Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_sandra schreef:winnitou schreef:ben ik in mijn haast gisteravond vergeten om de tas met spullen in de douche te zetten op de manege, rij van de week nog wel even langs, kan ik ondertussen nog meer kasten uitzoeken
Toppie Anke ! Zijn we erg blij mee !
winnitou schreef:kreeg net een reactie binnen van de verkoper van de fiets die niet was komen opdagen:
het spijt me dat ik niet ben komen opdagen, op dat moment was dat zeg maar niet mogelijk, maar ik wil hem morgebn wel komen brengen als je het adres ken doorgeven zorg ik dat het goedkomt
nou hij heeft in iedergeval gereageerd om mijn mail.
Ga eerst de mevrouw morgen maar bellen waar ik vandaag contact mee had via de mail, komt een stuk betrouwbaarder over
winnitou schreef:Nicole1995 schreef:@Win,Ik ken dat cafe niet.Mijn vader is in die straat geboren ,vlakbij staat een bejaardetehuis Breezicht waar mijn oma nog in gewoond heeft.
oh als je bij je oma op bezoek gaat bel eens aan bij nr 69 en doe hem de groetjes van mij...haha
heb zijn mobile nummer waarschijnlijk al gevonden.....
(denk dat ik maar bij de politie ga werken.... heb al een brief geschreven..... moeten ze me alleen nog wel even aannemen)
Nicole1995 schreef:@Win,Ik ken dat cafe niet.Mijn vader is in die straat geboren ,vlakbij staat een bejaardetehuis Breezicht waar mijn oma nog in gewoond heeft.
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:oh als je bij je oma op bezoek gaat bel eens aan bij nr 69 en doe hem de groetjes van mij...haha
heb zijn mobile nummer waarschijnlijk al gevonden.....
(denk dat ik maar bij de politie ga werken.... heb al een brief geschreven..... moeten ze me alleen nog wel even aannemen)
Nou Win,dat gaat helaas niet meer oma is al 19 jaar overleden.
ATE schreef:winnitou schreef:kreeg net een reactie binnen van de verkoper van de fiets die niet was komen opdagen:
het spijt me dat ik niet ben komen opdagen, op dat moment was dat zeg maar niet mogelijk, maar ik wil hem morgebn wel komen brengen als je het adres ken doorgeven zorg ik dat het goedkomt
nou hij heeft in iedergeval gereageerd om mijn mail.
Ga eerst de mevrouw morgen maar bellen waar ik vandaag contact mee had via de mail, komt een stuk betrouwbaarder over
whaaaaaaaaaaa hij moet er nog een stelen![]()
Volgende week gaat er een groep op het 24/7-land, maar ik heb ervoor gekozen om Maisie voorlopig nog even op het dagland te laten. Zo kan ik haar de komende weken nog meenemen naar menles. Als het toeristenseizoen op het werk weer sterk aantrekt, dan mag ze van mij 24/7 het land op. Lang leve het voorjaar/de zomer!
Shenavallie schreef:Vandaag is het alweer de derde dag dat de paarden lekker een paar uurtjes het land op mogen, zodat ze aan het gras (vertering) kunnen wennen. Echt zo heerlijk om te zien!Volgende week gaat er een groep op het 24/7-land, maar ik heb ervoor gekozen om Maisie voorlopig nog even op het dagland te laten. Zo kan ik haar de komende weken nog meenemen naar menles. Als het toeristenseizoen op het werk weer sterk aantrekt, dan mag ze van mij 24/7 het land op. Lang leve het voorjaar/de zomer!
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Vandaag is het alweer de derde dag dat de paarden lekker een paar uurtjes het land op mogen, zodat ze aan het gras (vertering) kunnen wennen. Echt zo heerlijk om te zien!Volgende week gaat er een groep op het 24/7-land, maar ik heb ervoor gekozen om Maisie voorlopig nog even op het dagland te laten. Zo kan ik haar de komende weken nog meenemen naar menles. Als het toeristenseizoen op het werk weer sterk aantrekt, dan mag ze van mij 24/7 het land op. Lang leve het voorjaar/de zomer!
Wat heerlijk Shen
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Vandaag is het alweer de derde dag dat de paarden lekker een paar uurtjes het land op mogen, zodat ze aan het gras (vertering) kunnen wennen. Echt zo heerlijk om te zien!Volgende week gaat er een groep op het 24/7-land, maar ik heb ervoor gekozen om Maisie voorlopig nog even op het dagland te laten. Zo kan ik haar de komende weken nog meenemen naar menles. Als het toeristenseizoen op het werk weer sterk aantrekt, dan mag ze van mij 24/7 het land op. Lang leve het voorjaar/de zomer!
Wat heerlijk Shen