Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_sandra

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 23:22

Wel lastig bokt op i phone. Moet steeds wat plaatsen om nieuwe berichten te lezen. Geen f5 aanwezig ! Grrr

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 23:23

LIQUITA schreef:
en :evaw:

Ik ga afsluiten en m'n bedje opzoeken.

Truste :*

Truste ! X

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 23:24

Yep, waarschijnlijk een andere PC fiets, kan h'm nog zelf afhalen ook.... moet morgen even bellen om concreet af te spreken.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 23:24

Ga ook slapen . Doegie

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 23:25

_sandra schreef:
Wel lastig bokt op i phone. Moet steeds wat plaatsen om nieuwe berichten te lezen. Geen f5 aanwezig ! Grrr

je kunt ook vernieuwen ...

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 23:27

_sandra schreef:
winnitou schreef:
ben ik in mijn haast gisteravond vergeten om de tas met spullen in de douche te zetten op de manege, rij van de week nog wel even langs, kan ik ondertussen nog meer kasten uitzoeken

Toppie Anke ! Zijn we erg blij mee !

je moet er nog blij mee worden.
ga van de week ook even bellen met de organisatie van die andere rommelmarkt dat als zijn spullen over hebben we die voor de rommelmarkt van de manege kunnen gebruiken... zij hadden 2 april zoveel en staan er nog 30 april mee,

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 23:28

Truste

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:05

kreeg net een reactie binnen van de verkoper van de fiets die niet was komen opdagen:
het spijt me dat ik niet ben komen opdagen, op dat moment was dat zeg maar niet mogelijk, maar ik wil hem morgebn wel komen brengen als je het adres ken doorgeven zorg ik dat het goedkomt
nou hij heeft in iedergeval gereageerd om mijn mail.
Ga eerst de mevrouw morgen maar bellen waar ik vandaag contact mee had via de mail, komt een stuk betrouwbaarder over

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 00:19

winnitou schreef:
kreeg net een reactie binnen van de verkoper van de fiets die niet was komen opdagen:
het spijt me dat ik niet ben komen opdagen, op dat moment was dat zeg maar niet mogelijk, maar ik wil hem morgebn wel komen brengen als je het adres ken doorgeven zorg ik dat het goedkomt
Ga eerst de mevrouw morgen maar bellen waar ik vandaag contact mee had via de mail, komt een stuk betrouwbaarder over

whaaaaaaaaaaa hij moet er nog een stelen := :=

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 06:53

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:
@Win,Ik ken dat cafe niet.Mijn vader is in die straat geboren ,vlakbij staat een bejaardetehuis Breezicht waar mijn oma nog in gewoond heeft.

oh als je bij je oma op bezoek gaat bel eens aan bij nr 69 en doe hem de groetjes van mij...haha
heb zijn mobile nummer waarschijnlijk al gevonden.....
(denk dat ik maar bij de politie ga werken.... heb al een brief geschreven..... moeten ze me alleen nog wel even aannemen)

Nou Win,dat gaat helaas niet meer oma is al 19 jaar overleden.

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:39

Nicole1995 schreef:
@Win,Ik ken dat cafe niet.Mijn vader is in die straat geboren ,vlakbij staat een bejaardetehuis Breezicht waar mijn oma nog in gewoond heeft.

Nicole1995 schreef:
winnitou schreef:
oh als je bij je oma op bezoek gaat bel eens aan bij nr 69 en doe hem de groetjes van mij...haha
heb zijn mobile nummer waarschijnlijk al gevonden.....
(denk dat ik maar bij de politie ga werken.... heb al een brief geschreven..... moeten ze me alleen nog wel even aannemen)

Nou Win,dat gaat helaas niet meer oma is al 19 jaar overleden.

Nee dat gaat echt niet meer lukken..... Je schreef al : nog in gewoond heeft, heb ik niet goed gelezen, sorry!

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 09:39

ATE schreef:
winnitou schreef:

whaaaaaaaaaaa hij moet er nog een stelen := :=

Dat denk ik ook, nou bedankt hoef ik niet...... maar nu reageer ik maar even niet

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:11

Vandaag is het alweer de derde dag dat de paarden lekker een paar uurtjes het land op mogen, zodat ze aan het gras (vertering) kunnen wennen. Echt zo heerlijk om te zien! :D Volgende week gaat er een groep op het 24/7-land, maar ik heb ervoor gekozen om Maisie voorlopig nog even op het dagland te laten. Zo kan ik haar de komende weken nog meenemen naar menles. Als het toeristenseizoen op het werk weer sterk aantrekt, dan mag ze van mij 24/7 het land op. Lang leve het voorjaar/de zomer! *\o/*

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:50

Shenavallie schreef:
Vandaag is het alweer de derde dag dat de paarden lekker een paar uurtjes het land op mogen, zodat ze aan het gras (vertering) kunnen wennen. Echt zo heerlijk om te zien! :D Volgende week gaat er een groep op het 24/7-land, maar ik heb ervoor gekozen om Maisie voorlopig nog even op het dagland te laten. Zo kan ik haar de komende weken nog meenemen naar menles. Als het toeristenseizoen op het werk weer sterk aantrekt, dan mag ze van mij 24/7 het land op. Lang leve het voorjaar/de zomer! *\o/*

Wat heerlijk Shen :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:50

Hij rijd weer als van ouds me autootje heerlijk hoor wat kan je blij wezen dan.!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:51

Dank je wel nog Mntj voor ff zetje in de goeie richting en het kijken naar Col.Hadden we ff nodig.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:59

Nicole1995 schreef:
Dank je wel nog Mntj voor ff zetje in de goeie richting en het kijken naar Col.Hadden we ff nodig.

graag gedaan :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:02

Lekker ff gedoucht al vast voor de meute komt.heb vanaf vandaag 2 extra kinderen erbij tot en met zondag.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:02

Ga zo de tuinkussens maar eens pakken zonnetje schijnt zo lekker.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:05

Nicole1995 schreef:
Hij rijd weer als van ouds me autootje heerlijk hoor wat kan je blij wezen dan.!!

Nou, dat kan ik me voorstellen! Wat voel je je onthand als je geen auto meer hebt... Maar super dat je weer (sneller) mobiel bent! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:05

Nicole1995 schreef:
Shenavallie schreef:

Wel he, kan er zo van genieten dat die beesten zo aan het genieten zijn! *D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:06

Nicole1995 schreef:
Lekker ff gedoucht al vast voor de meute komt.heb vanaf vandaag 2 extra kinderen erbij tot en met zondag.

Lekker druk! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:09

Op dit moment heeft Wesley weer gitaarles en ik kan zo vanachter de computer lekker mee luisteren (geluid stijgt in dat opzicht gelukkig). Er wordt druk geoefend met "laatste stukjes" bij nummers, dus van die speciale afrond-akkoordjes. Leuk hoor! Zo dadelijk zal een van de favoriete nummers van Metallica weer verder uitgewerkt gaan worden. Ik vind het maar knap hoor! :D

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:38

Nicole1995 schreef:
Shenavallie schreef:

zeker, en het land is een stuk beter dan bij Veldt

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:39

Nicole1995 schreef:

Probeer er van te genieten........ en als het je teveel is je even terug te trekken