Heb de boeken toch maar niet via die site besteld, moest een nummer invoeren die alleen op creditcards staan....en die heb ik niet dusja....nu dus maar via bol besteld, de eerste vier delen in een box voor 33 euro...komt alleen wel pas over 5 tot 7 dagen binnen, das wat minder leuk...
SsSimonee
Geplaatst: 28-03-11 19:34
@suus wilde meer reacties |
Had iemand nog wensen over de meetig Ga woensdag reserveren rijden om 2 uur en 3uur lang
Klinkt wel goed simoon! Ik heb Jet maar niet gereden, ze heeft wondjes op dr kogels door nieuwe ijzers had strijklappen omgedaan maar die schoven nogal. Tijdens het longeren kon ik die elke keer weer goed doen maar als ik er op zit niet. Dus dan nog maar even wachten Was wel even een gevecht met Gally, zijn hoefjes moeten ingespoten worden met blauwe zooi omdat hij een beetje te zachte stralen heeft. De ene kant doet hij altijd heel braaf maar de andere kant heeft hij dan maar geen zin meer dus ik verloor me gedult een beetje ....
Hij doet het altijd bij de 2e kant eigenwijze drol, dus dat maakt niet veel uit of ik eerst links of rechts doe. Hij was blijkbaar 2 weken geleden bij de hoefsmit ook al erg stout
Ja dat werkt niet Hij gaat gewoon als een debiel lopen draaien terwijl hij dat bij die eerste 2 hoefjes niet doet. Is gewoon vanaf het begin nog niet goed mee geoefend denk ik..
Nouja ik wil zelf dan wel beetje relaxt paard. Omdat ik 6 april geholpen word aan me 2 verstandkies.( ja lucy weer gecastreerd ) Maar ik noem gewoon de namen wie komen weet jose van de meeste wel wie het zijn
naja beetje persoonlijke omstandigheden. begrijp ze wel heel goed, maar baal dr wel van dat ik mijn vriendinntje kwijt raak Hoewel ik niet verwacht dat ze heel makkelijk te verkopen is (14 jaar, moeilijk karakter, zomer exceen)
haha weer gecastreerd xD oh dat is niet zo fijn simone.. ik hoop voor je dat ze nog een heletijd blijft! maar wel fijn dat ze het vantevoren al zeggen enzo, dan ben je er een beetje op voorbereid als het zo ver is
Oh das balen Simoon! Maar idd wel fijn dat ze het je nu al laten weten, kan je je er inderdaad een btj op voorbereiden... Ik gaat me bedje bezoeken, oh kak die moet ik nog opmaken....grrr Nouja weltrusten
Nee ik ga niet mee.. Kom ik vanmorgen optijd me bed uit want ik zou meegaan naar een familie gesprek bij een soort psygoloog voor m'n broer hadden ze gisteren onder het eten, waar ikniet bij was, besloten dat ik niet mee hoef omdat ze het alleen maar over zijn school gaan hebben en nu red ik me eigen eerste uur niet meer. Hopelijo meld me moeddr het even bij verzuim....
pff wat gaat het allemaal snel!! eerst leek de meeting nog vet ver weg, maar t is al over 2 week en ik heb vanmiddag alleen nog maar een mondeling, en dan ben ik klaar met mn SE's!!