hey meiden, live vanuit het ziekenhuis... ik moest hier blijven vannacht. waarschijnlijk wordt ik vandaag geopereerd en komt er een plaat en schroeven in me been. ik ben nu al bang voor dat moment, ben panisch van spuiten.
Balen joyce, dacht je ff een leuke buitenrit te gaan maken, lig je met gebroken scheenbeen in t ziekenhuis. Wel beter dat ze vandaag dan de operatie doen ipv je eerst naar huis te sturen en dat je later als nog terug moet omdat het zo niet goed geneest. hou ons op de hoogte he.
Dus nog een dagje wachten in het ziekenhuis. Weet je waarom ze het uitstellen? Moet je daarna ook nog paar dagen in het ziekenhuis blijven of mag je naar huis? Ga je daarna naar je ouders of naar je eigen huis?
Het is niet uitgesteld, ze hoopte me vandaag te kunnen doen, maar ik moet er tussenin worden gepropt bij de al geplande operaties dus helaas vandaag geen plaats voor me.. Als ik 's ochtends wordt geholpen kan ik in principe zelfde avond naar huis maar is net hoe ik eruit kom en hoe ik me voel. Daarna ga ik naar me ouders want ik kan zelf niet uit bed komen met dat been,1
Nu maar hopen dat er niet te veel spoedgevallen tussen door komen. Zetten je ouders een bed beneden? Want de trap op kom je waarschijnlijk ook niet. Pff je bent er voorlopig nog wel even zoet mee
Gelukkig, dan hoeft ze daar in iedergeval niet nog langer op te wachten. Hebben ze enig idee hoe lang het herstel gaat duren? Wanneer mag ze naar huis, neem aan dat ze naar jullie gaat?
ik mag alls alles goed gaat morgen naar huis. eerst veel pijn en misselijk en nu een pijn en niet meer misselijk, ik slaap wel veel maardat heeft niemand ooit slecht gedaan haha
Veel slapen kan nooit kwaad. Wel fijn dat je snel naar huis mag. Enig idee hoe lang het herstel gaat duren?
Meiden, ik heb me gisteravond over laten halen om de 22ste met de fnrs proeven mee te doen. Ik ga de f6 op verena proberen. (Moeten er nog wel aanmeldingen bij komen op de lijst, staat nog lang niet vol) Morgen voor het eerst op verena rijden. Jammer dat jij nu niet mee kan doen joyce.
ik hoop het lies. morgen alvast maar beetje oefenen. Ff kijken wat er precies in die proef zit. pff t volgens mij tien jaar geleden dat ik een proefje heb gereden. komende week maar even goed op mn houding letten met rijden.
Hee Joyce gaat het al wat beter? Moet wel saai zijn in 't ziekenhuis!
Daylight deed het goed op de keuring, netjes gesprongen en ze vonden het een mooie werkwillig paard met een goede stap en draf en een hele goede galop. Springen was ook allemaal goed voor een 7, ze is ster verklaard dus ben helemaal happy