nou Bar; paardjes kunnen je goed voor de gek houden, misschien had ze die ene dag gewoon geen zin
Die Orson-foto's was ik alweer vergeten! Was zeker toen Bianz op vakantie was? Hij had toen geen goede foto-blik die dag
Die andere x gelukkig wel he Bianz! En Nel maakt onze paarden heel goed kinderwagen-mak, dus Kims; jij red je straks ook prima met Febe aan je zij
Wat is het toch een pretpakket soms! Bedankt voor het binnenhalen in ieder geval!
Ook niet helemaal soepeltjes gelopen dus. Maargoed: bij jullie uiteindelijk gelukkig wel iedereen geslaagd! Lekker laat thuis ook
Volgens mij waren ze ook van plan het nog een keer te organiseren hoor. Ze hadden t er iig wel over. Nog zat mensen die wel een ruiterbewijs willen halen (uhm,.. voor de zaterdag iig nog wel
) en Marleen zei zelf al dat ze veel leren van zo'n dag voor een volgende keer. Dus ik vermoed van wel
* Achjah, houdt je bezig hè zo'n project
(Ze kwamen uit Utrecht geloof ik, dus écht de hele andere kant van de wereld hoor naar Bergen op Zoom) Rijden we Roosendaal binnen, zegt de één: "Ja ik ben al een keer in Brabant geweest, naar Gent. Vond er toen niet zoveel aan"
Brabant? Gent? Viel dat andere meisje ook op gelukkig, dus die zegt: "Neejoh, Gent ligt toch in Zeeland?!"
En dat zal wel aan mezelf liggen hoor, maar ik twijfel dus nog een beetje. Lijkt me verder best gezellie enzo, dat is t probleem niet